Ανακοίνωση ETU

EUROPEAN TAEKWONDO UNION   ΑΘΗΝΑ 15/9/2014 President’s office ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ   Το Γραφείο του Προέδρου της Ευρωπαϊκής Ομοσπονδίας ΤΑ...



EUROPEAN TAEKWONDO UNION

  ΑΘΗΝΑ 15/9/2014

President’s office

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ  

Το Γραφείο του Προέδρου της Ευρωπαϊκής Ομοσπονδίας ΤΑΕ ΚΒΟ ΝΤΟ (ETU) ενημερώθηκε για το Δελτίο Τύπου της Γ.Γ.Α. σχετικά με τις σχολές προπονητών που οργανώνει στις 50 χώρες κράτη μέλη της και ο Πρόεδρος της κ. Αθανάσιος Πραγαλός θα επιδιώξει συνάντηση με τον Υφυπουργό Πολιτισμού – Αθλητισμού κ. Γιάννη Ανδριανό ώστε να εξηγήσει την υλοποίηση του προγράμματος  ανάπτυξης του αθλήματος που έχει σχεδιάσει η ETU.

Από την ETU

Σχόλια

BLOGGER: 122
  1. ΟΠΟΙΟΣ ΓΕΛΑΕΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ ΕΙΠΑΜΕ ΓΕΛΑΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΠΟΥ ΜΕΡΙΚΟΙ ΒΙΑΣΤΗΚΑΝ ΝΑ ΒΓΑΛΟΥΝ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΕΝΑ ΔΕΛΤΙΟΥ ΤΥΠΟΥ ΤΗΣ ΓΓΑ !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΕΣΕΙΣ ΤΙ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ Η ΓΝΩΜΗ ΤΟΥ ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΥ ΘΑ ΜΕΤΡΙΣΕΙ Η ΤΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΤΗΣ ΓΓΑ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΘΑ ΠΩ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΝΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΕΠΙΣΥΜΕΣ ΤΙΜΕΣ ΤΩΝ ΝΤΑΝ
    KUKKIWON ETU ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΛΟΤ
    ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΤΗΝ ΔΙΑΦΟΡΑ και ΤΙ ΧΡΕΩΝΕΤΑΙ ΕΣΕΙΣ ΣΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΣΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΟΘΕΛΗΤΕΣ ΠΟΥ ΘΕΛΟΝΤΑΣ ΝΑ ΕΓΚΔΙΚΗΘΟΥΝ
    ΤΟΥΣ ΔΙΟΙΚΟΥΝΤΕΣ ΤΟΥ ΑΘΛΗΜΑΤΟΣ ΜΗ ΜΠΟΡΩΝΤΑΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΔΙΟΙΗΚΗΣΗ ΨΑΧΝΟΥΝ ΣΥΝΕΧΩΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΒΑΡΕΣΟΥΝ ΜΕ ΥΠΟΥΛΟ ΤΡΟΠΟ ΑΓΝΟΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΖΗΜΙΑ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΣΤΟ ΑΘΛΗΜΑ !
    ΤΟΥΣ ΛΕΩ ΠΩΣ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΩΝ ΤΡΟΠΟ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ !
    ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΘΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΗ ΜΕ ΤΟΝ ΕΝΑ Η ΤΟΝ ΑΛΛΟ ΤΡΟΠΟ Κ ΑΥΤΗ Η ΣΧΟΛΗ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αυτά τα γράφεις για να μην αρχίσουν τα θύματα να ζητάνε επιστροφή της χιλιάδας ;

      Διαγραφή
    2. ΕΣΕΝΑ ΜΟΝΟ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΒΛΕΠΩ ΣΕ ΝΟΙΑΖΟΥΝ ΒΕΒΑΙΟΣ Κ ΑΝ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ ΘΑ ΤΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΟΥΝ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΠΙΣΩ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΘΑ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ ΠΙΣΤΕΨΕΜΕ ΓΙΑΤΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΩΣΟ Κ ΑΝ ΤΟΥΣ ΠΟΛΕΜΑΤΕ ΤΟΥΣ ΕΛΟΤ Κ ETU ΘΑ ΤΟ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΟΥΝ ΤΟ ΔΙΠΛΩΜΑ!

      Διαγραφή
    3. όχι εμένα δεν με νιάζουν τα λεφτά δεν τους τα έδωσα ποτέ, αυτούς τους κυρίους που υπερασπίζεσαι κόβονται για τα λεφτά όπως το έχουν αποδείξει πολλές φορές, ή μηπως δεν το έχει ςκαταλάβει;

      Διαγραφή
    4. ΤΟΤΕ ΓΙΑΤΙ ΝΟΙΑΖΕΣΕ ΕΧΕΙΣ ΑΝΑΠΤΥΓΜΕΝΗ ΗΘΙΚΗ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ ΤΙ ΣΕ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΑΝ ΑΥΤΟΙ ΟΙΚΟΝΩΜΑΝΕ ΑΠΑΝΤΗΣΕ ΜΟΥ!

      Διαγραφή
  5. καποιοι πρεπει να καταλαβουν οτι να εχουν σεβασμο στην ETU βλεπω και διαβαζω πολλα πραγματικα, η ζηλια δημιουργει αυτα τα σχολια που βλεπω ,ολοι θελουν να γινουν προεδροι αυτο το κακο εχει ο ελληνας ,κριμα ,να δω πότε θα αλλαξουμε .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η ETU ΕΙΝΑΙ ΠΟΙΟ ΜΠΡΟΣΤΑ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ WTF! ΠΡΟΤΩΠΟΡΙΑΚΗ Σ ΟΛΑ ΟΙ ΧΑΙΡΕΚΑΚΟΙ ΝΕΟΕΛΛΗΝΕΣ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΝΟΥΝ ΑΥΤΟ !
      ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΟΥ ΚΟΛΛΑΕΙ ΕΝΣΥΜΑ Η ETU!

      Διαγραφή
    2. χαχα ειναι τοσο μπροστα που 10 μερες πριν δεν εχει ορισει ουτε τοπο διεξαγωγης της σχολης..ουτε καθηγητες εχει ανακοινωσει..το 1000ευρω ομως με μεγαλα γραμματα...ανοιξτε καμια προκυρηξη σχολης της γγα να ξεστραβωθειτε, ρωτηστε και καμια πληροφορια για το τι δουλεια συμβαινει και μετα ξυπνηστε.

      Διαγραφή
    3. ΜΗΝ ΑΝΥΣΗΧΕΙΣ ΘΑ ΤΑ ΔΕΙΣ Κ ΔΕΝ ΘΑ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΠΩΣ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΟΛΑ!
      ΧΑΜΠΑΡΙ ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΡΕΙΣ!

      Διαγραφή
    4. φιλε θανονιοκο, καλό το παραμύθι σου αλλά δεν έχει δράκο.

      Διαγραφή
  6. ενω αυτοι που από το 1990, 25 χρόνια αλυσοδέθηκαν με την καρέκλα στην ελοτ και στη etu ειναι ανιδιοτελείς που δεν ήθελαν να γίνουν πρόεδροι αλλά τους αναγκάσαμε, που παράτησαν τις δουλειές τους και τρέχουν και αγχώνονται και κυρίως ξοδεύονται για την ανάπτυξη του τκντ. δεν σε ενοχλεί οι καρεκλοκένταυροι που έχουν διαλύσει το άθλημα, αλλά η κριτική σε πραγματικά γεγονότα που είναι οι πράξεις τους. μπράβο αγαπητέ που βλέπεις σαν ζήλια την αγωνία των θυμάτων και ζητάς σεβασμό σε κάποιους που δεν σέβονται ούτε εμάς ούτε το άθλημα. και τι ενοείς να αλάξουμε; να μη μιλάμε, να υποκλινόμαστε και να καταπίνουμε κάθε μέρα και μια πίκρα μαυτούς που μπλέξαμε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΠ ΟΤΙ ΒΛΕΠΩ ΕΙΣΑΙ ΛΑΛΙΣΤΑΤΟΣ ΑΡΑ ΔΕΝ ΣΟΥ ΕΊΠΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΜΗΝ ΜΙΛΑΣ ΔΕΥΤΕΡΩΝ ΔΕΝ ΣΟΥ ΖΕΙΤΗΣΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΥΠΟΚΛΙΘΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ ΘΕΣ ΚΑΙ ΤΡΙΤΟΝ ΕΚΦΡΑΖΕΙΣ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΣΟΥ ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΟΤΙ ΓΙΑ 25 ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΠΕΡΝΕΙΣ ΚΑΙ ΜΙΑ ΠΙΚΡΑ ΑΠ ΑΥΤΟΥΣ ΟΡΕ ΦΙΛΙΕ ΕΓΩ ΣΤΗΝ ΘΕΣΗ ΣΟΥ ΘΑ ΞΕΚΗΝΟΥΣΑ ΜΕ ΨΥΧΟΘΕΡΑΠΕΙΑ !

      Διαγραφή
  7. Οταν μιλας σαν ανωνυμος λες πολλα ,αλλο σχολιο δεν θα κανω ,σεβομαι τις ομοσπονδιες ΕΛΟΤ ,ETU ,και πραγματικα τις θαυμαζω που εχουν ατσαλινα νευρα για να δεχονται τετοια σχολια ,ειμαι κοντα στα 34 χρονια στο taekwondo και βλεπω να αυξανετε η ασεβεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ωραια καθηστε εσεις με την etu σας, με τα νταν σας που αναγνωριζεται μονο τα δικας σας στη σχολη και αφηστε μας ησυχους και πειτε στην ελοτ να αιτηθει για μια σχολη γγα να δωσουμε τα 250 ευρω και πληρωστε εσεις 1000 και θα χουμε να λεμε ποσο καλυτεροι ειστε απο εμας.μην ανησυχειτε θα σας σεβομαστε απειρα αρκει να μας αφησετε ησυχους να λειτουργουμε οπως καθε ομοσπονδια αθληματος.

      Διαγραφή
    2. εισαι εδω 34 χρόνια και δεν είδες ποτέ τιποτε στραβό στις διοικήσεις; βλέπεις μόνο ασέβεια απο τους διοικούμενους, αλλά δεν ένιωσες ποτέ οτι οι διοικήσεις είναι αυτές που δεν σεβάστηκαν ούτε τα χρόνια σου ούτε τον ιδρώτα σου, ουτε το τκντ;

      Διαγραφή
    3. τους θαυμάζει και από πάνω!!!!! σε πιον πλανήτη ζούμε;;;

      Διαγραφή
    4. ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΜΙΛΗΣΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΛΑΝΘΑΣΤΗ ! ΕΚΤΟΣ Κ ΑΝ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ;
      ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΙΟΙ ! ΕΚΤΟΣ Κ ΑΝ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ;
      ΛΕΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΟΤΑΝ ΕΣΥ ΠΗΓΑΙΝΕΣ ΑΥΤΟΙ ΓΥΡΙΖΑΝΕ!!!

      Διαγραφή
    5. ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΒΓΑΛΕ ΤΑ ΠΕΛΑΤΕΙΑΚΑ ΓΥΑΛΙΑ ΣΟΥ!!!!!

      Διαγραφή
    6. ΖΗΛΕΥΗΣ ΤΗΝ ΠΕΛΑΤΙΑΚΗ ΜΟΥ ΣΧΕΣΗ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΣΤΟ ΧΕΡΙ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙΣ Κ ΕΣΥ ΩΦΕΛΟΣ ΘΑ ΕΧΕΙΣ ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΕΑΝ ΕΙΣΑΙ ΙΔΕΟΛΟΓΟΣ Η ΣΩΤΗΡΑΣ ΚΑΙ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΣΩΣΕΙΣ ΤΩΝ ΚΟΣΜΟ ΑΥΤΟ ΔΥΣΤΗΧΩΣ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΤΟ ΕΚΑΝΕ ΑΛΛΟΣ ΕΛΑ ΣΤΟ ΞΑΝΑΛΕΩ ΩΦΕΛΟΣ ΘΑ ΕΧΕΙΣ!

      Διαγραφή
    7. φίλε μην τρελαίνεσαι που τους θαυμάζει.Είναι ηλίου φαεινότερον, ποιοι είναι οι λόγοι που το κάνει και για ποιον το κάνει αλλά και γιατί το κάνει.Μήπως είναι από τους ευνοούμενους που πήγε αθλητής τους με την εθνική ομάδα στην Αυστρία
      ;

      Διαγραφή
    8. προς: "Ανώνυμος16 Σεπτεμβρίου 2014 - 9:35 μ.μ.". ελπίζω να κάνεις πλάκα γιατι αλλιώς μένω άφωνος με την αναίδειά σου. αντι να ντρέπεσαι που διαπλέκεσαι, που γλύφεις, που διαφθείρεις και διαφθείρεσαι και αδικείς καλύτερους για το ατομικό σου όφελος εισαι και περήφανος, το διαφημίζεις και καλείς και άλλους να μπλέξουν με τη βρωμιά (γιατι μονο έτσι επιβιώνει κανείς σήμερα κατα τη γνωμη σου). ο Θεος να φυλάξει τα παιδιά σου και τους αθλητές σου από τέτοιες νοοτροπίες

      Διαγραφή
    9. ΔΗΛ ΜΟΥ ΠΡΟΤΗΝΕΙΣ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΜΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΔΙΑΦΘΟΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΜΕ ΤΙΜΩΡΗΣΕΙ Ο ΘΕΟΣ ΕΦΩ ΛΟΙΠΟΝ ΕΙΜΑΙ ΟΤΘΟΔΟΞΟΣ ΠΟΥ ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΠΩΣ Ι ΘΕΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΙΜΩΡΩΣ ΚΑΙ ΕΛΠΙΖΩ ΣΤΟ ΕΛΕΟΣ ΤΟΥ ΕΣΕΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΔΙΑΦΘΟΡΑ ΨΑΞΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΚΑΙ ΜΗΝ ΤΟ ΠΑΙΖΕΙΣ ΦΑΡΗΣΕΩΣ ΑΓΑΠΗΤΕ !

      Διαγραφή
    10. καταλαβαίνεις τι διαβάζεις; εγω ειπα ο Θεός να μας φυλάει όλους και ποτε δεν ειπα να τιμωρησει κανενα, ούτε και εσενα. αλλά αφού μονος σου επιλέγεις τη διαφθορά και λες οτι είσαι και χριστιανός δεν πανε αυτα μαζι. ο Θεός δεν τιμωρει ο καθενας μας ότι σπείρει αυτό θερίζει ορθόδοξε! αυτό το ξέρεις γιαυτο ελπίζεις οτι τελικα θα γλυτώσεις από τα αποτελεσματα των δικων σου πράξεων. και ο ακης ετσι πίστευε, αλλά ειναι στην ψυρού.

      Διαγραφή
    11. ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΣΕΝΑ ΤΙ ΣΕ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΑΝ ΕΓΩ ΚΑΤΑΛΥΞΩ ΣΤΗΝ ΨΥΡΟΥ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΦΥΛΑΞΕΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ Κ ΤΟΥΣ ΑΘΛΗΤΕΣ ΜΟΥ ΑΠΟ ΠΟΙΟΝ ;
      ΚΑΙ ΜΙΑ Κ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΘΕΟΛΟΓΙΑ ΕΓΩ ΣΟΥ ΕΙΠΑ ΟΤΙ ΖΗΤΩ Κ ΤΟ ΕΛΕΟΣ ΤΟΥ ΓΙΑΤΙ ΚΑΤΑΛΑΒΕΜΩ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΕΝΑΣ ΔΙΑΦΘΟΡΕΑΣ ! ΕΣΥ; ΤΙ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ ΣΕ ΞΑΝΑΡΩΤΩ;

      Διαγραφή
    12. μα απαντάς μονος σου στην ερωτηση σου, εγω περιτεύω. γράφεις κατά λέξη: "καταλαβαίνω οτι ειμαι ενας διαφθορέας!". από σενα λοιπόν πρέπει να φυλάξει ο Θεός τα αθωα παιδιά, τα δικά σου και των άλλων που στα εμπιστεύονται!

      Διαγραφή
  8. MEXRI ECHTES TOYS BRIZANE APO PISO KAPOIOI SAN KAI ESAS (POY PISTEYO AKOMH GINETAI ALLA OXI FANERA).MOLIS OMOS KANONISANE KAI STEILANE ATHLHTES TOYS ME THN ETHNIKH OMADA POY THA PAEI TORA TO SEPTEMBRIO, XAFNIKA SEBONTAI TOYS DIOIKOYNTES THS ELOT.TI NA SKEFTEI KANEIS..... ARKEI MIA MATIA NA RIXEI APO POIA SOMATEIA APOTELEITAI H ETHNIKH TOY TKD...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. λέει ο φίλος "KANONISANE KAI STEILANE ATHLHTES TOYS ME THN ETHNIKH OMADA". ομολογείς και εσυ αυτό που όλους μας θυμωνει, ότι η εθνικές ομάδες που είναι η βιτρινα του αθλήματος δεν βγαίνουν με βάση τη ικανότητα των παιδιών ποιος είναι ο καλύτερος ή ο πιο έτοιμος, αλλά είναι εργαλείο της διοικησης για να κάνει πολιτική. μια παίρνει των κολητών τα παιδιά την άλλη αυτωνών που γκρινιάζουνε για να τους κλείσει το στόμα, την επόμενη για να κάνει δημοσιες σχέσεις, κλπ. ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ ΤΩΡΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΚΑΝΕΝΑ ΚΑΙ ΚΑΜΙΑ ΣΤΗΝ ΛΙΣΤΑ ΜΕ ΤΟΥΣ 10 ΚΑΛΥΤΕΡΟΥΣ ΠΟΥ ΔΗΜΟΣΙΕΥΕΤΕ ΕΔΩ. ΑΥΤΗ ΤΗ ΛΙΣΤΑ ΔΕ ΘΑ ΤΗ ΒΛΕΠΑΜΕ ΠΟΤΕ ΣΤΟ ΣΙΤΕ ΤΗς ΕΛΟΤ.

      Διαγραφή
    2. κ οχι μόνο αυτο αλλα τους βαζουν κ προπονητές στην εθνικη!

      Διαγραφή
  9. ΣΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΤΗΣ WTF KΑΙ ΤΗΣ ETU ΚΑΙ ΣΤΟ TAEKWONDO DATA
    ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΟΛΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. όχι όμως στην σελίδα της ελοτ. ούτε και η εντολή της γγα για να ενημερώσουν άμεσα τους ενδιαφερόμενους ότι δεν αναγνωρίζεtαι η σχολή της etu.

      Διαγραφή

  10. Θέμα: Οι σχολές προπονητών κατα επιταγή της UEFA.

    Η Ελληνική Ποδοσφαιρική Ομοσπονδία σε τακτά χρονικά διαστήματα, ανακοινώνει τη λειτουργία των σχολών υποψηφίων προπονητών ποδοσφαίρου που θα λειτουργήσουν στη χώρα.
    Το ενδιαφέρον όλων και περισσότερων ανθρώπων να μετέχουν στα προπονητικά, "υποχρεώνει" την ΕΠΟ να λειτουργεί Σχολές σε διαφορετικές περιοχές και σε όλες τις δεδομένες κατηγορίες και επίπεδα, σύμφωνα με τις επιταγές της UEFA.
    Γενικός συντονιστής σε όλες τις Σχολές Υποψηφίων παραμένει ο Αριστοτέλης Μπατάκης.
    Δομή Σχολών Προπονητών ΕΠΟ

    Δίπλωμα UEFA-C

    Διάρκεια σχολής 10 ημέρες το ελάχιστο
    Διδακτικές ώρες (θεωρία -πρακτική) 76 ώρες το ελάχιστο
    Εξετάσεις 2.0 ώρες
    Δίπλωμα UEFA-B (νέα μορφή)

    Διάρκεια σχολής 15 ημέρες το ελάχιστο
    Διδακτικές ώρες (θεωρία - πρακτική) 120 ώρες το ελάχιστο
    log -book
    Εξετάσεις 2.0 ώρες
    Δίπλωμα UEFA-A (2 φάσεις)

    Διάρκεια 12 + 12 ημέρες το ελάχιστο
    Διδακτικές ώρες (θεωρία-πρακτική) 180 ώρες το ελάχιστο
    log -book
    Καθοδήγηση ομάδος
    Εξετάσεις 4.0 ώρες
    Δίπλωμα Pro-UEFA (2 φάσεις)

    Διάρκεια 2 χρόνια
    Διδακτικές ώρες (θεωρία-πρακτική) 420 ώρες το ελάχιστο
    Ανάλυση ομάδων κορυφαίων διοργανώσεων
    log-book
    Καθοδήγηση ομάδος
    Διατριβή
    Επίσκεψη σε ομάδα εξωτερικού 3-4 ημέρες
    Συμμετοχή σε study group scheme 4 ημέρες
    Επίσκεψη 2+2 ημέρες στα εργαστήρια των τμημάτων ΤΕΦΑΑ
    Εξετάσεις 6.0 ώρες

    Οι συμμετέχοντες με ανελλιπή παρακολούθηση αλλά και πλήρη επιτυχία σε όλες τις εξετάσεις της σχολής, για την λήψη του διπλώματος, δικαιούνται δίπλωμα UEFA αντίστοιχο της σχολής που φοίτησαν, βάσει της συνθήκης μεταξύ ΕΠΟ-UEFA 2010, και έχουν το δικαίωμα να εργάζονται σε όλες τις ομάδες των 53 ομοσπονδιών της UEFA, ισότιμα και ισοδύναμα.
    Οι συμμετέχοντες με ανελλιπή παρακολούθηση και μετά από την επιτυχή εξέταση σε ένα μάθημα της σχολής το ελάχιστο,δικαιούνται πιστοποιητικού παρακολούθησης τύπου ΕΠΟ-UEFA, αντίστοιχο της σχολής φοίτησης τους και αποκτούν δικαίωμα να εργάζονται σε σωματεία και ΠΑΕ της Ελλάδας, όπως ο κανονισμός προπονητών ΕΠΟ προβλέπει.
    Για περισσότερες λεπτομέρειες βλέπε κανονισμό λειτουργιάς σχολής προπονητών ΕΠΟ.

    Παράβολα

    Παράβολο συμμετοχής σε σχολή UEFA-C 450,00 ευρώ πλέον του δικαιώματος υπέρ Ένωσης 25.00 ευρώ
    Παράβολο συμμετοχής σε σχολή UEFA-B 575,00 ευρώ πλέον του δικαιώματος υπέρ Ένωσης 25.00 ευρώ
    Παράβολο συμμετοχής σε σχολή UEFA-A (μια φάση) 650,00 ευρώ πλέον του δικαιώματος υπέρ Ένωσης 50.00 ευρώ
    Παράβολο συμμετοχής σε σχολή PRO-UEFA (μια φάση) 1.300.00 ευρώ.
    Παράβολο 1ης επανεξέτασης ορίζεται το ποσό των 200€ (100€ υπέρ Ε.Π.Ο. και 100€ υπέρ Ένωσης)
    Παράβολο 2ης επανεξέτασης ορίζεται το ποσό των 100€ (50€ υπέρ Ε.Π.Ο. και 50€ υπέρ Ένωσης)
    Όλα τα παράβολα θα καταβάλλονται στον λογαριασμό της Ένωσης Ποδοσφαιρικών Σωματείων, όπου θα διεξαχθεί η σχολή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΦΗΡΗΜΕΝΩ ΣΤΟΥΣ ΕΞΥΠΝΟΥΣ Κ ΧΑΙΡΕΚΑΚΟΥΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΤΑΕΚΒΟΝΤΟ !

      Διαγραφή
  11. φιλε μου χιλιες φορες τα εχουμε πει πως μονο η uefa ειναι η εξαιρεση απο ολες τις ομοσπονδιες...ε αμα νομιζεις οτι ειμαστε ποδοσφαιρο 'η θελεις να γινουμε ποδοσφαιρο που δεν αναγνωριζει ουτε τους γυμναστες των τεφαα και παιζονται συμφεροντα τρισεκατομυριων...ε τοτε τι να πω τα αλλα αθληματα ειναι χαζα...
    Και περα απο αυτο οι σχολες της ουεφα ειναι πιο φθηνες και απο τις ετου...χαχα παρε και καταλαβε..και μιλαμε βεβαια για οργανωμενες σχολες που κοβεται κοσμοςςςς...κοβεταιιι..δεν κανουν ολοι μπατε σκυλοι αλεστε για προπονητες...πες μου εναν που εκοψε η ετου και δινω 1000ευρω κι εγω να συμμετασχω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΔΗΛΑΔΗ ΤΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΒΑΣΙΛΗΑΣ ΤΩΝ ΣΠΟΡ ΤΟ ΑΠΟΡΗΠΤΟΥΜΕ Κ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΩΣ ΣΤΟΧΟ ΤΟ ΜΠΑΤΜΙΝΤΟΝ ΑΥΤΟ ΜΑΣ ΛΕΣ!
    ΔΕΝ ΘΕΛΕΙΣ ΤΟ ΤΑΕΚΒΟΝΤΟ ΝΑ ΦΤΑΣΕΙ ΣΤΑ ΜΕΓΕΘΟΙ ΤΟΥ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ;
    ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΤΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΟΛΑ ΤΑ ΣΟΒΑΡΑ ΑΘΛΗΜΑΤΑ ΚΑΘΟΔΗΓΟΥΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΕΣ ΤΟΥΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ !
    ΟΥΤΕ Κ Η ΓΓΑ ΕΧΕΙ ΚΟΨΕΙ ΚΑΝΕΝΑΝ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΟΥ ΕΣΥ ΑΝ ΕΙΣΑΙ ΔΑΣΚΑΛΟΣ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΕΧΕΙΣ ΚΟΨΕΙ ΠΟΤΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΜΑΘΗΤΗ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εφοσον δεν ξερεις να μη μιλας, δες αποτελεσματα τις γγα και θα δεις οτι κοβονται φουλ και τα πραγματα δεν ειναι παιξε γελασε ουτε με τις απουσιες. μα εισαι σοβαρος συγκρινεις μικρα παιδακια που δινουν για ζωνη στο χομπυ τους με επαγγελματιες προπονητες που διεκδικουν αδεια εξασκησεως επαγγελματος??? και ας ηταν σοβαρη η ετου για να καθοδηγησει το αθλημα και το συζηταγαμε...αλλα δεν ειναι...

      Διαγραφή
    2. ΕΠΕΙΔΗ ΞΕΡΩ ΓΙ ΑΥΤΟ ΜΙΛΑΩ ΔΩΣΕ ΜΟΥ ΕΝΑ ΟΝΟΜΑ ΠΟΥ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΣΧΟΛΗ ΓΓΑ ΓΙΑ ΤΑΕΚΒΟΝΤΟ ΚΑΙ ΝΑ ΚΟΠΗΚΕ!
      ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΤΙΣ ΑΠΟΥΣΙΕΣ ΑΣΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΕΙΜΟΥΝ ΠΑΡΟΝ Κ ΕΒΛΕΠΑ ΔΕΝ ΣΕ ΣΥΜΦΕΡΕΙ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΣΟΥ ΠΩ ΚΑΙ ΟΝΟΜΑΤΑ ΚΑΙ ΠΩΣ ΠΗΡΑΝ ΤΟ ΠΤΥΧΙΟ ΟΠΩΤΕ ΘΕΣ!
      ΔΕΝ ΣΥΝΕΚΡΙΝΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΠΡΟΠΟΝΗΤΕΣ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ ΓΙΑ ΤΟ ΚΟΨΙΜΟ ΜΗΛΟΥΣΕΣ! ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΝΑ ΜΟΥ ΣΤΕΙΛΕΙΣ ΕΝΑ ΟΝΟΜΑ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ ΤΟΥ ΤΑΕΚΒΟΝΤΟ ΠΟΥ ΚΟΠΗΚΕ ΑΠΟ ΣΧΟΛΗ ΓΓΑ!

      Διαγραφή
  13. μιλησα για το πως ειναι οργανωμενες οι φετινες σχολες γγα αθλητισμου σε ολα τα αθληματα...και για αυτη την οργανωση. δεν θα αναφερομαι σε σχολες του 2000 ή του 87...μην τρελαθουμε κιολας τα πραγματα εχουν αλλαξει. μιας και αναφερθηκες στο βασιλια τον σπορ, μπες στα αποτελεσματα του μπακσετ τα φετινα της σχολης γγα και δες ποσοι ειναι κομμενοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΓΙΑ ΤΗ ΣΧΟΛΗ ΓΓΑ ΤΑΕΚΒΟΝΤΟ ΔΕΝ ΜΗΛΑΜΕ;
    ΔΙΑΛΕΞΕ ΤΕΛΙΚΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ!
    Η ΔΙΚΗ ΜΟΥ Η ΘΕΣΗ ΕΙΝΑΙ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΔΙΕΚΔΙΚΩ ΤΟ ΑΛΑΝΘΑΣΤΟ ΟΤΙ ΟΙ ΣΧΟΛΕΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΩΝ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΒΑ ΔΙΟΡΓΑΝΩΝΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΡΜΟΔΙΕΣ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΕΣ ΜΕ ΕΠΟΠΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΤΗ ΓΓΑ Κ ΟΧΙ ΤΟ ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΟ!
    ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΟ ΟΤΙ Η ΔΟΜΗ Κ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΩΝ ΣΧΟΛΩΝ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΤΙΑ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΑ ! ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΜΗΝ ΤΑ ΜΠΕΡΔΕΥΕΙΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ρε ανθρωπε εσυ ξεκινησες με το ποδοσφαιρο, μη με τρελαινεις. σου λεω απλα πως οι φετινες σχολες της γγα εχουν σε ολα τα αθληματα κοινη αρτια οργανωση και συγκεκριμενα δικαια κριτηρια (οχι dan etu π.χ.) και πολλες διδακτικες ωρες σε πληθος μαθηματων με καθηγητες πανεπιστημιου σε αναλογους χωρους. ε η etu στο παρελθον δεν ειχε αυτη την οργανωση στις 3 σχολες που εκανε και δεν εποπτευοταν απο κανεναν. στη φετινη δεν ξερω τι οργανωση θα εχει αλλα και παλι το 1000ευρω με μειωμενη οργανωση και προχειροτητα δεν αποδεικνυει το αντιθετο. καη η σχολη προπονητων γγα σε καθε αθλημα ειναι σε συνδιασμο με την εκαστοτε ελληνικη ομοσπονδια, δηλαδα για εμας την ελοτ, δεν κανουν του κεφαλιου τους. τα ευρωπαικα σεμιναρια μπαινουν ως εξτρα κριτηρια αν διαβασεις προκυρηξεις των φετινων σχολων γγα. ας αναλαβει τις ευθυνες της ελοτ. ο βασικος δρομος για να γινει καποιος προπονητης στην ελλαδα ειναι τα τεφαα, οι σχολες γγα και στο τελος οι σχολες εξωτερικου με συγκεκριμενα κριτηρια. ε ας ασχοληθει πρωτα η ελοτ με μια σχολη γγα και να καταθεσει αιτηση και μετα στηριζεια τα ''σεμιναρια'' της etu.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΑΡΑ ΠΟΙΟ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΙΑ ΚΑΙ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ ΤΙΣ ΣΧΟΛΕΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΩΝ ΤΟΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ!
    Η ETU ΑΥΤΟ ΚΑΝΕΙ!
    ΕΣΥ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΟΥ ΗΤΑΝ ΤΟ ΚΟΨΙΜΟ!
    ΣΥΜΦΩΝΩ Σ ΟΛΑ Τ ΑΛΛΑ ΑΡΑ Η ETU ΚΑΛΑ ΠΡΑΤΕΙ ΤΩΡΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ Η ΕΛΟΤ Κ ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΑΙΟ ΑΛΛΑ ΕΧΕΙ ΑΙΤΗΘΕΙ ΑΡΚΕΤΕΣ ΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΜΑΛΗΣΤΑ ΣΤΕΙΛΑΜΕ Κ ΤΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΑΛΛΑ Η ΓΓΑ ΤΙΣ ΑΠΕΡΡΙΨΕ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. δεν ειναι το προβλημα μου το κοψιμο, απλα ηθελα να δειξω ποσο προκλητικο ,ποσο φανερο ειναι πως τα 1000 ευρω ειναι σε μορφη αρπαχτη. η etu καλα πρατει αλλα δε σημαινει οτι ντε και καλα πρεπει να ανγνωριστει αν δεν ειναι καλη η σχολη ή ταα κριτηρια της, ή αν οι παλιες σχολες δεν ελεγχθηκαν απο εποτικη αρχη.(γτ στο προγραμμα σπουδων που προσκομιζουν, γραφω κι εγω οτι κανω αστροφυσικη, αλλα πινεις καφε στο μαθημα πχ.) εδω και 6 χρονια λογω της γνωστης μαλακας που επικρατει στο κρατος της ελλαδας δεν ειχε γινει καμια σχολη γγα γιαυτο και δεν εγκρινοντουσαν, αλλα φετος οχι μονο γινονται με τοσες ομοσπονδιες να συμμετεχουν αλλα και προσκαλει η γγα ανοιχτα να αιτηθεις, και η ελοτ αγναντευει αμεριμνη..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΤΩΡΑ ΑΡΧΙΖΟΥΜΕ ΝΑ ΣΥΓΚΛΙΝΟΥΝ ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ ΜΑΣ!
      ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΝ Η ΓΓΑ ΦΕΤΟΣ ΑΠΟΦΑΣΗΣΕ ΝΑ ΣΟΒΑΡΕΥΤΗ ΤΟΤΟ ΩΦΕΙΛΕ Η ΕΛΛΟΤ ΝΑ ΑΙΤΗΘΗ!
      ΔΕΝ ΜΑΣ ΦΤΑΙΕΙ ΟΜΩΣ Η ETU !
      ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΝΤΕ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΔΕΝ ΖΗΤΑΕΙ ΑΝ ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΗΝ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΘΑ ΕΠΙΔΙΩΞΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΛΗΛΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΤΟ ΠΟΣΟ ΟΝΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΟ ΑΛΛΑ Κ Η ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΗ!
      ΝΑ ΔΩ ΑΝ ΜΕ ΤΑ 250€ ΤΗΣ ΓΓΑ ΚΑΙ ΜΕ ΜΙΚΡΗ ΣΗΜΕΤΟΧΗ ΥΠΟΨΗΦΕΙΩΝ ΠΩΣ ΘΑ ΤΗΝ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΣΧΟΛΗ Κ ΑΠΟ ΠΟΥ ΘΑ ΒΓΑΛΕΙ ΤΑ ΕΞΟΔΑ!

      Διαγραφή
  18. ΚΑΙ ΚΛΕΙΝΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΓΟΝΙΜΟ ΠΙΣΤΕΥΩ ΔΙΑΛΟΓΟ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΕΛΩ ΕΝ ΚΑΤΑΚΛΙΔΗ ΝΑ ΠΩ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΔΑΙΜΟΝΟΠΟΙΟΥΜΕ Κ ΝΑ ΜΗΝ ΘΕΟΠΟΙΟΥΜΕ
    ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΟΣΑ ΣΤΡΑΒΑ Κ ΑΝΑΠΟΔΑ ΕΧΕΙ Η ΓΓΑ ΑΛΛΑ ΤΟΣΑ ΚΑΛΑ Κ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΟ ΙΔΙΟ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΚΑΙ ΜΕ ΤΙΣ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΕΣ ΜΑΣ ΕΛΟΤ Κ ETU !
    ΕΜΕΙΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΜΕ Κ ΕΓΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΒΛΕΠΩ ΤΟ ΑΘΛΗΜΑ ΠΟΥ ΑΓΑΠΩ ΝΑ ΑΝΕΒΑΙΝΕΙ ΘΕΤΙΚΑ ΟΜΩΣ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΟΣΟ ΤΟ ΔΥΝΑΤΟΤΕΡΟ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΜΕΝΟΙ ΠΡΟΣ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΔΟΥΛΕΥΩ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΜΟΥ ΕΜΠΑΘΕΙΕΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΔΙΕΚΔΙΚΩ ΤΟ ΑΛΑΝΘΑΣΤΟ !ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΤΟ ΓΚΡΟΥΠ ΓΙΑ ΤΗΝ ΦΙΛΟΞΕΝΕΙΑ ΤΟΥ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Εγώ ξέρω ότι δεν υπάρχει κανένας επαγγελματικός χώρος που να παρακολουθείς μια σχολή μιας εβδομάδας, ενός μήνα, άντε και κάτι παραπάνω και να αποκτάς άδεια εξασκήσεως επαγγέλματος και επαγγελματικά δικαιώματα ίδια με το βλάκα που πήγε τέσσερα χρόνια σε κάποιο ΑΕΙ (ΤΕΦΑΑ εν προκειμένω). Δυστυχώς το φαινόμενο μάλιστα είναι διεθνές! Ψυκτικός για να γίνεις και να προσθέτεις αέριο σε κλιματιστικά που έχει πέσει η απόδοσή τους, θέλεις δυο χρόνια σχολή, πρακτική εξάσκηση και ένσημα δίπλα σε πιστοποιημένο επαγγελματία, εξετάσεις πιστοποίησης και κάπου εκεί θα πάρεις άδεια. Τώρα πως γίνεται να πηγαίνεις σε μια σχολή ενός μήνα και να γυμνάζεις ανθρώπους (γιατί μην πουλάτε τρέλα, αυτό κάνεις, γυμνάζεις ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ) με 2 ως 4 ώρες από αντικείμενα που στα ΤΕΦΑΑ γίνονται σε δύο εξάμηνα όπως ανατομία, φυσιολογία, βιοχημεία, εργοφυσιολογία, βιοκινητική, προπονητική, εργομετρία, κινητική μάθηση, αθλητιατρική, φυσιοθεραπεία, αθλητικές κακώσεις, μεθοδολογία, φιλοσοφία αθλητισμού, ψυχολογία, πρακτική εξάσκηση σε πραγματικές συνθήκες και ΚΥΡΙΩΣ παιδαγωγικά, αλλά και άλλα αντικείμενα (διδακτική άλλων αθλημάτων, δηλαδή σφαιρική άποψη διδασκαλίας), κλπ., κλπ., ΕΝΑ χρόνο ΜΟΝΟ ειδικότητα στο x άθλημα (εδώ βάλε ταεκβοντό αν θέλεις) και στο τέλος κανένας να μην προστατεύει ουσιαστικά το κορόιδο που πήγε ΤΕΦΑΑ είναι άξιο απορίας. Πάνε κάνε αυτό το πράγμα σε όποιον επαγγελματικό κλάδο θέλεις. Από γιατρούς, φαρμακοποιούς, μηχανικούς, δικηγόρους (ΑΕΙ) αλλά ακόμα και αποφοίτους ΤΕΙ ακόμα και τεχνικές σχολές. Πάνε να ανοίξεις κομμωτήριο χωρίς σπουδές δύο ετών. Θα φας εκατό καταγγελίες. Εδώ λοιπόν η ΓΓΑ νομιμοποιεί μια πραγματικότητα. Ότι οι ηλίθιοι οι γυμναστές δε διεκδικούν τα επαγγελματικά τους δικαιώματα όπως ΟΛΟΙ οι άλλοι κλάδοι. Και προς Θεού δεν λέω μόνο ΤΕΦΑΑ. Λέω σχολές τουλάχιστο διετούς φοίτησης και χωρίς πτυχίο ΤΕΦΑΑ προπονείς (βάλε κοουτσάρεις αν θέλεις) μόνο μέχρι ένα χαμηλό επίπεδο. Μάζεψε κάποια χρόνια ένσημα και πέρνα στο επόμενο αφού δεν πήγες Πανεπιστήμιο. Αλλά εδώ φερόμαστε στους καραβανάδες σα να είναι απόφοιτοι του West Point. Και επειδή κλοτσάω καλά κύριοι δεν είμαι και προπονητής. Γιατί αν είναι έτσι άμα πηγαίνω δέκα χρόνια στα μπουζούκια και ακούω μουσική να γίνω και διευθυντής ορχήστρας στο τέλος. Έξι χρόνια που δεν έκανε σχολές η ΓΓΑ γεννήθηκε μια ελπίδα ότι δε θα ξαναγινόταν αυτό το καραγκιοζιλίκι και μόνο οι απόφοιτοι ΤΕΦΑΑ θα είχαν πλήρη επαγγελματικά δικαιώματα. Δυστυχώς υποχώρησαν πάλι στις πιέσεις από τις ομοσπονδίες - ψηφοφόρους. Οι ενώσεις γυμναστών στον κόσμο τους. ΑΗΔΙΑ!!! ΚΟΡΟΪΔΑ ΓΥΜΝΑΣΤΕΣ ΜΕ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ!!! ΒΛΑΚΕΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΔΩ ΕΙΜΑΙ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΒΛΕΠΕΙΣ ΛΟΙΠΟΝ ΑΠΟ ΠΟΥ ΞΕΚΙΝΑΕΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΑΣ ΦΤΕΕΙ ΚΑΜΙΑ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΒΡΗΣΚΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΝΟΥΝ !!!!!

      Διαγραφή
    2. ΔΗΛΑΔΗ ΤΟ ΝΑ ΠΑΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΕΦΑΑ Κ ΣΤΑ 23 ΑΠΟ ΤΥΧΗ ΝΑ ΔΙΑΛΕΞΕΙ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΤΑΕΚΒΟΝΤΟ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΜΕ ΤΟ ΑΘΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΜΕΝΟΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ???ΜΕ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΣΤΗΝ ΣΧΟΛΗ ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΙΜΟΣ ΔΑΣΚΑΛΟΣ??
      ΤΟ ΒΛΕΠΕΤΕ ΛΟΓΙΚΟ ΑΥΤΟ?

      Διαγραφή
    3. ΕΝΑΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΑΙΞΕΙ ΠΟΤΕ ΑΓΩΝΕΣ,ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΕΠΑΦΗ ΜΕ ΤΟ ΑΘΛΗΜΑ Κ ΤΗΝ ΠΟΛΕΜΙΚΗ ΤΕΧΝΗ , ΕΙΝΑΙ ΛΟΓΙΚΟ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΜΕΣΑ ΣΕ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ?Κ Ο ΑΛΛΟΣ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ 20ΧΡΟΝΙΑ ΤΑΕΚΒΟΝΤΟ ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ?

      Διαγραφή
    4. Α' Μέρος
      Δε θα έμπαινα καν στη διαδικασία να σας απαντήσω, γιατί εγώ λέω "από που είσαι μπάρμπα" και εσείς απαντάτε "κουκιά σπέρνω παιδί μου", κοινώς καταλαβαίνετε πολύ καλά τι λέω, αλλά πουλάτε τρέλα. Δεν πειράζει. Στον πρώτο απαντώ: ποιος σου είπε ότι κάποιος πάει ΤΕΦΑΑ και από τύχη διαλέγει ειδικότητα ταεκβοντό; Πάνε μια βόλτα από οποιαδήποτε ειδικότητα και θα δεις ότι το 90% των συμμετεχόντων είναι πρωταθλητές (τους υποχρεώνει ο νόμος να κάνουν την ειδικότητα) και σίγουρα όχι άσχετοι με το θέμα, όπως θα ήθελες ίσως να είναι. Λυπάμαι, δεν είναι. Αντιθέτως τα "φρούτα" που εμφανίζονται στις σχολές προπονητών (κομφούκιοι, οκιναβίστες, μουαϊταΐστες, παγκρατιαστές πριν κάνουν ομοσπονδία) δεν πρόκειται να τα δεις. Τώρα το 10% που μπορεί να μην έκανε ταεκβοντό από παιδί και να μην έχει αγωνιστική εμπειρία, τουλάχιστο ξέρει όλα τα άλλα από την αθλητική επιστήμη που για εσένα
      φίλε είναι σουαχίλι. Και είναι 4 χρόνια ρε κουφάλες. Πώς το μετατρέψατε σε ένα χρόνο ρε σεις και συντονισμένα και οι δύο; Έτσι σας βολεύει; Και ναι, είναι σε τέσσερα χρόνια μια χαρά δάσκαλος, όπως ο γιατρός σε 6 είναι γιατρός και ναι, δεν εγχείρησε κανέναν πριν, ο φιλόλογος σε 4 είναι φιλόλογος και ο μηχανικός σε 5 υπογράφει για να χτιστούν σπίτια και δεν ήταν μπετατζής από παιδί, συγγνώμη. Ζεις στο 2014, καταλαβαίνεις τι θα πει επιστήμη; Η συστηματοποίηση της εμπειρίας είναι φίλε μου. Αλλιώς θα ζούσες ακόμα στα σπήλαια.Σεβόμαστε τους εμπειρικούς δασκάλους που μας δίδαξαν το 1980 αλλά δε χρειαζόμαστε άλλους το 2014 όταν η ειδικότητα του ΑΠΘ λειτουργεί 20 χρόνια τώρα, φτάνει. Ή τουλάχιστο ας γίνουν σχολές το λιγότερο διετούς, κανονικής (full time) φοίτησης. Εγώ αυτό πρότεινα. Και σίγουρα, όπως σε όλους τους χώρους, διαφορετικά δικαιώματα. Και ο καραβανάς σε 35 χρόνια θα αποστρατευτεί ως ταγματάρχης. Δε θα γίνει στρατηγός άνθρωπέ μου, τι δεν καταλαβαίνεις; Μόνο στον αθλητισμό γίνεται αυτό. Και δε φταις εσύ που βγάζεις γλώσσα. Οι ηλίθιοι οι γυμναστές φταίνε. Εγώ σε αυτούς επιτέθηκα.

      Διαγραφή
    5. Β' Μέρος
      Στον δεύτερο απαντώ: ας γελάσω γιατί κάνεις χαβαλέ έτσι; Θέλεις να σου
      υποδείξω πόσοι αλεξιπτωτιστές προπονηταράδες με το γελοίο σύστημα των σχολών ΓΓΑ δεν έχουν παίξει αγώνες ποτέ και δεν είχαν καμία επαφή με το άθλημα και την "πολεμική τέχνη" και έγιναν προπονητές μέσα σε δύο - τρεις εβδομάδες; Αλλά λογικά δε χρειάζεται. Αφού εσύ έπαιξες αγώνες και έχεις επαφή με το άθλημα σίγουρα θα τους ξέρεις. Ίσως βέβαια να είσαι και ένας από αυτούς. Αυτούς που το γύρισαν στο ταεκβοντό και πήραν ένα βρωμόχαρτο από μια σχολή προπονητών γιατί το μούφα τάι τσι μάι τάι οκινάβα φου τσε που εξασκούσαν δεν έδινε τη δυνατότητα να νομιμοποιηθούν να γυμνάζουν ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ, γιατί δεν είχε μια αναγνωρισμένη από τη ΓΓΑ ομοσπονδία. Ίσως και να μην είσαι βέβαια. Πάντως εγώ δεν είπα "ο άλλος που κάνει 20 χρόνια ταεκβοντό να μη μπορεί γίνει προπονητής". Είπα ότι με δύο δίωρες διαλέξεις ανατομίας
      που κάνει στη σχολή της ΓΓΑ, δεν μπορεί να έχει τα ίδια επαγγελματικά
      δικαιώματα με αυτόν που δίνει γραπτές εξετάσεις σε δύο βιβλία 300
      σελίδων το καθένα (περιγραφική ανατομική ένα εξάμηνο και λειτουργική
      ανατομική άλλο ένα εξάμηνο). Ας διαβάσει, ας εξεταστεί, ας περάσει τις
      εξετάσεις και μετά και βέβαια να έχει τα ίδια δικαιώματα. Γιατί αυτό
      που γίνεται στον αθλητισμό και γίνεται σε όλα τα αθλήματα δυστυχώς, δε
      γίνεται σε ΚΑΝΕΝΑ άλλο κλάδο. Μάγειρας να γίνεις, υπεύθυνος κουζίνας, σε ένα μήνα δε βγάζεις άδεια στο όνομά σου. Θα καθαρίζεις τα κρεμμύδια και τις πατάτες. Και η μαμά μου μαγειρεύει 55 χρόνια περίπου. Άδεια εξάσκησης επαγγέλματος δεν παίρνει σε ένα μήνα. Και μαγειρεύει
      περισσότερο από εσένα που κλοτσάς 20 χρόνια. Και καλύτερα σίγουρα. Τι δεν καταλαβαίνεις;
      Και για τους δυο σας. Καλώς ή κακώς μέσα σε όλα τα στραβά και ανάποδα των ημερών μας υπάρχει το ηλίθιο νομικό καθεστώς που σας καλύπτει και σε τρεις βδομάδες αποκτάτε τα ίδια σχεδόν (ο τεφατζής είναι ντεμέκ προπονητής Α και εσείς Γ κατηγορίας - klain main με το συμπάθιο)
      δικαιώματα. Όποιος δεν καταλαβαίνει την ανεπάρκεια αυτού του
      συστήματος, δε θα χάσω άλλο χρόνο να του απαντήσω ξανά, έχουμε και
      δουλειές, άλλωστε είναι ανεπαρκής εγκεφαλικά ο ίδιος ή κακοπροαίρετος
      (πουλάει τρέλα που λέμε). Μπορείτε τουλάχιστο να κάνετε το τουμπεκί
      σας και να μη βγάζετε και γλώσσα από πάνω και βγαίνετε και στην
      επίθεση; ΕΛΕΟΣ!!!

      Διαγραφή
    6. φιλε μου συγχαρητηρια, συμφωνω απολυτα, αλλα τι να κανουμε που καποιοι νομιζουν οτι το τακεοβντο και ο αθλητισμος ειναι κατι αλλο το διαφορετικο το σουπερ σπεσιαλ που δεν ισχυουν οσα γραφεις. το ιδιο το συστημα τους αφηνει να βγαζουν τα κομπλεξ τους και τους ψωνισμους τους. οσο για το οτι φταινε οι ιδιοι οι γυμναστες ειναι μεγαλη συζητηση γιατι εχουν να αντιμετωπισουν τον πολεμο τον ομοσπονδιων οι οποιες θελουν εδω και χρονια να αποκοβονται απο τις ειδικοτητες των τεφαα και οι καθηγητες των τεφαα βοηθουν σε αυτο, εχουν γινει μεχρι και δικαστηρια.

      Διαγραφή
    7. απαντηση στον 16 Σεπτεμβρίου 2014 - 4:15 μ.μ.
      φιλε μου ,δεν υπαρχει γυμναστης ΤΕΦΑΑ που να παιρνει ειδηκοτητα ΤΑΕΚΒΟΝΤΟ ΤΥΧΑΙΑ.εινα σπανιο!!!!το 90% των φοιτητων που επιλεγουν αυτη την ειδηκοτητα εινα αθλητες του συγκεκριμενου αθληματος!!!!μην υποτιματε τους γυμναστες....σεβασμος σε αυτους ...οπως και αυτοι σεβονται την πειρα και τα χρονια των υπολοιπων κοουτς!!!

      Διαγραφή
    8. Όχι ρε φίλε πως δεν υπάρχει; Γιατί αν δεν υπάρχει, τότε όλοι οι εμπειρικοί έχουν λίγο προβληματάκι, ε;;; Υπάρχει, υπάρχει. Και ειδικότητα στίβο αυτός που παίρνει έτσι του σηκώθηκε στα 23, δεν ήταν αθλητής. Άλλωστε κατά λάθος πέρασε ΤΕΦΑΑ. Πόσο δύσκολο είναι να πας κάτω από τα 54sec στα 400m; Παιχνιδάκι. Τι είναι 400m; Μήπως γίνεται τίποτα μετά τα 270m; Απλά το γαλακτικό πιάνει κόκκινα. Και ο ποδοσφαιριστής δεν παίζει ήδη επαγγελματικά. Μη μου στεναχωρείς τα παιδιά.
      Υπογραφή: ΜΑΣΤΡΟΒΑΣΙΛΗΣ από τα Πετράλωνα.

      Διαγραφή
    9. Όχι, εσύ που πήγες ΤΕΦΑΑ είσαι άσχετος. Απλά μια μέρα περνούσες έξω από την ειδικότητα και είπες να μπεις. Δεν είχες κάνει ποτέ ταεκβοντό. Αλλιώς γιατί να πας ΤΕΦΑΑ. Έτσι δεν είναι; ΜΑΣΤΡΟΒΑΣΙΛΗΣ

      Διαγραφή
  20. Που καταθέτεις τα δικαιολογητικα για την Αναγνωριση του πτυχίου?Πρεπει να παω στην ΓΓΑ στο Μαρούσι?Πηρα κ εγω το διπλωμα απο την σχολη στον Πολύγυρο κ θελω να παω να τα καταθεσω να δω τι θα γίνει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Η ΣΧΟΛΗ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΜΕΡΙΚΟΙ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΓΙΝΕΙ ,
    ΤΟ ΤΡΕΝΟ ΘΑ ΞΕΚΙΝΗΣΗ ΚΑΙ ΟΣΟΙ ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΑ ΕΧΕΙ ΚΑΛΟΣ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΛΟΙ ΜΕ ΤΑ ΠΟΔΙΑ ........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΑΚΟΥΣΑ ΟΤΙ Η ΣΧΟΛΗ ΘΑ ΜΕΤΑΦΕΡΘΕΙ ΣΤΗΝ ΒΟΥΛΓΑΡΙΑ !!!,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτού του είδους οι σχολές, ας πάνε στο καλό.
      Ας σοβαρευτεί η ΕΛΟΤ και ας κάνει αυτά που πρέπει γιατί η Ελλάδα πονάει αυτήν την περίοδο. Εδαλλώς οι φίλοι μας του ΔΣ και ιδιαίτερα ο Κύπριος φίλος μας ας παει στην ΕΤU για την οποία εργάζεται με τόσο ζήλο κι ας μας αφήσει να πορεφθούμε μόνοι μας, αρκετά μας βοήθησε τόσα χρόνια.

      Διαγραφή
  23. ΕΛΛΑΣ ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΑΠΟ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟΥΣ ΠΟΛΥΞΕΡΙΔΗΔΕΣ ΧΑΝΕΙΣ ΠΟΥ ΤΑ ΞΕΡΟΥΝ ΟΛΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. file 16.9.14- 6;37 prospatheis na tetragoniseis to kyklo alla den ginetai dystyxos gia sena kai gia oloys toys omoioys soy. o kybos erifthei

      Διαγραφή
    2. ΛΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ !!!!!

      Διαγραφή
  24. Αν οι μαθητες διαβασουν τον τροπο οπως σκεφτονται ορισμενοι ,πραγματικα θα χασουν πασαν ιδεα ,το καλο ειναι οτι τα σχολια τα κανετε ανωνυμα και ετσι οι μαθητες δεν ντρεπονται μετα ,γιαυτο αυτος ο τοπος δεν πηγε ουτε και θα παει μπροστα διοτι ολοι θελουν την εξουσια ,οι κορεατες μας εδωσαν αυτο το αθλημα και εμεις σε λιγο θα κανουμε και σε αυτους τον εξυπνο ,συγνωμη με σεβασμο και εκτιμηση σας λεω οτι αυτα που γραφετε εδω για το αθλημα να ξερετε φερνεται σε δυσκολη θεση τους μαθητες-τριες και δεν ξερουν πως να λειτουργησουν σαν αθλητες ,δεν εχω με κανεναν σας τιποτα απλος ειμαι σιγουρος οτι καποιος θα βγει να γραψει παλι κατι που ουσιαστικα καλο δεν κανει .Σας ευχαριστω να ειστε ολοι καλα .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. το να μην γραφει κανενας τοσες αληθειες που γραφονται εδω μεσα κ καποιοι ν αλλωνιζουν 'η ακομη κ να πλουτιζουν το θεωρεις οτι ειναι καλο??οι μαθητες-αθλητες μετα την ηλικια των 11 αρχιζουν κ τα βλεπουν κ καταλαβαινουν κ μονοι.δεν ειναι τοσο χαζοι αθλητες κ γονεις.απλα κανουν τους χαζους γιατι συνηθως δεν μπορουν να κανουν αλλιως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. για οσους παραπανω απαξιωνουν τους τελιοφοιτους τεεφα απλα κοιταζουν το οικονομικο τους συμφερον.ποσους τραυματισμους εχουν παιδια αθλητες απο αγνοια δασκαλων??????αν το ξερανε οι γονεις θα σας τρωγανε.!!!ποσοι κοουτς δεν εχουν ιδεα απο ανατομια φυσιολογια και πολλα αλλα που καποιοι διδασκονται 4 χρονια??κοοτσαρεις πολυ πιο ευκολα απο το να διδασκεις σε παιδια να γυμναζεις σωματα κ να προπονεις αθλητες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ta teefa apaksiononte mana tous, na miloun mono otan exoun didaxtoriko kapioi, kai sovara giati mexri kai tous giatrous kanete, eiste monima thigmenoi.kai autoi pou perasane me moria apo proponites G perasan apo tyxi ?sevasmos kai tapeinotita oloi mporoun na prosferoun

      Διαγραφή
    2. ναι ενω κατι καθηγητες που βγαινουν απο τις φιλοσοφικες που δεν ειναι υποχρεωτικο ουτε ενα μαθημα και περνανε αερα και μετα εσυ τους εμπιστευεσαι τα παιδια σου ή τους τα σκας στο φροντιστηριο...τουλαχιστον στα τεφαα με τις τοσες παρακολουθησεις(στο τοπ 5 ολων των σχολων) θες δε θες χυνεις ιδρωτα και υπαρχει πολυ κουραση στην πραξη για να τελειωσεις τη σχολη με το σπαθι σου.

      Διαγραφή
  27. Παντος το σωστό είναι να είναι ανοικτές οι συνεδρίασεις της ελοτ για όλους όσους ενδιαφερονται και να συζητάμε τόσο σημαντικά θέματα και οχι να καθόμαστε στο καναπε μας ,μπροστά στον υπολογιστή μας.Αλλα μάλλον κάποιοι δεν το θέλουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ποιες φιλαράκι; Οι συνεδριάσεις της ΕΛ.Ο.Τ.; Τι είναι αυτό; Συνεδριάσεις της ΕΛ.Ο.Τ. γινόταν ως το 2000, το πολύ ως το 2004. Και βέβαια πλην ελαχίστων, φυσικά και υπήρχε η δυνατότητα να τις παρακολουθήσεις, χωρίς δικαίωμα λόγου φυσικά. Τα τελευταία χρόνια πάρε ένα τηλέφωνο τους συμβούλους, να σου πούνε κάθε πότε συνεδριάζουν πραγματικά. Στις δε ΕΤΑΒΕ και ΕΤΑΝΕ εκεί να δεις μαραθώνιες συνεδριάσεις που γίνονται. Αφού αλλάζουν και φανελάκι στο ημίχρονο. Υπογραφή: ΜΑΣΤΡΟΒΑΣΙΛΗΣ από τα Πετράλωνα.

      Διαγραφή
    2. Αυτοί ξέφυγαν τελειος.Οποτε απο το σπίτι τους αποφασιζουν για το Ελληνικό Ταεκβοντο?μπραβο σε ολους εμας που δεν κανουμε τιποτα εφόσον το γνωρίζουμε!

      Διαγραφή
  28. Το site της etu γιατί είναι από χτες πεσμένο ρε παιδιά; Δεύτερη μέρα; Τυχαίο; Πως θα δω που θα στείλω το χιλιάρικο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Το site της etu γιατί είναι από χτες πεσμένο ρε παιδιά; Δεύτερη μέρα; Τυχαίο; Πως θα δω που θα στείλω το χιλιάρικο;
    Υπογραφή: ΜΑΣΤΡΟΒΑΣΙΛΗΣ από τα Πετράλωνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΜΑΣΤΡΟΒΑΣΙΛΗ ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΟ ΠΑΙΔΙ ΘΑ ΣΟΥ ΚΑΝΟΥΜΕ ΕΚΠΤΩΣΗ ΕΣΕΝΑ!!!!!

      Διαγραφή
    2. Ναι πασάκα μου εσύ. Τσίμπησες έτσι; Εσένα περιμένω τόση ώρα. ΠΟΥ θα το στείλω όμως;

      Διαγραφή
    3. Που θα στείλω τα λεφτά ρώτησα. Τι δεν καταλαβαίνεις; Θέλεις να το ζωγραφίσω;

      Διαγραφή
  30. Εγώ ξέρω ότι δεν υπάρχει κανένας επαγγελματικός χώρος που να παρακολουθείς μια σχολή μιας εβδομάδας, ενός μήνα, άντε και κάτι παραπάνω και να αποκτάς άδεια εξασκήσεως επαγγέλματος και επαγγελματικά δικαιώματα ίδια με το βλάκα που πήγε τέσσερα χρόνια σε κάποιο ΑΕΙ (ΤΕΦΑΑ εν προκειμένω). Δυστυχώς το φαινόμενο μάλιστα είναι διεθνές! Ψυκτικός για να γίνεις και να προσθέτεις αέριο σε κλιματιστικά που έχει πέσει η απόδοσή τους, θέλεις δυο χρόνια σχολή, πρακτική εξάσκηση και ένσημα δίπλα σε πιστοποιημένο επαγγελματία, εξετάσεις πιστοποίησης και κάπου εκεί θα πάρεις άδεια. Τώρα πως γίνεται να πηγαίνεις σε μια σχολή ενός μήνα και να γυμνάζεις ανθρώπους (γιατί μην πουλάτε τρέλα, αυτό κάνεις, γυμνάζεις ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ) με 2 ως 4 ώρες από αντικείμενα που στα ΤΕΦΑΑ γίνονται σε δύο εξάμηνα όπως ανατομία, φυσιολογία, βιοχημεία, εργοφυσιολογία, βιοκινητική, προπονητική, εργομετρία, κινητική μάθηση, αθλητιατρική, φυσιοθεραπεία, αθλητικές κακώσεις, μεθοδολογία, φιλοσοφία αθλητισμού, ψυχολογία, πρακτική εξάσκηση σε πραγματικές συνθήκες και ΚΥΡΙΩΣ παιδαγωγικά, αλλά και άλλα αντικείμενα (διδακτική άλλων αθλημάτων, δηλαδή σφαιρική άποψη διδασκαλίας), κλπ., κλπ., ΕΝΑ χρόνο ΜΟΝΟ ειδικότητα στο x άθλημα (εδώ βάλε ταεκβοντό αν θέλεις) και στο τέλος κανένας να μην προστατεύει ουσιαστικά το κορόιδο που πήγε ΤΕΦΑΑ είναι άξιο απορίας. Πάνε κάνε αυτό το πράγμα σε όποιον επαγγελματικό κλάδο θέλεις. Από γιατρούς, φαρμακοποιούς, μηχανικούς, δικηγόρους (ΑΕΙ) αλλά ακόμα και αποφοίτους ΤΕΙ ακόμα και τεχνικές σχολές. Πάνε να ανοίξεις κομμωτήριο χωρίς σπουδές δύο ετών. Θα φας εκατό καταγγελίες. Εδώ λοιπόν η ΓΓΑ νομιμοποιεί μια πραγματικότητα. Ότι οι ηλίθιοι οι γυμναστές δε διεκδικούν τα επαγγελματικά τους δικαιώματα όπως ΟΛΟΙ οι άλλοι κλάδοι. Και προς Θεού δεν λέω μόνο ΤΕΦΑΑ. Λέω σχολές τουλάχιστο διετούς φοίτησης και χωρίς πτυχίο ΤΕΦΑΑ προπονείς (βάλε κοουτσάρεις αν θέλεις) μόνο μέχρι ένα χαμηλό επίπεδο. Μάζεψε κάποια χρόνια ένσημα και πέρνα στο επόμενο αφού δεν πήγες Πανεπιστήμιο. Αλλά εδώ φερόμαστε στους καραβανάδες σα να είναι απόφοιτοι του West Point. Και επειδή κλοτσάω καλά κύριοι δεν είμαι και προπονητής. Γιατί αν είναι έτσι άμα πηγαίνω δέκα χρόνια στα μπουζούκια και ακούω μουσική να γίνω και διευθυντής ορχήστρας στο τέλος. Έξι χρόνια που δεν έκανε σχολές η ΓΓΑ γεννήθηκε μια ελπίδα ότι δε θα ξαναγινόταν αυτό το καραγκιοζιλίκι και μόνο οι απόφοιτοι ΤΕΦΑΑ θα είχαν πλήρη επαγγελματικά δικαιώματα. Δυστυχώς υποχώρησαν πάλι στις πιέσεις από τις ομοσπονδίες - ψηφοφόρους. Οι ενώσεις γυμναστών στον κόσμο τους. ΑΗΔΙΑ!!! ΚΟΡΟΪΔΑ ΓΥΜΝΑΣΤΕΣ ΜΕ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ!!! ΒΛΑΚΕΣ!!!
    Υπογραφή: ΜΑΣΤΡΟΒΑΣΙΛΗΣ από τα Πετράλωνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εσύ θέλεις να τα ισοπεδώσεις όλα κύριε Μαστροβασίλη, αλλά όχι και να εναντιονόμαστε στις σχολές που είναι υπό την αιγίδα της ΓΓΑ.Επίσημη κρατική σχολή.! Όλα τα αθλήματα τις θέλουν, μόνο κάποιοι κολλημένοι ΤΕΦΑΤΖΙΔΕΣ δεν τις θέλουν.

      Διαγραφή
    2. Αν διαβάσεις λίγο παραπάνω που απλά είχα κάνει την ίδια δημοσίευση χωρίς το παρατσούκλι "ΜΑΣΤΡΟΒΑΣΙΛΗΣ από τα Πετράλωνα" και θέλεις να καταλάβεις φίλε μου θα καταλάβεις. Εκεί απαντώ αναλυτικά σε δύο που έχουν παρόμοια άποψη με σένα. Αν δεν μπορείς να καταλάβεις, λυπάμαι. Όσο για το "επίσημη κρατική σχολή" εξηγώ και το ρόλο που παίζουν αυτές οι σχολές. Απλά καλύπτουν μια νοσηρή πραγματικότητα.

      Διαγραφή
    3. Κ ΕΜΕΙΣ ΔΗΛΑΔΗ ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΑΝ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΕΣ Κ ΑΠΛΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΑΜΕ ΝΑ ΜΗΝ ΠΕΡΑΣΟΥΜΕ ΤΕΦΑΑ ΑΛΛΑ ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΑΛΛΗ ΣΧΟΛΗ?ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΟΥΜΕ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΠΡΟΠΟΝΗΤΕΣ?ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΣΟΙ ΑΠΟ ΤΑ ΤΕΦΑΑ ΠΡΟΠΟΝΗΤΕΣ ΑΡΧΙΣΑΝ ΤΟ ΤΑΕΚΒΟΝΤΟ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΜΟΝΟ?

      Διαγραφή
    4. Όχι ρε φίλε, δε φτάνει που είσασταν πρωταθλητές. Να πας να κάνεις το επάγγελμα που σπούδασες. Και αφού δεν πήγες στην ειδικότητα, που ξέρεις εσύ αυτούς που άρχισαν το ταεκβοντό ένα χρόνο στην ειδικότητα μόνο; Εγώ γιατί ξέρω μόνο κάνα δυο τέτοιους; Γιατί πιάνεις τώρα την εξαίρεση και γενικεύεις; Αυτός που είναι πρωταθλητής σαν εσένα και σπούδασε ένα σωρό πράγματα σε ένα πανεπιστήμιο δε μπορεί να έχει τα ίδια επαγγελματικά δικαιώματα με σένα. Τι δεν καταλαβαίνεις; Σπούδασες κιόλας δήθεν. Σου αρέσει να έρθει κάποιος εμπειρικός σε αυτό που σπούδασες και να είναι ένα και το αυτό με σένα; Τρέλα πουλάς τώρα; Μας δουλεύεις; Δεν παίρνεις στροφές; Τι από όλα αυτά;

      Διαγραφή
    5. ρε πρωταθλητη οτι προνομια ηταν να παρεις τα πηρες.και οι πρωταθλητες εχουν πολυ καλα προνομια για να περασουν τεφαα. κι εγω εχω κερδισει σε ολυμπιαδα μαθηματικων πρεπει ντε και καλα να με προσλαβουν σε σχολειο??? ρε μην τρελαινεστε, αμα το αγαπαγατε ας το σπουδαζατε. αλλο αθλητης, αλλο προπονητης. δεν ειναι χομπυ παιδια, ειναι επαγγελμα!!!

      Διαγραφή
  31. ΝΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΙ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΕΦΑ ΚΑΙ ΓΓΑ ΣΧΟΛΕΣ.
    ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΟ ΦΙΛΟ, 17.9.14 ΚΑΙ 11.31 ΣΕΒΑΣΤΟ ΤΟ ΠΤΥΧΙΟ ΤΩΝ ΤΕΦΑ, ΑΛΛΑ ΟΠΩΣ ΜΟΝΟ ΤΟ ΠΤΥΧΙΟ ΔΕΝ ΔΕΙΧΝΕΙ ΤΗΝ ΑΞΙΑ ΚΑΠΟΙΟΥ ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΤΟ ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΟ. ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΛΟΙ ΑΞΙΟΛΟΓΟΙ ΠΡΟΠΟΝΗΤΕΣ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΗ ΣΧΟΛΗ ΓΓΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΠΟΛΎ ΑΧΡΗΣΤΟΙ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΕΠΑΓΓΕΛΛΜΑΤΙΕΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΕΦΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. βρε παιδια και πολλοι αχρηστοι δασκαλοι στα σχολεια υπαρχουν, καθηγητες, δικηγοροι, αρχιτεκτονες...ολοι ομως σπουδασαν κατι συγκεκριμενο για καποια χρονια...και δεν ηρθε κανενας να τους πει ααα εγω ειμαι πολυ καλος δικηγορος γιατι εχω μαθει 10χρονια διπλα στον πατερα μου ως εμπειρικος και ενα σεμιναριο να του δινουν το χαρτι το δικηγορου με τα ιδια επαγγελματικα δικαιωματα. μπερδευεται δυο ανομοια πραγματα..δεν ψαχνουμε να βρουμε ποιος ειναι καλυτερος, αλλα πως ειναι το σωστο και το λογικο να ειναι τα πραγματα σε ενα συγκεκριμενο κλαδο.

      Διαγραφή
  32. ΜΕΤΑ ΑΠΟ 34 ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΟ TAEKWONDO NA ΕΡΘΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΑ ΤΕΦΑΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙ ΠΩΣ ΘΑ ΔΙΔΑΞΩ .Ε ΜΗΝ ΤΡΕΛΑΘΟΥΜΕ ΚΙΟΛΑΣ . ΔΕΝ ΠΑΤΕ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΚΟΡΕΑΤΕΣ ΝΑ ΤΟ ΠΕΙΤΕ ΑΥΤΟ .ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΜΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΣΕΒΑΣΜΟ ΟΡΙΣΜΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΔΕΝ ΛΕΓΟΝΤΑΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΣΩΣΤΑ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. οι κορεατες οχι μονο το σπουδαζουν στα πανεπιστημια τους, αλλα υπαρχει μεχρι και ως ξεχωριστη σχολης προπονητης ταεκβοντο με 4ετη φοιτηση. μην τους πιανεις στο στομα σου γιατι οι κορεατες εδω και χρονια λειτουργουν μεσω των πανεπιστημιων για να το εξελιξουν επιστημονια και μη κανεις συγκρισεις με μιια χωρα που προαγει το ταεκβοντο οπςω εμεις τον τουρισμο μας.

      Διαγραφή
    2. και οι ηλεκτρολογοι πριν 34 χρονια εμπειρικοι ητανε και ολα τα επαγγελματα...αλλαξαν ομως οι εποχες...αλλα ειμαι εμπειρικος και εχω τη γνωση και αλλο ανοιγω μαγαζι ή για εμας αθλητικο συλλογο με επαγγελματικα δικαιωματα συγκεκριμενα. και στα ηλεκτρολογικα καλυτερος μπορει να εισαι απο αυτον που το εχει σπουδασει αλλα δε μπορεις να εχει τα ιδια δικαιώματα, και μαθηματικα μπορει να ξερεις καλυτερα απο την καθηγητη του γιου σου, αλλα δε μπορεις να πας να διδαξεις. και προπονητης λοιπον μπορεις να εισαι καλυτερος απο τους επιστημονικα καταρτιζσμενους αλλα δε μπορεις να εχεις τα ιδια δικαιωματα...ξυπνηστε γιατι αλλιως απαξιωνετε το χωρο του αθλητισμου και δεν το θεωρειται ΕΠΙΣΤΗΜΗ οπως επισημα εχει αναγνωριστει. εμπειρικος επιστημονας με τετοια εργασικα δικαιωματα δεν εχει ανακαλυφθει ακομα. δεν ειπαμε να σας διωξουμε τους παλιους δασκαλους, αντιθετα σας σεβομαστε, αλλα ο τροπος που βγαινουν οι νεοι προπονητες πρεπει να αλλαξει οπως εχει αλλαξει και ο τροπος που βγαινουν οι νεοι επαγγλεματιες σε καθε εργασιακο κλαδο..δεν ειναι θεμα ποιος ειναι καλυτερος...ειναι θεμα οριοθετησης καποιων πραγματων.

      Διαγραφή
  33. Αν διαβάσετε λίγο παραπάνω που απλά είχα κάνει την ίδια δημοσίευση χωρίς το παρατσούκλι "ΜΑΣΤΡΟΒΑΣΙΛΗΣ από τα Πετράλωνα" και θέλετε να καταλάβετε φίλε μου θα καταλάβετε. Εκεί απαντώ αναλυτικά σε δύο που έχουν παρόμοια άποψη με εσάς. Αν δεν μπορείτε να καταλάβετε, λυπάμαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. άρα κύριε "thanosniokos17 Σεπτεμβρίου 2014 - 12:22 μ.μ." είσαι πολύ ανώτερος από τους "άσχετους καθηγητές των τεφαα" σε σύγκριση με σένα αφού κλωτσάς 34 χρόνια. και όσα ξέρεις τα έμαθες μόνο από κορεάτες; δηλ. δεν πήγες σε σχολή προπονητών της γγα; εκει έπρεπε να εσύ να διδάξεις στους φουκαράδες καθηγητές για να τους ανοίξεις τα μάτια. άμα τους έδειχνες κιόλας τα απίθανα κόλπα που έκαναν στις εθνικές μας ομάδες οι δυο κορεάτες που είχαμε το 2000-2008, οι άνθρωποι θα έσκιζαν τα πτυχία τους από απελπισία. αν αυτά τα κόλπα κάνεις και εσύ μιας και επικαλείσε τους κορεάτες είσαι επικίνδυνος για τους αθλητές σου. ρώτα τα παιδιά της εθνικής να μάθεις τι απίθανα πράγματα υπέφεραν απο τα κορεάτικα συστηματα και τους μεγάλους δασκάλους με τα σχιστά μάτια, που ότι ανοησία κάνουν την θαυμάζουν μερικοί ξενολάτρες μονο και μονο γιατί είναι κορεάτες. αυτά τα απίστευτα πράγματα που εκαναν στην εθνική και ολυμπιακή ομάδα αν τα έκανε ένας Ελληνας προπονητής θα τον είχαν ξεσκίσει όλοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Το να πιανω τους κορεατες στο στομα μου ,το κανω γιατι εχω καθε δικαιωμα ,εσυ που λες γιαυτο δεν ξερεις τιποτα για μενα ,δεν θα κανω αλλη αναρτηση διοτι εσεις εισαστε πανεπιστημιου ,και εμεις τιποτα ,να χαρω την μορφωση σας και το πως εκφραζεστε .Σας ευχαριστω Μετα τιμης .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δε με νοιαζεςι εσυ και κανενας του παρελθοντος εδω μιλαμε για το ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ τα οποια δεν μπορουν να βαδιζουν συμφωνα με τα πεπραγμενα του παρελθοντος. καλα κανετα και ειστε καλυτεροι, οι πιο εμπειροι 7,8,9 DAN να σας δωσουμε και το 10ο τιμητικα...αλλα αφηστε μας απο εδω και περα να βαδισουμε οπως αρμοζει σε μια επιστημη με τις καταλληλες προπονητικες γνωσεις...καλα και τα σεμιναριαααα...σε καθε κλαδο γινονται..αλλα δεν προσφερουν κανενα επαγγελματικο δικαιωμα...και πατερας μου κανει γαμω τις φορολογικες δηλωσεις εδω και 34 χρονια αλλα λογιστικο γραφειο δεν τον αφηνουν να ανοιξει, ενω πριν 34 χρονια ο κολλητος του μπηκε στην ΕΦΟΡΙΑ ΜΕ ΕΝΑ ΞΥΔΙ ΚΑΙ ΕΝΑ ΛΑΔΙ ΧΩΡΙΣ ΣΠΟΥΔΕΣ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΙΖΕΙ ΚΑΜΠΟΣΟΣ ΟΠΩΣ ΕΣΕΙΣ. οχι δεν θα τον διωξουμε ουτε τον διευθυντη εφοριας ουτε εσας αλλα δε γινεται να επιτρεψουμε να συνεχιζουν ολα να ειναι αχταρμας σε αυτη τη χωραα. δεν απαντησες κυριε νιοκο για τα πανεπιστημια της κορεας! χαζοι ειναι αυτοι που το σπουδαζουν??? και αυτοι απο τα 5 τους ειναι αθλητες και στα 20 εχουν 5 dan και διδασκουν καλυεταρ απο ολους μας τοτε γιατι το σπουδαζουν????

      Διαγραφή
  36. ΔΙΑΙΡΕΙ ΚΑΙ ΒΑΣΙΛΕΥΕ.ΑΥΤΟ ΚΑΤΑΦΕΡΑΝΕ ΚΑΠΟΙΟΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ. ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΣΟΒΑΡΟΤΕΡΑ ΚΑΙ ΑΝΤΙ ΝΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΜΙΑ ΓΡΟΘΙΑ ΠΕΦΤΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΠΑΓΙΔΑ ΤΗΣ ΔΙΧΟΝΟΙΑΣ ΑΝΩΤΕΡΟΣ ΚΑΙ ΚΑΤΩΤΕΡΟΣ.ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΟΣΟΙ ΒΓΑΛΑΝΕ ΜΙΑ ΣΧΟΛΗ ΕΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΑΠΟ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΔΕΚΤΟΙ.ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ ΤΟΥΣ ΠΑΛΙΟΥΣ ΔΑΣΚΑΛΟΥΣ.ΝΑ ΜΑΣ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΤΟ ΔΡΟΜΟ ΚΑΙ ΝΑ ΚΡΑΤΑΜΕ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΠΙΣΤΕΥΟΥΜΕ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟ ΓΙΑ ΕΜΑΣ. ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΤΑΕΚΒΟΝΤΟ ΝΑ ΠΑΨΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΕΤΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. κανεις του πανεπιστημιου δεν σε υποτιμησε. αντιθετα εσυ μονο σου εκφραστηκες απαξιωτικά και ειρωνικα για τους καθηγητες τεφαα οτι δεν έχουν να σου διδαξουν τιποτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Σημασία δεν έχει τη πτυχίο έχεις αλλά ο κόσμος θα σε καθιέρωση εαν αξίζεις, Αλλα τουλάχιστον πρέπει να έχεις ενα πτυχίο αναγνωρισμενο απο μια αξιόπιστη αρχη οπως η ΓΓΑ που σου έχει δώσει εστω ενα τρόπο σκέψεις. ΣΗΜΑΣΙΑ ΕΧΕΙ ΝΑ ΚΟΙΤΑΞΟΥΝΕ ΠΩΣ ΘΑ ΔΙΑΦΥΛΑΞΟΥΜΕ ΤΟΥΣΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΑΓΑΠΑΜΕ ΤΟ ΤΑΕΚΒΟΝΤΟ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΔΙΟΟΚΟΥΝ ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΔΙΧΝΕΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΝΦΕΡΟΤΟΥΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. 8-7-2014 αναρτησαν απο την Ελοτ οτι οποια σωματεία δεν εχουν αθλητική αναγνώριση δεν θα συμμετάσχουν σε Πανελλήνια για να το δούμε...! Γιατι εαν εσυ εχεις 8αθλητες στην κατηγορία σου και παρεις μετάλλιο και θες τα μόρια για το πανεπιστήμιο και ενας συλλογος δεν έχει αναγνώριση Αντίο μορια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

    Η ΕΛ.Ο.Τ. δια της παρούσης θα ήθελε να ενημερώσει τα μέλη της, ότι η Σχολή Προπονητών που θα διεξαχθεί από 25/9 έως 2/11/2014 στην Θεσσαλονίκη, διοργανώνεται αποκλειστικά και μόνο από την Ευρωπαϊκή Ένωση Ταεκβοντό (E.T.U.), υπό την αιγίδα και εξουσιοδότηση της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας Ταεκβοντό (W.T.F.).

    Η μοναδική ανάμειξη της ΕΛΟΤ προς την εν λόγω σχολή ήταν:
    1. στην ανάρτηση της προκήρυξης
    2. στην ανεύρεση χώρου διεξαγωγής της Σχολής και
    3. στην παροχή σχετικών πληροφοριών

    Η ΕΛ.Ο.Τ. από την πλευρά της, ουδέποτε ανακοίνωσε ότι η Σχολή Προπονητών της E.T.U. αναγνωρίζεται και ότι τελεί υπό την έγκριση της Γ.Γ.Α., κάτι για το οποίο άλλωστε μοναδικός φορέας για να πράξει τούτο, είναι οι υπηρεσίες της Γ.Γ.Α.

    Εκ της ΕΛ.Ο.Τ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

    Η ΕΛ.Ο.Τ. δια της παρούσης θα ήθελε να ενημερώσει τα μέλη της, ότι η Σχολή Προπονητών που θα διεξαχθεί από 25/9 έως 2/11/2014 στην Θεσσαλονίκη, διοργανώνεται αποκλειστικά και μόνο από την Ευρωπαϊκή Ένωση Ταεκβοντό (E.T.U.), υπό την αιγίδα και εξουσιοδότηση της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας Ταεκβοντό (W.T.F.).

    Η μοναδική ανάμειξη της ΕΛΟΤ προς την εν λόγω σχολή ήταν:
    1. στην ανάρτηση της προκήρυξης
    2. στην ανεύρεση χώρου διεξαγωγής της Σχολής και
    3. στην παροχή σχετικών πληροφοριών

    Η ΕΛ.Ο.Τ. από την πλευρά της, ουδέποτε ανακοίνωσε ότι η Σχολή Προπονητών της E.T.U. αναγνωρίζεται και ότι τελεί υπό την έγκριση της Γ.Γ.Α., κάτι για το οποίο άλλωστε μοναδικός φορέας για να πράξει τούτο, είναι οι υπηρεσίες της Γ.Γ.Α.

    Εκ της ΕΛ.Ο.Τ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. ΚΑΙ Η ΖΩΗ ΤΡΑΒΑΕΙ ΤΗΝ ΑΝΗΦΟΡΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΛΕΦΤΑ ΜΙΛΑΣ ΕΣΥ ΤΙ ΖΟΡΙ ΤΡΑΒΑΣ ;;;
    Ήθελες μερτικο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. καποιοι για τους δικους τους λογους θα υποστιριζουν τον παλιο τροπο,που δυστυχως ισχυει μεχρι σημερα,για ν ανοιγουν σχολες και να γινονται προπονητες.ολοι οι υπολοιποι γονεις θα πρεπει να κοιταζουνε κ λιγο τι πτυχιο μπορει να εχει ο καθε δασκαλος.το να μαθεις ενα παιδι απο 4-5-6-7 κ.λ χρονων πρεπει να εχεις μαθει να διδασκεις κ οχι να του ριχνεις φαπες γιατι εχασε εναν φιλικο.ποσες φορες συμβαινει αυτο??απο εμπειρικους κ θεωρητικα πολυ καλους προπονητες.οι παλιοι προπονητες να κανουνε υποχρεωτικα σεμιναρια πως φερεσαι σε παιδια πως τα μαθαινεις και πως γυμναζεις κ οι γονεις να υποστιριξουν τους πτυχιουχους κ οχι τον καθε δημοσιο υπαλληλο,πυροσβεστη,στρατιωτικο κ.λ που εχει κ μια σχολη.ετσι θα παει καπως μπροστα το αθλημα απο βαση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. αυτοι που δικουν το ταεκβοντο αυτοι το καταστρεφουν αναθεμα αμα αγαπησαν το ταεκβοντο ποτε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Το πτυχιο δεν κανει τον ανθρωπο ουτε τον προπονητη.Τα χρονια εμπειριας διπλα σε καλο δασκαλο σε κανουν καλο προπονητη και παιδαγωγο.Πηγαινε σε οσα ΤΕΦΑΑ θελεις .θα μαθεις τα μισα απο οσα θα μαθεις απο τον ΔΑΣΚΑΛΟ σου.Εγω προσωπικα γελω με τους ΄΄πτυχιουχους΄΄.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αμα χαλασουν τα δόντια σου μη πας στον οδοντιατρο αλλά στον τσαγκάρη της γειτονιάς σου να πας . έχει τα ιδια εργαλεία, αλλά μεγαλύτερη εμπειρία και έμαθε από μικρός από τον μπαμπα του.... φτεει το μπάχαλο κράτος που δεν εχει βάλει ταξη σε τιποτε και ότι δηλωνει ο καθενας ειναι. και το θράσος ή η βλακεία περισεύει. γελάς με αυτούς που σπούδασαν, διαβασαν, μορφώθηκαν.και ιδρωσαν γιατι οι περισσότεροι πτυχιούχοι ειναι αθλητες και αθλήτριες του ταεκβοντο που εκτός από αυτά που εσυ δεν έκανες και δεν έμαθες και γελάς αντι να σεβεσε., και από πανω προπονήθηκαν πολλά χρόνια δίπλα στους ίδιους δασκάλους με σενα. άρα έμαθαν τα ίδια συν όλα τα υπόλοιπα. αντι να γελάς ενα ησουν εξυπνος θα σιωπούσες.

      Διαγραφή
    2. ΟΙ ΟΛΥΜΠΙΟΝΙΚΕΣ ΜΑΣ ΤΙ ΠΡΌΟΝΗΤΕΣ ΕΙΧΑΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙΣ;

      Διαγραφή
  47. Μην αλλάξεις πλευρό, καλά πας......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Η ΣΧΟΛΗ ΞΕΚΙΝΑΕΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΣΤΗΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η ΣΧΟΛΗ ΕΙΝΑΙ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ αφου δεν εχει αναγνωριση απο γγα και να δουμε ποιοι θα δεχθουν να διδαξουν σε τετοιο σεμιναριο.

      Διαγραφή
    2. σε ποιο μερος, τι ωρα, με τι προγραμα. ΟΛΑ ΣΤΟ ΦΩΣ.

      Διαγραφή
    3. χαχα το μερος ακομα περιμενουμε να ανακοινωθει με νεοτερη ανακοινωση..μαλλον το εκμυστηρευτηκαν μονο στους συμμετεχοντες...χαχα

      Διαγραφή
  49. ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΤΑ ΘΥΜΑΤΑ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΟΝΤΑΙ 1000 ΕΥΡΏ ΓΙΑ ΕΝΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΠΟΥ ΑΠΌ ΤΗΝ ΑΡΧΉ Ξ'ΕΡΟΥΝ ΌΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΑΝΑΓΩΝΡΙΣΘΕΊ;; ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΖΗΤΗΣΟΥΝ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΟΥΣ ΠΙΣΩ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗ ΠΑΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΑΙΤΗΣΟΥΝ ΑΠΌ ΤΗ ΕΛΟΤ ΝΑ ΖΗΤΗΣΕΙ ΑΠΟ ΤΗ ΓΓΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΣΧΟΛΗ ΜΕ 250 ΕΥΡΩ..Ο ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΤΚΝΤ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΙΕ ΚΑΙ ΚΟΤΣΙΑ ΟΧΙ ΤΗΝ ΟΥΡΑ ΣΤΑ ΣΚΕΛΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. to krifo sxolio 1821 tora kai stin thesaloniki 2014,me tin egida ton europeon filon mas. timi mas!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. ΜΑ ΤΙ ΚΑΝΕΤΕ ΡΕ ΦΙΛΟΙ ΤΟΥ ΤΑΕΚΒΟΝΤΟ ΒΓΑΖΕΤΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΗΔΟΝΗ ΤΗΣ ΕΚΔΙΚΗΣΕΙΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΑΙ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΚΑΚΟ ΠΟΥ ΠΡΟΚΑΛΕΙΤΑΙ !
    ΑΠΕΥΘΥΝΟΜΑΙ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΔΥΟ ΑΝΤΙΜΑΧΩΜΕΝΕΣ ΠΛΕΥΡΕΣ!
    ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΕΚΑΤΕΡΟΘΕΝ ΤΙΣ ΚΑΤΗΓΟΡΕΙΕΣ ΚΑΝΕΙΣ ΣΑΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΩΦΕΛΟΣ ΑΠΟ ΑΥΤΗ ΤΗΝ "ΜΑΧΗ"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Η ΣΧΟΛΗ ΘΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΣΤΟ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΡΙΟ ΤΗΣ ΕΤΑΒΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. ΕΓΩ ΤΑ ΖΗΤΗΣΑ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΘΑ. ΠΑΡΕΙΣ ΤΟΝ ΜΠΟΥΛΟ ΚΑΙ ΜΕ ΔΙΑΓΡΑΦΟΥΝ ΤΩΡΑ ΣΤΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Περίμενε λίγο άνθρωπέ μου. Ή προβοκάρεις για να μη ζητήσει ο κόσμος τα λεφτά του (πολύ πιθανό κουφαλίτσα), ή χρειάζεσαι βοήθεια. Ας δεχτούμε το δεύτερο. Ποιοί σε διαγράφουν, από που, με ποιό αιτιολογικό και ΚΥΡΙΩΣ σε ποια συνέλευση; Ηρέμησε και εξηγήσου, γιατί αυτό που λες δε στέκει. Και επειδή μάλλον ισχύει το πρώτο, δηλαδή λες ψέμματα, αν ισχύει, είσαι πραγματικά απαράδεκτος. Πες μας λεπτομέρειες και σταμάτα τα αστεία.

      Διαγραφή
  54. ΤΙ ΕΚΑΝΕΣ ΚΑΙ ΣΕ ΔΙΑΓΡΑΦΟΥΝ ΕΣΥ ΕΙΣΟΥΝ ΕΝΤΑΞΕΙ ΣΤΕΙΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΣΟΥ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Η ΕΛΟΤ ΕΧΕΙ ΓΣ ΣΕ 15 ΜΕΡΕΣ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΣΤΕΙΛΑΝ ΝΑ ΑΠΟΛΟΓΗΘΩ ΟΤΙ ΔΕΝΠΛΕΙΡΩ ΤΟΥΣ ΟΡΟΥΣ ΤΟΥ ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΟΥ ΜΕ ΤΗΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΚΑΙ ΤΕΤΟΙΑ ΒΛΕΠΩ ΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΠΟΛΛΕΣ ΝΑ ΕΡΧΟΝΤΑΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. 1 αθλητης εαν συμμετεχει το ετος,εαν ο συλλογος εχει καταθεσει συμβαση προπονητη,εαν πληρωνεις καθε ετος την συνδρομη τοτε θεωρησαι ενεργο σωματειο.Εαν δεν τηρεις αυτα τοτε διαγραφεσαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. ΘΑ ΣΑΣ ΒΡΟΥΝΕ ΟΛΟΥΣ ΟΣΟΥΣ ΓΡΑΦΕΤΕ ΕΔΩ .
    ΘΑ ΒΡΟΞΥΝΕ ΟΛΑ ΤΑ IP ΤΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΔΗΛΑΔΗ
    ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΟΣ ΣΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. ΑΝΤΕ, ΝΑ ΤΟ ΑΠΟΚΡΥΠΤΟΓΡΑΦΗΣΟΥΜΕ ΛΟΙΠΟΝ:
    ΕΜΕΝΑ ΜΕ ΠΗΡΑΝ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 3 ΟΚΤ 2014 ( ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΤΙΣ 25 Ή 26 ΣΕΠ). ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: ΜΟΝΑΣΤΗΡΙΟΥ 202 ΚΑΙ ΣΕΦΕΡΗ 4, 3ος ΟΡΟΦΟΣ, ΩΡΑ 9:00 ...

    ΚΑΙ ΕΝΤΑΞΕΙ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ, ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΒΡΟΥΝ ΟΠΩΣ ΛΕΣ, ΠΟΥ ΚΑΤΑΡΧΗΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΟ ΑΡΑ BYE BYE TAEKWONDO GREECE GROUP ΠΟΥ ΕΔΩΣΕΣ ΤΙΣ IPs ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΣΤΟΙΧΕΙΟ ΧΩΡΙΣ ΕΙΣΑΓΓΕΛΙΚΗ ΕΝΤΟΛΗ, ΤΙ ΘΑ ΜΑΣ ΚΑΝΟΥΝ ????
    ΕΙΝΑΙ ΚΡΥΦΟ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟ ΜΕΡΟΣ; ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΟΥς ΡΩΤΗΣΑ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΤΑ ΜΑΣΑΝΕ.... ΑΝ ΗΤΑΝ ΑΣ ΜΑΣ ΤΟ ΛΕΓΑΝΕ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
Σχόλια που περιέχουν προσβολή της προσωπικότητας, δυσφήμηση ή εξύβριση δεν θα γίνονται αποδεκτά.

Όνομα

Αθλητές,112,Αποτελέσματα Αγώνων,82,Απόψεις,69,Διεθνές Πρωτάθλημα,411,Ελλάδα,692,Ελληνικό Πρωτάθλημα,149,Επιχορηγήσεις,16,Ιατρική στήλη - Διατροφή,84,Καλαντάρι,7,Κανονισμοί και Νομοθεσία,167,Νέα,134,Νέα στον Κόσμο,263,Νext Εvents,5,Παρεμβάσεις,117,Προπονητές,23,Σεμινάρια Ταεκβοντό,78,Σωματεία,26,info,5,Olympic Games,18,Para-taekwondo,36,podcast,8,tkd itf - news,71,Video,75,
ltr
item
taekwondo greece group: Ανακοίνωση ETU
Ανακοίνωση ETU
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjz0Wy5K4jnlwEJhhWUKjK-imz_bRukR78w89gi7j4UUFm7dBu-sjOZhBHBpNJSNrqdeHFircibPyJLncmq6jSWoK4uOloOJ89m_PaMpbR4XnKDahWoG0RrdXprB1JlyH8VYQZTAuNJ_smH/s1600/2b9c3fe7b3.jpg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjz0Wy5K4jnlwEJhhWUKjK-imz_bRukR78w89gi7j4UUFm7dBu-sjOZhBHBpNJSNrqdeHFircibPyJLncmq6jSWoK4uOloOJ89m_PaMpbR4XnKDahWoG0RrdXprB1JlyH8VYQZTAuNJ_smH/s72-c/2b9c3fe7b3.jpg
taekwondo greece group
https://www.tkdgr.eu/2014/09/etu_15.html
https://www.tkdgr.eu/
https://www.tkdgr.eu/
https://www.tkdgr.eu/2014/09/etu_15.html
true
6606764849100239568
UTF-8
Loaded All Posts Not found any posts VIEW ALL Περισσότερα Reply Cancel reply Delete By Home PAGES POSTS View All Επιλογές για σένα LABEL ARCHIVE SEARCH ALL POSTS Not found any post match with your request Back Home Sunday Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat January February March April May June July August September October November December Jan Feb Mar Apr May Jun Jul Aug Sep Oct Nov Dec just now 1 minute ago $$1$$ minutes ago 1 hour ago $$1$$ hours ago Yesterday $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago more than 5 weeks ago Followers Follow THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share to a social network STEP 2: Click the link on your social network Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy Table of Content