ΧΡΥΣΟ ΜΕΤΑΛΛΙΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΘΛΗΤΙΚΟ ΟΜΙΛΟ ΤΚD ΤΥΡΝΑΒΟΥ ΣΤΟ ΟΠΕΝ ΒΕΛΓΙΟΥ
Το χρυσό μετάλλιο σε ένα από τα μεγαλύτερα Όπεν της Ευρώπης αυτό του Βελγίου κατέκτησε η αθλήτρια Ντιντού Θεοδώρα στην κατηγορία -68 Νεανίδων μετά από τρείς αγώνες.
Κερδίζοντας την αθλήτρια από την Αγγλία στο τέλος του δευτέρου γύρου με διαφορά 12 πόντων 15-3, στον ημιτελικό σε ένα δύσκολο αγώνα την αθλήτρια από την Εθνική Γαλλίας 5-3 και στον τελικό την αθλήτρια από την Κροατία 6-2 επιβεβαιώνοντας την καλή της κατάσταση.
Επίσης συμμετείχε και η αθλήτρια Πορτέση Ελένη χάνοντας από την αθλήτρια της Εθνικής Γαλλίας 3-1.
Συχγαρητήρια πολλά στο Σύλλογο, στους αθλητές και τον προπονητή του Τυρνάβου.
ΑπάντησηΔιαγραφήSygxritiria sto Tirnavo ... alli mia fora !!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣΥΧΑΡΗΤΗΡΙΑ
ΑπάντησηΔιαγραφή