Πρώτη ημέρα αγώνων αύριο για τους μικρούς αθλητές του ταεκβοντο οι οποίοι θα αγωνιστούν στο πανελλήνιο παίδων κορασίδων του 2011 στη Χαλκίδα...
Πρώτη ημέρα αγώνων αύριο για τους μικρούς αθλητές του ταεκβοντο οι οποίοι θα αγωνιστούν στο πανελλήνιο παίδων κορασίδων του 2011 στη Χαλκίδα.
Η συμμετοχή αναμένεται να είναι πολύ μεγάλη γι΄αυτό ας οπλιστούμε όλοι με πολύ υπομονή ώστε να αντεπεξέλθουμε τις τρεις αυτές ημέρες του πρωταθλήματος.
Η ζύγιση για τους αθλητές που θα αγωνιστούν την Παρασκευή θα γίνει την Πέμπτη στις 18.00 έως 20.00 στο χώρο των αγώνων. Δείτε την προκήρυξη
Να σημειώσουμε ότι οι αθλητές γεννημένοι το 1996, σε περίπτωση που διακριθούν και πληρούνται οι προϋποθέσεις του αθλητικού νόμου, μοριοδοτούνται για την εισαγωγή τους στην τριτοβάθμια εκπαίδευση . Τα πουλ της Παρασκευής
Τα πουλ του Σαββάτου
Τα πουλ της Κυριακής
οι γεννηθεντες το'97 δεν παίρνουν τα μόρια;πάλι τους εχουν απέξω;
ΑπάντησηΔιαγραφήΝομίζω ότι οι 97αρηδες θα μοριοδοτηθούν επίσης επειδή αγωνίζονται με τους '96... Τουλάχιστον αυτό ίσχυε στο Εφήβων/Νεανίδων φέτος τον Ιούλιο (εκτός αν οι αρμόδιοι λέγαν παπατζιλίκια για να έχουν συμμετοχές..)όπου και οι 96 και οι 97 παίρναν κανονικά τα μόρια της κατάταξης..
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν δεν ισχύσει ή/και του χρόνου τους πανε υποχρεωτικά στους Έφηβους θα είναι απλά γελοίοι..!!
Κύριε Αντώνη, όλα τα παιδιά που θα πάρουν μία θέση στο πανελλήνιο μπορούν να εγγραφούν στον πίνακα διακριθέντων αθλητών της Γ.Γ.Α,ο αθλητικός νόμος προβλέπει ότι το δικαίωμα χρήσης ισχύει για 4 χρόνια, μετά χάνει την πριμοδότηση (στο τέλος του 2014). Αν λάβουμε υπ' όψιν ότι οι 97 τελειώνουν την Γ Γυμνασίου το 2012, τότε δεν προλαβαίνουν να χρησιμοποιήσουν τα μόρια.Εκτός και αν κάποιος 97ρης βρίσκεται φέτος στην Α' Λυκείου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν έχω προθεση να διαφωνήσω με τα παραπάνω αλλά κάπου δεν μου βγαίνει η αριθμητική .. Αν το δικαίωμα χρήσης είναι όντως 4 χρόνια τότε θα έπρεπε να ισχύει μέχρι το 2015, ο Σεπτέμβρης του οποίου είναι η αρχή του ακαδημαικού έτους (2015 - 2016) της ανώτατης εκπαίδευσης για τους γενηθέντες το 1997 (εφόσον θα έχουν τελειώσει το Λυκειο την σχολική χρονιά 2014 -2015).. Αν κάπου κάνω λάθος, θα παρακαλούσα όποιον γνωρίζει καλύτερα να με διορθώσει (και να βγάλουμε επιτέλους μια ακρη...)
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπό την εγκύκλιο του υπουργείου...
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια την εισαγωγή αθλητών αποφοίτων Γενικού ή Ενιαίου Λυκείου, ΕΠΑΛ, Β΄ κύκλου ΤΕΕ ή ΤΕΛ
στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση το ακαδημαϊκό έτος 2011-2012 εφαρμόζονται οι εξής διατάξεις:
α) Για τους αθλητές που έχουν πετύχει διάκριση (νίκη) μέχρι και 7-10-2008, σύμφωνα με την
παράγραφο 12
α
του άρθρου 18 του Ν.3708/2008 (ΦΕΚ 210 τ.Α΄/8-10-2008) όπως αντικαταστάθηκε
με την παράγραφο Γ2 του άρθρου 45 του Ν.3773/2009 (ΦΕΚ 120 τ.Α΄/21-7-2009), παρατείνεται η
εφαρμογή των διατάξεων του άρθρου 34 του Ν.2725/1999 (ΦΕΚ 121 τ.Α΄/17-6-1999) για
4 ακαδημαϊκά έτη (δηλ. έως και το 2012-2013). Ειδικά οι αθλητές που έχουν διάκριση μέχρι και 7-
10-2008, εάν είναι ανήλικοι, μπορούν να υποβάλουν αίτηση για την εισαγωγή τους στην
Τριτοβάθμια Εκπαίδευση έως τη συμπλήρωση του 22
ου
έτους της ηλικίας τους. Οι προϋποθέσεις
και ο τρόπος εισαγωγής αναφέρονται στην ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ 1 της παρούσας εγκυκλίου.
ΑΝ ΚΑΙ ΔΕ ΜΕ ΑΦΟΡΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ....ΕΧΕΙΣ ΑΠΟΛΥΤΟ ΔΙΚΙΟ ΦΙΛΕ ΜΕ ΟΣΑ ΕΓΡΑΨΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΟΜΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΧΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗΣ......ΜΑΛΛΟΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΓΟΝΕΙΣ ΠΟΥ ΚΑΚΩΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΑΣΚΑΛΟΥΣ ΤΩΝ ΣΧΟΛΩΝ...ΑΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ....ΚΑΙ ΩΣ ΣΥΝΗΘΩΣ ΟΡΙΣΜΕΝΟΙ ΚΑΚΟΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΔΑΣΚΑΛΟΙ ΨΑΧΝΟΥΝ ΑΠΟ ΤΩΡΑ ΑΛΛΟΘΙ ΚΑΙ ΕΥΘΥΝΕΣ ΣΕ ΑΛΛΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΣΟΥΝ ΤΥΧΟΝ ΗΤΤΑ ΤΟΥ ΠΑΙΧΤΑΡΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑΣΕΙ ΤΟΝ ΓΟΝΕΑ ΠΟΥ ΔΕ ΞΕΡΕΙ ΑΠΟ ΤWD ΜΕ ΑΠΟΤΕΣΜΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΝΑ ΤΑ ΒΙΩΝΕΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ-ΑΘΛΗΤΗΣ.ΕΧΩ ΠΑΡΑΒΡΕΘΕΙ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΣΕ ΠΑΙΔΩΝ ΝΑΙ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΑΔΙΚΙΕΣ ΣΩΣΤΑ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΣΤΙΣ ΚΕΡΚΙΔΕΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΙ ΔΑΣΚΑΛΟΙ ΣΥΝΗΘΩΣ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΠΑΙΞΕΙ ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΝΟΥΜΕ ΣΑΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΙΚΟΙ ΟΛΥΜΠΙΑΔΑΣ ΚΑΛΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΗΡΕΜΙΑ ΚΑΙ ΥΠΟΜΟΝΗ ΣΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΤΑ ΕΧΕΙ ΠΕΡΑΣΕΙ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΠολλοί δάσκαλοι πιθανώς να μην ξέρουν ακριβώς τί ισχύει αλλά αυτό δεν νομίζω να είναι και τόσο μεγάλο παράπτωμα που να τους κάνει κακούς όπως λες φίλε μου. Στο κάτω κάτω της γραφής και οι γονείς δεν πρέπει να ενδιαφερθούν και οι ίδιοι για τα παιδιά τους;
ΑπάντησηΔιαγραφήΥπάρχει περίπτωση να μεταδοθούν οι αγώνες μέσω ίντερνετ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΡιχνοντας μια ματια στο νομο για τα μόρια αθλητων,καταλαβα οτι απο το φετεινο πανελληνιο Π/Κ παιρνουν τα μόρια μονο οι αθλητες του 96. Αν κανω λαθος παρακαλω καποιος να με διορθωση.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠέρυσι που στον σύλλογο μας είχαμε ανάλογες διακρίσεις και είχαμε διαβάσει τους νόμους και κάποιες σχετικές εγκυκλίους του Υπουργείου Παιδείας, θυμάμαι ότι τα έπερναν μόνο οι ΄95, το δικό μας παιδί δεν τα πήρε γιατί δεν συμπληρώνονταν 16 σύλλογοι στην κατηγορία. Γι΄αυτό παίζουν οι 96-97 μαζί.
ΑπάντησηΔιαγραφήΝομίζω όμως ότι κολλήσατε στα μόρια γιατί δεν είστε στους σημερινούς αγώνες ώστε να δείτε το μπάχαλο που επικρατεί.
Ζύγιση έγινε σε απαράδεκτες συνθήκες, πουλ αναρτημένα στους τοίχους κλπ μαρτυρούν ότι κάποιους τους έχουν ξεπεράσει κατά πολύ οι "εποχές"
Θα τα δουμε την Κυριακη, ευτυχως το μεγαλο μπαχαλο ειναι μονο σημερα. Ελπιζω την κυριακη να ειναι πιο ηρεμα. Για τον φιλο που ρωταει αν θα μεταδοθουν οι αγωνες απο ιντερνετ. καλα πλακα μας κανεις?
ΑπάντησηΔιαγραφήgia alli mia fora ypovathmizetai to paidon ena protathlima pou prepei na einai protypo etsi oste athlites kai goneis na theloun na synexisoun se ena athlima pou symetexei stous Olympiakous.malon kapoioi den theloun to kalo tou athlimatos ..den tous endiaferei.Oso gia ta moria den tha endiefere kanenan an iksere oti vrisketai se ena xoro me aksiokratia kai diafaneia kai organosi.Oi goneis kseroun poly kala to kalo ton paidion tous.alla an epanalifthei to persino dystyxos to taekwondo tha xasei.An einai dynaton oi protathlites na krinonte xoris hlektroniko thoraka.kseroume oloi mas oti an akoustei ena dynato xtypima sto xeri mpenei pontos xoris aparaitita tin kaki diathesi ton diaititon.H omospondia tha eprepe na frontize na ypirxan prokriseis etsi oste kai oikonomika na enisxithoun oi enoseis kai sto panellinio protathlima na yparxoun athlites epipedou...........
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν και γίνετε χαμός από τον πολύ κόσμο το θετικό είναι ότι βάλανε 5 τερέν, οπότε οι αγώνες πιστεύω ότι θα προχωρήσουνε καλύτερα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα πουλ , αν και προσωπικά δεν είχα πρόβλημα , θα έπρεπε να τα αναρτήσουν σε περισσότερα σημεία του γηπέδου προς διευκόλυνση του κόσμου .
Είναι πολύ λυπηρό και κατάντια για το TAEKWONDO οι στόχοι που βάζετε σε παιδιά .....11, 12, 13 ,14..... Είστε εκτός πνεύματος TAEKWONDO δυστυχώς. Αλλά, αφού μπαίνετε σε αυτή τη διαδικασία σταματήστε να κάνετε τους ειδικούς για όλα. Η ημιμάθεια είναι χειρότερη της αμάθειας. Υπάρχουν στις διευθύνσεις δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης των περιφερειακών ενοτήτων, ειδικοί εκπαιδευτικοί για τον επαγγελματικό προσανατολισμό. Αναζητήστε τους και θα σας ενημερώσουν αυτοί υπεύθυνα, έγκυρα και έγκαιρα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΠΟΥ ΕΙΠΕ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ ΦΙΛΕ ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΠΟΤΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΛΑΘΟΣ ΤΟ ΕΚΑΝΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΑΣΧΕΤΑ ΑΝ ΜΟΥ ΒΓΗΚΕ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΕΙΧΕ ΤΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΗΤΑΝ ΟΜΩΣ ΛΑΘΟΣ ΑΥΤΗ Η ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕΓΑΛΟ ΚΑΚΟ ΣΤΗΝ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΟΥΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΛΕΠΟΥΝ ΤΟ TWDΣΑΝ ΑΘΛΗΜΑ-ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΩ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΤΟ 10% ΠΟΣΟ ΘΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΚύριε Στεργάτο εδώ μιλάμε για πανελλήνιο πρωτάθλημα και ο στόχος που βάζει ο κάθε προπονητής και αθλητής είναι ανάλογος με τις δυνατότητες του καθενός. Δεν θεωρώ λοιπόν λάθος κάποιος που έχει τις δυνατότητες να στοχεύει στην πρωτιά.
ΑπάντησηΔιαγραφήkatarxas na proimodotounte mono oi 96
ΑπάντησηΔιαγραφήtote giati balate na paiksoun mazi me tous 97
na xasei ena paidi ta moria pou einai to 96 kai na kerdisei aplos ena paidi
tou 97
perisi paiksane mono tous oi 95 rides
Φίλε προφανώς δεν έχεις καταλάβει ακόμα τί γίνεται. Για να μπορέσει κάποιος να πάρει τα μόρια πρέπει στην κατηγορία που αγωνίστηκε να συμμετείχαν τουλάχιστον 16 αθλητές από διαφορετικά σωματεία. Εάν παίζανε οι 96άρηδες μόνοι τους είναι σχεδόν σίγουρο ότι σε πολλές κατηγορίες δεν θα υπήρχαν 16 αθλητές. Γι αυτό τον λόγο καλά έκανε η Ομοσπονδία και πρόσθεσε τους 97ηρες στην κατηγορία. Εάν τώρα κάποιος 97ης κερδίσει σαφώς θα πάρει αυτός τα μόρια, θα ήταν προτιμότερο να μην τα πάρει κανείς δηλαδή;
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυμπαθητικέ φίλε ανώνυμε 3 Δεκεμβρίου 12:58 μ.μ. κατανοώ την ανωνυμία σου όπως και πολλών άλλων. Χαίρομαι που υπάρχουν ακόμη λάτρεις του γνήσιου TAEKWONDO με αρχές που διέπουν το TAEKWONDO, (δυστυχώς για ορισμένους), και Αγανακτισμένε 3 Δεκεμβρίου 7:58, δεν διαφωνώ με το στόχο του Πανελληνίου Πρωταθλήματος, αλλά αυτό αποτελεί μέρος του TAEKWONDO που δυστυχώς αντίκειται στις αρχές και τις αξίες του TAEKWONDO. Αξίες που επιμελώς έχουν καταστρατηγήσει ορισμένοι όψιμοι "σωτήρες" του TAEKWONDO. Υστερόγραφο: Αν εσύ φίλε ανώνυμε, αγανακτισμένε, και λοιποί, αισθανθείτε την ανάγκη για επώνυμη συνομιλία μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μου. Τα στοιχεία επικοινωνίας βρίσκονται στο FACEBOOKq STERGATOS TAEKWONDO 30 χρόνια σχολές TAEKWONDO ή στο GEORGE STERGATOS
ΑπάντησηΔιαγραφήΠρος τον συμπαθή κο Στεργάτο ..
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα ήταν προτιμότερο να μην χρησιμοποιείτε εκφράσεις του τύπου "Είναι πολύ λυπηρό και κατάντια για το TAEKWONDO οι στόχοι που βάζετε σε παιδιά .....11, 12, 13 ,14..... Είστε εκτός πνεύματος TAEKWONDO δυστυχώς" χωρίς να γνωρίζετε ούτε την ιδιότητα του καθένα ούτε την γονική του σχέση με τα παιδιά του .. Σε όλη την συζήτηση σχετικά με τα την μοριοδότηση των αθλητών, προσωπικά δεν διαπίστωσα από κάποιον ούτε εμμονή ούτε εμπάθεια ως προς τα μόρια που θα πάρουν οι αθλητές..
Από εκεί και πέρα, αν τα υπόλοιπα (όπως π.χ. ο τρόπος διεξαγωγής των αγώνων, η κατηγοριοποίηση των αθλητών, η λογική και πρακτική των αρμόδιων κ.λ.π.) είναι εντός πνεύματος TKD, τότε μάλλον είμαστε και αχάριστοι και απαράδεκτοι και καλά θα κάνουμε να σταματήσουμε να ασχολούμαστε (εμείς και τα παιδιά μας)με ένα άθλημα του οποίου τα ευγενή ιδεώδη κατέχουν λίγοι και εκλεκτοί ...
Η απομάκρυνση από τα ιδεώδη του Ταεκβοντο ήταν κάτι αναπόφευκτο από την στιγμή που έγινε Ολυμπιακό άθλημα. Αυτό είναι το αντίτιμο της κατά τα άλλα επιτυχίας του ως μαχητικό σπορ. Από εκεί και πέρα ο κάθε δάσκαλος και ο κάθε ασκούμενος είναι ελεύθερος να διαλέξει όποια οδό θέλει, οπότε εαν δεν του κάνει το άθλημα που λέγεται ΤΑΕΚΒΟΝΤΟ, μπορεί κάλλιστα να κάνει την πολεμική τέχνη που κι αυτή λέγεται ΤΑΕΚΒΟΝΤΟ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠρος τον συμπαθή κο Αντώνη..(Επώνυμο;)
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι εκφράσεις αυτού του τύπου κύριε Αντώνη είναι οι πιο ήπιες που θα μπορούσα να χρησιμοποιήσω σε δημόσια συζήτηση. Σαφώς από τη στιγμή που το TAEKWONDO υφίσταται ως άθλημα, (και αυτό το γεγονός οφείλετε σε μια ομάδα ανθρώπων και στον επωνύμως γράφοντα),είναι θεμιτό σε ένα πρωτάθλημα να στοχεύουμε στην μοριοδότηση. Αυτό που πρέπει να προσέχουν οι γονείς είναι σε ποιους εμπιστεύονται τα παιδιά τους.
Κε Στεργάτε..
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυμφωνώ απόλυτα (και επαυξάνω)το "Αυτό που πρέπει να προσέχουν οι γονείς είναι σε ποιους εμπιστεύονται τα παιδιά τους" αλλά μάλλον δεν καταλαβαίνω που "κολλάει" στην συζήτηση περί διεξαγωγής αγώνων και μοριοδοτήσεις αθλητών..?? Προφανέστατα εννοείτε τους προπονητές των παιδιών αλλά πέρα από την (όχι και τόσο υποθετική όντως)περίπτωση της "πίεσης" των αθλητών για διάκριση και ίσως και την άσχημη αντιμετώπιση/απαξίωση τους σε περίπτωση αποτυχίας, δεν μπορώ να δω κατι άλλο στην παραπάνω δήλωσή σας.. Ειλικρινά, θα ήθελα να την αναπτύξετε λίγο, γιατί πιστεύω ότι ενδιαφέρει αρκετούς γονείς που ίσως δεν έχουν δει πράγματα και καταστασεις που εσείς λόγω πείρας και μακροχρόνιας ενασχόλησης γνωρίζετε ..
eimai etoimos na arxizo ??????????
ΑπάντησηΔιαγραφήΈνα μεγάλο ΜΠΡΑΒΟ σε όλους αυτούς που συμμετείχαν σ' αυτό το πρωτάθλημα. Αθλητές, προπονητές, διαιτητές και γονείς, δείξατε για άλλη μια φορά ότι το Ταεκβοντο έχει τεράστιες δυνατότητες, οι οποίες δυστυχώς μένουν ανεκμετάλλευτες. Για την διοίκηση έχουμε όλοι μας μόνο μια παράκληση, δώστε σε όλο αυτόν τον κόσμο που κρατάει το άθλημα τόσο ψηλά τον σεβασμό που τους αρμόζει και μην τους ξαναφερθείτε έτσι. Ζητάμε επιτέλους εκσυγχρονισμό του αθλήματος! ΠΡΟΚΡΙΣΕΙΣ - ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΙ ΘΩΡΑΚΕΣ σε όλα τα πρωταθλήματα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΈνα πράγμα θέλω να πω μόνο, θέλω να κατακρίνω την επίθεση που έγινε προς τον κ. Γρηγόρη Τ., τον διαιτητή, που δέχτηκε άδικη κατά τη γνώμη μου επίθεση στο πρόσωπο από προπονητή της Χαλκίδας. (δε θέλω να πω ονόμα, συλλόγους κτλ) Πρέπει όλοι μας να κατακρίνουμε τέτοιου είδους ενέργειες και να εναντιονώμαστε στα άτομα εκείνα που τις προκαλούν. Όποιος και να ήταν ο λόγος που αντέδρασε έτσι ο προπονητής, δεν έπρεπε να επιτεθεί στον διαιτητή κατα αυτό τον τρόπο. Παρακαλώ τους γονείς να είναι πολύ προσεκτικοί σε ποιους εμπιστεύονται τα παιδιά τους.
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα ήθελα την "βοήθεια" των αναγνωστών-σχολιαστών του blog. Έχω ένα δίλημμα, και θέλω να με "βοηθήσετε" να το λύσω. Ίσως οι διαχειριστές του blog να έκαναν και κάποια σχετική ψηφοφορία.
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα βάλω τα αποτελέσματα (όταν και άμα βγουν) από το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Π/Κ 2011 στην ΠΑΚΑΤ & ΠΑΚΑΣΤ;
Και εξηγώ που είναι το δίλημμά μου.
Όλες οι διοργανώσεις που έχουν μπει με τα αποτελέσματά τους στην Πανελλήνια Κατάταξη Αθλητών και Συλλόγων Taekwondo έχουν γίνει με ηλεκτρονικούς θώρακες. Αυτό όχι. Στους Π/Κ δεν υπάρχουν μέχρι σήμερα και για το 2011 κανένα από τα αποτελέσματα από διοργανώσεις που έγιναν για Π/Κ λόγω "απουσίας" δημοσιευμένων αποτελεσμάτων και λόγω του "κανόνα της αναλογίας" (έχω μόνο από τα βόρεια και κανένα από τα νότια και όλα έγιναν με ηλεκτρονικούς και όταν θα "βγουν" θα τα βάλω, έστω και πολύ κατόπιν εορτής).
Αυτά τώρα θα είναι τα πρώτα που θα μπουν (αν δημοσιευθούν). Επειδή έγιναν με συμβατικούς θώρακες θα είναι "διαφορετικά" όμως θα είναι και μόνα τους. Μέχρι εδώ καλά ας πούμε ότι τα βάζω. Τι θα γίνει με το Α' και Β' Πανελλήνιο Κύπελλο που έχει και από τις τρεις κατηγορίες Π/Κ, Ε/Ν και Α/Γ και που θα γίνουν και αυτά χωρίς ηλεκτρονικούς. Να βάλω μόνο τα αποτελέσματα από τους Π/Κ και τα άλλα όχι; Να βάλω όλα τα αποτελέσματα όπως και να είναι; Να τα χωρίσω σε "μετάλλια από διοργανώσεις με ηλεκτρονικούς θώρακες" και σε "μετάλλια από διοργανώσεις με συμβατικούς θώρακες" ή απλά να τα βάλω όλα μαζί χωρίς διάκριση;
Αυτός είναι ο προβληματισμός μου.
-----------------------------------
Η ψηφοφορία θα μπορούσε να είναι κάπως έτσι:
Ερώτηση:
Να μπουν τα αποτελέσματα από το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Π/Κ 2011 και από το Α' και Β' Πανελλήνιο που έγιναν χωρίς ηλεκτρονικούς θώρακες στην Πανελλήνια Κατάταξη Αθλητών & Συλλόγων;
Απάντηση:
1. Ναι
2. Όχι
3. Άλλο ή Δεν γνωρίζω
----------------------------------
Η WTF τα αποτελέσματα από το Baku τα έβαλε όλα μαζί στην παγκόσμια κατάταξη, γιατί "εξαναγκάστηκε" και όχι γιατί το επέλεξε.
Θα παρακαλούσα να με βοηθήσετε, να "το αποφασίσετε εσείς".
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Σίμος Δαλκυριάδης
υπαρχει η δυνατοτητα να ανεβασετε τα βιντεο των τελικων?
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΑ ΚΕΡΔΗ ΤΗΣ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
ΑπάντησηΔιαγραφή90.000 ΕΥΡΟ
ΛΥΠΑΜΕ ΑΦΑΝΤΑΣΤΑ ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΙΝΟΝΤΕ ΣΤΟΝ ΧΩΡΟ ΜΑΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΑΙ ΠΟΙΟ ΠΟΛΥ ΜΗΝ ΥΠΑΡΞΕΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΗΣ ΚΑΚΗΣ ΔΙΑΙΤΗΣΙΑΣ
ΚΑΙ ΠΟΙΟ ΠΟΛΥ ΜΗΝ ΔΕΝ ΠΡΟΚΡΙΘΕΙ ΑΛΛΟΣ ΑΘΛΗΤΗΣ ΣΤΗΝ ΟΛΥΜΠΙΑΔΑ ΤΟΥ ΛΟΝΔΙΝΟΥ
τα αποτελέσματα είναι τόσο δύσκολο να τα βγάλουν??? Να μου πείτε για το Α' κύπελλο που τους είναι τόοοοοσο δύσκολο να πω εντάξει.. Αλλά όχι και για το πανελλήνιο ρε παιδιά.. Δηλαδή ειλικρινά έλεος.. Πόσο πίσω είμαστε? Στο εξωτερικό τα βλέπεις όλα μέσα σε 1 μέρα.. Εδώ κάποια δεν τα βγάζουν καν και κάποια τα βγάζουν μετά από καιρό.. Όοοοοοοτι να ναι..
ΑπάντησηΔιαγραφήΓΙΑ ΠΟΙΑ ΚΕΡΔΗ 90.000 ΕΥΡΩ ΜΙΛΑΤΕ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΩΝ ΑΓΩΝΩΝ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΠιθανόν να ετοιμάζουν να βγάλουν τα αποτελέσματα, στο site της ΕΛΟΤ οι σύνδεσμοι για τα 'Αποτελέσματα Αγώνων' δεν λειτουργούν, βγάζουν ERROR...
ΑπάντησηΔιαγραφήΤζίφος, δεν έβγαλαν τα αποτελέσματα ακόμα...
ΑπάντησηΔιαγραφήπολλα γινανε το θεμα ειναι να τα διορθωσουμε ,και οχι να ριχνουμε σφαλματα σε αλλους
ΑπάντησηΔιαγραφήκαι δεν μμπορω να ακουω παλια προσωπα που ηταν καποτε στην διοικηση να το παιζουν σιγανες παρθενες
ΑπάντησηΔιαγραφήmallon kai esi gamous palios akougese eides kanena palio sou filaraki na sxoliazei e kai sou sikothikan oi trixes
ΑπάντησηΔιαγραφήkai mena bre kai mena
αγαποιτε μου αντωνη μηπως μπορεις να μου πεις τους λιγους και εκλεκτους ειναι δηλαδη καπιοι που δεν γνωριζη ο κυριος στεργατος,
ΑπάντησηΔιαγραφήΜε το "λίγοι αι εκλεκτοί" υποννόησα ΚΑΙ τον κ. Στεργάτο, γιατί ο τρόπος γραφής του μου φάνηκε να δηλώνει κατι τέτοιο.. (πιθανόν να έκανα και λάθος, αλλά δεν διαπίστωσα κάποια συνέχεια στον διάλογο, οπότε και δεν έχω λόγο να το αναιρέσω..)
ΑπάντησηΔιαγραφήεβγαλε η ελοτ τα αποτελεσματα απο το πρωταθλημα παιδων.
ΑπάντησηΔιαγραφήγιατι δεν γραφεται τα αποτελεσματα τηs χαλκιδαs η ελοτ τα εχει ανακοινωση
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιατί;
ΑπάντησηΔιαγραφήΕσύ θεωρείς ότι είναι "έγκυρα";
ΘΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΕΤΕ ΤΗΝ ΠΑΝΚΤΑ ΚΑΙ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΩΝ ??
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιατί??
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι, εσύ θεωρείς ότι είναι "έγκυρα"??
ΕΓΚΥΡΑ ΑΚΥΡΑ ΚΑΙ ΠΕΡΥΣΙ ΤΑ ΙΔΙΑ ΗΤΑΝ ΑΝ ΔΕΝ ΜΠΟΥΝ ΣΤΗΝ ΠΑΚΤΑ ΚΑΙ ΠΑΚΤΑΣ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΛΑΣΜΑΤΙΚΟ ΚΑΛΗΤΕΡΑ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΤΑΧΩΡΗΘΟΥΝ ΤΟΤΕ ΟΥΤΕ ΤΑ ΑΝΔΡΩΝ ΟΥΤΕ ΤΑ ΕΦΗΒΩΝ !!!
ΑπάντησηΔιαγραφήτα ανδρών και εφήβων έγιναν με ηλεκτρονικούς θώρακες και video replay ενώ το παίδων με απλούς και (άστα να μην τα ξαναλέμε)...
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι εννοεις αν νομιζούμε ότι είναι έγκυρα;;; Τι υπονοούμενο είναι αυτό;;; Σοβαρευτείτε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚανένα υπονοούμενο και πολύ πολύ σοβαρά, θεωρώ πως τα αποτελέσματα του π/κ στην χαλκίδα δεν είναι έγκυρα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣΙΓΑ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΣΑΡΑΝΤΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΑΘΛΗΤΩΝ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΡΙΩΝ ΟΛΕΣ ΑΚΥΡΕΣ !!!!! ΜΑΛΛΟΝ ΠΟΛΥ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΟΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ !!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠοια είναι η ιδιοτητα σου κ ποια η σχέση σου με το άθλημα κ ξέρεις ότι τα αποτελέσματα δεν είναι έγκυρα; Το ποιο άσχετο σχόλιο που έχω διαβάσει ποτέ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕ, όχι και "μη-έγκυρα" τα αποτελέσματα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Π/Κ στην Χαλκίδα 2011, μην το παρατραβάμε τώρα... Όλα έγιναν στην εντέλεια. Κάθε χρόνο έτσι να γίνονται.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν μπορώ να καταλάβω πως νομιμοποιουνται και απαγορεύουν σε ΣΥΛΛΟΓΟΥΣ της ΕΤΑΝΕ να μην ΜΠΟΡΟΥΝ να συμμετέχουν σε διασυλλογικα της ΕΤΑΒΕ Ο Ρατσισμος σε όλο του το μεγαλείο .Κριμα για το άθλημα και τους ΑΘΛΗΤΕΣ που προσπαθούν στο ΚΑΤΩ ΚΑΤΩ τις γράφεις με λεφτά και κόπο των οικογενειών τους ΤΣΑΜΠΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΤΙΠΟΤΕ ΟΛΑ ΜΑ ΟΛΑ ΤΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΚΥΡΙΟΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΓΕΛΑΔΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΗΝ ΑΡΜΕΓΕΙΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΤΑΕΙΖΕΙΣ !!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίστε σίγουρος ότι ένας σύλλογος από την ΕΤΑΝΕ δεν μπορεί να συμμετέχει σε φιλικούς που διοργανώνει η ΕΤΑΒΕ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΠέρυσι θυμάμαι πολύ καλά ότι είδα συλλόγους της ΕΤΑΝΕ στα φιλικά της ΕΤΑΒΕ Π/Κ.
Προκύπτει και από τα αποτελέσματα των αγώνων.http://www.etabe.gr/matches.aspx?lang=gr
ΝΑΙ ΦΕΤΟΣ ΑΛΑΞΑΝΕ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια τον φίλο που αναρωτιέται πώς νομιμοποιούνται, πολύ απλά επειδή έχουν το δικαίωμα να διοργανώσουν αγώνες στους οποίους θα συμμετέχουν μόνο σωματεία των εκάστοτε ενώσεων. Το θέμα είναι για ποιόν λόγο το κάνανε αυτό, προφανώς για να μην αποκαλύπτεται η ανικανότητα μιας ένωσης στα μέλη της. Οταν οι νότιοι πάνε στο βορρά και βλέπουν ότι οι άνθρωποι εκεί προσφέρουν υπηρεσίες στα σωματεία τους ενώ οι δικοί τους δεν κάνουν τίποτα, αυτό δεν μπορεί να γίνει ανεκτό γιατί δημιουργεί γκρίνιες και δυσαρέσκειες. Γι αυτό επιστροφή στον μεσαίωνα του Ταεκβοντο για την μισή Ελλάδα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑποσπασμα απο συνεντευξη του Θωμαιδη στους Μαχητες που ειναι στο σιτε της Ελοτ
ΑπάντησηΔιαγραφή"Για το 2012, και αρχή γενομένης το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Εφήβων – Νεανίδων στο τέλος Φεβρουαρίου, υιοθετούμε το πρόγραμμα της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας που έχει να κάνει με:
- Την ηλεκτρονική δήλωση συμμετοχής στους αγώνες
- Την ηλεκτρονική κλήρωση
- Την άμεση καταγραφή αποτελεσμάτων και την ζωντανή παρακολούθηση των πουλ μέσω ίντερνετ.
Αυτό, σε συνδυασμό με τους αγώνες με ηλεκτρονικούς θώρακες, είναι ότι πιο εξελιγμένο και αξιόπιστο παγκοσμίως. Το πρόγραμμα αυτό θα λειτουργεί σε όλα τα επίσημα πρωταθλήματα της ΕΛ.Ο.Τ. καθώς επίσης και των Ενώσεων ΕΤΑΝΕ – ΕΤΑΒΕ."
Λετε να γινει κατι απο του χρονου?
Καλη χρονια!