Θέλω να νιώθω υπερήφανος για τους αθλητές μας.

Γράφει ο Θεοδώρου Ιωάννης Προπονητής Μέσα από την σελίδα αυτή θέλω να συγχαρώ με ειλικρίνεια την προσπάθεια που έκαναν οι αθλητές μας για...

Γράφει ο Θεοδώρου Ιωάννης
Προπονητής

Μέσα από την σελίδα αυτή θέλω να συγχαρώ με ειλικρίνεια την προσπάθεια που έκαναν οι αθλητές μας για στην Ευρωπαϊκή πρόκριση για την Ολυμπιάδα είμαι σίγουρος ότι έδωσαν το καλύτερο εαυτό τους για να προκριθούν .Επειδή διαβάζω τα σχόλια με το σχετικό θέμα θέλω να εκφράσω την άποψη μου και να προτείνω λύσεις . 

Ας πάρουμε με την σειρά τα γεγονότα όσο αφορά την επιλογή της προολυμπιακής ομάδας από την Ομοσπονδία .Στη κατηγορία των -80 κιλών η Ομοσπονδία δεν έκανε επιλογή αθλητών αλλά έκανε επιλογή κατηγορίας και ο αθλητής Τζέλλος προέκυψε από πρόκριση σε αυτή την κατηγορία άρα βάση των γεγονότων στείλαμε τον καλύτερο σε αυτή την κατηγορία ,όσο αφορά τις κατηγορίες γυναικών η Ομοσπονδία έκανε επιλογή των δυο κατηγοριών αλλά και επιλογή αθλητριών ( Μυστακίδου και Κούβαρη) .Από τα αποτελέσματα μπορούμε να πούμε και να κρίνουμε όπως θέλουμε οποιονδήποτε είτε αδίκως ή δικαίως το θέμα δεν είναι να κρίνουμε τώρα μετά την έκβαση των γεγονότων το θεωρώ πολύ άδικο ειδικά για τους αθλητές μας που συμμετείχαν διότι επαναλαμβάνω ότι πραγματικά έδωσαν την ψυχή τους για να πετύχουν ανεξαρτήτου αποτελέσματος και ούτε θα αναφερθώ στις ηλικίες των αθλητών διότι αυτό έχει λιγότερη σημασία μπροστά στη θέληση και την πίστη των αθλητών ,εξάλλου όλοι έχουν δικαίωμα συμμετοχής στο όνειρο. 

Καλώς κακώς η Ομοσπονδία έκανε τις επιλογές της για την συγκρότηση της ομάδας και πραγματικά έχει την απόλυτη ευθύνη για την επιτυχία και την αποτυχία ,όταν υπάρχει επιτυχία λέμε μπράβο όταν υπάρχει αποτυχία κριτικάρουμε αρνητικά και ισοπεδώνουμε τα πάντα μερικές φορές .Δεν θέλω να μπω σε αυτή την διαδικασία της αποτυχίας και της επιτυχίας ανεξάρτητα αν το ζητούμενο είναι πάντα η νίκη δηλαδή η επιτυχία, αλλά αυτό που με απασχολεί περισσότερο και θέλω να τονίσω ότι δεν υπάρχει σχεδιασμός από την Ομοσπονδία στο θέμα της συγκρότησης της Εθνικής ομάδας για την Ολυμπιάδα του 2016 ‘όπως δεν υπήρξε και για το 2012 ,κανείς δεν ήξερε με πια διαδικασία θα συγκροτηθεί η ομάδα αλλά και πως θα συγκροτηθεί στο μέλλον ,νομίζω ότι το θέμα τύχης το περιορίζεις όταν σχεδιάζεις και ξέρεις που και πως βαδίζεις , σαν προπονητής θα αναφέρω ένα παράδειγμα π.χ όταν σε ένα αγώνα γνωρίζεις την τακτική του αντιπάλου σου τότε σχεδιάζεις την δική σου τακτική για να αντιμετωπίσεις τυχόν αδυναμίες και δεν αφήνεις τα πράγματα στη τύχη. Κάπως έτσι πρέπει να μάθουμε όλοι να λειτουργούμε ,πρέπει να ξέρουμε και είναι υποχρεωμένη η Ομοσπονδία να ενημερώνει τους συλλόγους για τις αποφάσεις της και να τις δικαιολογεί τεκμηριωμένα για να μην λέει ο καθένας ότι θέλει ειδάλλως δίνει τροφή για αρνητική κρητική .Θα επανέλθω στο θέμα του σχεδιασμού μία λέξη κλειδί στον πρωταθλητισμό για κάθε άθλημα, π.χ καλεντάρι 2012 ανακοινώθηκε τον Ιανουάριο του 2012 ενώ θα έπρεπε να ανακοινωθεί τουλάχιστο έξη μήνες νωρίτερα ,π.χ Πανελλήνιο εφήβων-νεανίδων αρχές Μαρτίου 2012 θα συγκροτηθεί ομάδα για το Παγκόσμιο που θα γίνει αρχές Απριλίου παράλληλα όμως τέλος Μαρτίου 2012 με αρχές Απριλίου 2012 θα γίνει Πανελλήνιο ανδρών-γυναικών θα συγκροτηθεί ομάδα για το Πανευρωπαϊκό ,τελικά εδώ δεν βλέπω σχεδιασμό όταν κάποιος από την ομάδα των εφήβων-νεανίδων θελήσει να συμμετάσχει στο Πανελλήνιο ανδρών θα πρέπει να ταξιδεύει για το Παγκόσμιο ,αλλά και αργότερα να γίνει το πανελλήνιο ανδρών δεν προλαβαίνει ο έφηβος –νεανίδα να αποκατασταθεί από το παγκόσμιο και να κάνει προετοιμασία για το Πανελλήνιο και αν το περάσει μετά για το Πανευρωπαϊκό Ανδρών-Γυναικών. 

Η ίδια τακτική ακολουθείται και για το Πανευρωπαϊκό νέων δεν ξέρουμε πως θα βγει η ομάδα ,τελικά αναρωτιέμαι τι να σχεδιάσω σαν προπονητής όταν δεν έχω μπροστά μου πλάνο συγκεκριμένο άρα αφήνω τα πράγματα όπως έρθουν εκείνη την στιγμή δηλαδή αν μου κάτσει καλώς αν δεν κάτσει φταίει η τύχη ,όχι βέβαια δεν συμφωνώ με την λογική αυτή ,Θα πρέπει από τώρα να γνωρίζουν οι αθλητές όλες τις προϋποθέσεις και τα κριτήρια για την συγκρότηση οποιασδήποτε ομάδας ώστε και οι ίδιοι να ξέρουν αν θα βάλουν τον πήχη ψηλά ,αν θα υπάρξει αξιοκρατία και αν αξίζει πραγματικά να θυσιάσουν τον προσωπικό τους χρόνο είτε τις σπουδές τους είτε τα οικονομικά τους ,νομίζω ότι θα πρέπει να αλλάξει η Ομοσπονδία τακτική και δεν τα λέω κακοπροαίρετα αλλά μετά από εμπειρία 35 ετών στο χώρο του ταεκβοντό και με αγάπη στο άθλημα θέλω να βοηθήσω και όχι να κριτικάρω .Θέλω να νιώθω υπερήφανος για τους αθλητές μας ,θέλω να υπάρχει αξιοκρατία ,θέλω να σεβόμαστε το χώρο μας ,θέλω να είμαστε σοβαροί και ξεχωριστοί .Ας κλείσουμε σελίδα και να ξεκινήσουμε όλοι μαζί να δουλέψουμε σκληρά και σοβαρά με γνώμονα το συμφέρον του αθλήματος που υπηρετούμε .

Σχόλια

BLOGGER: 45
  1. Μπράβο Γιάννη!

    Αλλά φοβάμαι "Φωνή βοώντος εν τη ερήμω".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΚΥΡΙΕ ΘΕΟΔΩΡΟΥ ΟΣΑ ΓΡΑΦΕΤΕ ΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ.ΓΙ'ΑΥΤΑ ΟΜΩΣ ΠΟΥ ΓΙΝΑΝΕ,ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΑΝΑΛΑΒΕΙ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ?ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΗΣ ΚΑΘΕ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΙ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΤΥΧΙΑ ΟΠΩΣ ΚΑΜΑΡΩΝΕΙ Κ ΣΤΙΣ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ.ΓΙ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΩΝ ΠΟΥ ΕΓΙΝΑΝ ΜΕ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΒΟΛΕΥΕ ΣΤΗΝ ΚΑΘΕ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΑΠΟΛΟΓΗΘΕΙ?ΑΝ ΜΙΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΓΝΩΜΟΝΑ ΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΟΥ ΚΑΛΥΤΕΡΟΥ Κ ΟΧΙ ΤΟΥ ΑΡΕΣΤΟΥ,ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΑΥΤΑ.ΓΙΑΤΙ ΜΕΧΡΙ ΠΟΤΕ ΘΑ ΜΑΣ ΞΕΛΑΣΠΩΝΕΙ ΕΝΑΣ ΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ ΜΕΓΕΘΟΥΣ ΤΟΥ ΝΙΚΟΛΑΙΔΗ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ?ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΞΙΟΙ ΤΗΣ ΜΟΙΡΑΣ ΜΑΣ ΑΝ ΣΚΕΦΤΟΥΜΕ ΟΤΙ ΟΥΤΕ Κ ΑΥΤΟΝ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΤΟΥ ΑΘΛΗΜΑΤΟΣ ΔΕΝ ΜΑΘΑΜΕ ΝΑ ΣΕΒΟΜΑΣΤΕ Κ ΝΑ ΤΙΜΟΥΜΕ.ΓΙΝΕΣΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΛΛΟΝ ΟΤΑΝ ΜΠΟΡΕΣΕΙΣ ΝΑ ΤΟΝ ΞΕΠΕΡΑΣΕΙΣ Κ ΟΧΙ ΟΤΑΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΣ ΝΑ ΤΟΝ ΚΑΤΕΒΑΣΕΙΣ ΣΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΜΠΟΙ.ΕΛΠΙΖΩ Η ΕΣΤΩ Κ ΛΙΓΟΙ ΣΚΕΠΤΟΜΕΝΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΜΑΣ,ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΚΑΠΟΤΕ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΟΥ ΑΘΛΗΜΑΤΟΣ ΜΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Για δειτε ποιος μιλαει για δικαια κριτηρια ..........κυριε στεργατο μηπως θελετε να μας πειτε πως βαζατε τον γιο σας στην εθνικη?Εσεις κυριε Θεοδωρου δεν ειδα να λετε οχι στην συμμετοχη της αθλητριας σας στο βαλκανικο αφου συμμετειχε χωρις κριτηρια.μετα απο 35 χρονια αρχιζετε να κανετε προτασεις γιατι εχετε μια αθλητρια που αξιζει και φοβαστε μηπως δεν την στηριξουν.....ο καθενας για τον συμφερον του κυριοι ετσι θα πορευομαστε γιατι ετσι ειναι η φυση του ανθρωπου .......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. καλοοοοο!ετσι για να μαθαινουμε και εμεισ οι νεωτεροι τι εχουν κανει κι αυτοι οι παλιοι που σημερα μιλανε για δικαιοσυνη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Έχω χαρακτηρίσει τους προπονητές, ως το "μυαλό", το "νευρικό σύστημα" και την "μνήμη" του ταεκβοντο. Και έτσι είναι, οι προπονητές θα πρέπει και να λένε την γνώμη τους και να ακούγονται, από την διοίκηση και όλους μας.
    Οι επιλογές και άρα το αποτέλεσμα ή οι συνέπειες, για τους αθλητές/-τριες που επιλέχθηκαν είναι στο μεγαλύτερο ποσοστό τους, ευθύνη της διοίκησης. Οι ίδιοι οι αθλητές/-τριες φέρουν ένα μικρό μερίδιο ευθύνης για το ότι δέχτηκαν να συμμετέχουν, ειδικά όταν επιλέγονται άμεσα και όχι μέσα από μια προκαθορισμένη ανοιχτή διαδικασία.
    Αγωνιστικά δεν υπάρχουν ευθύνες, το άθλημά μας είναι τέτοιο που δεν υπάρχουν απόλυτοι νικητές. Υπάρχουν μόνο μαχητές.
    Οι μαχητές μας λοιπόν πήγαν, έδωσαν την μάχη, πάλεψαν και είτε νίκησαν, είτε έχασαν.
    Εγώ μόνο υπερήφανος μπορώ να είμαι για τους μαχητές μας.
    Δεν μπορώ όμως να πω το ίδιο και για τους υπεύθυνους και τους διοικούντες. Οι αθλητές/-τριες έκαναν το καλύτερό τους. Οι διοικούντες όμως, έκαναν το καλύτερό τους;
    Σχεδίασαν σωστά;
    Προγραμμάτισαν και οργάνωσαν το καλύτερο δυνατό;
    Ο κ. Θεοδώρου έχει και την γνώση και την εμπειρία να φέρει γνώμη και άποψη (όπως και κάθε ένας προπονητής), και το κάνει με την υπογραφή του. Θα ήθελα όλοι όσοι προπονούν, διοικούν και έχουν στα χέρια τους το άθλημα μας, να είχαν το θάρρος να πουν την γνώμη τους, να ακουστούν, να κρίνουν και να κριθούν, και μέσα από την σύνθεση και την συνεργασία να δώσουν στο άθλημα προοπτική και μέλλον.
    Οι αθλητές/-τριες είναι εκεί, μπροστά μας, μπορούμε εύκολα να τους κάνουμε εξιλαστήρια θύματα και να τους επιρρίψουμε όλες τις ευθύνες. Ενώ αυτοί που είναι υπεύθυνοι για την οργάνωση και έχουν πάρει τις αποφάσεις και έχουν κάνει τις επιλογές, να βρίσκονται στο απυρόβλητο και στην σκιά.
    Όσο η διοίκηση θα κρύβεται πίσω από το δάχτυλό της και θα παίρνει αποφάσεις «εν κρυπτώ», θα έχει και την συνολική ευθύνη για τις συνέπειες των αποφάσεων. Το χέρι που κρατά το όπλο φταίει και ποτέ το ίδιο το όπλο.
    Επειδή έχω κατηγορηθεί ότι «κάνω υποδείξεις», θα δώσω ακόμη μια αφορμή για να με κατηγορήσουν:
    Ανοίξτε την διαδικασία λήψης αποφάσεων, συνεργαστείτε και καθίστε γύρω από το ίδιο τραπέζι, συμφωνήστε, διαφωνήστε και συνθέστε, οργανώστε και προγραμματίστε. Το μέλλον του ταεκβοντο στην χώρα μας είναι στα χέρια σας, προπονητές και διοικούντες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. (Πηγή: taekwondo fights ( greece ), Η ΠΥΓΜΑΧΙΑ ΞΥΠΝΗΣΕ !!!!!!! ΕΜΕΙΣ ΠΟΤΕ ?????????, Δευτέρα, 30 Ιανουαρίου 2012)
    O Γιώργος Στεφανόπουλος μιλάει ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΑ ΔΟΝΤΙΑ για την ΠΥΓΜΑΧΙΑ στην ΕΛΛΑΔΑ!

    [σχολιασμός] Σε μια συνέντευξη (απο καρδιάς και με αγανάκτηση) ο παλαίμαχος του μπόξ, πήρε την απόφαση να διεκδικήσει την προεδρία της Ομποσπονδίας του αθλήματός του, για να προσπαθήσει να "ανακόψει" την κατρακύλα που έχει πάρει το μποξ στην χώρα μας. Ένα παράδειγμα προς μίμηση για τους δικούς μας "παλάιμαχους". Διαβάστε το άρθρο, έχει μεγάλο ενδιαφέρον και θα το χαρακτήριζα ως προφητικό για το τι επιφυλάσει το μέλλον και για το δικό μας άθλημα, αν βέβαια, δεν βρεθούν κάποιοι για να κάνουν τέτοιες κίνησεις, τώρα που είναι ακόμη, σχετικά νωρίς για το ταεκβοντο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Η ΜΙΚΡΗ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΘΕΟΔΩΡΟΥ ΒΓΗΚΕ ΕΝΑΤΗ ΣΤΟ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΚΑΙ ΧΡΥΣΗ ΣΤΟ ΠΑΝΕΥΡΩΠΑΙΚΟ ΤΩΝ ΕΦΗΒΩΝ ΚΑΙΕΧΕΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΨΗΛΩΤΕΡΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΚΥΡΙΟΙ ΟΛΛΟΙ ΛΕΤΕ ΚΑΙ ΓΡΑΦΕΤΕ. ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΓΙΝΗ ΑΥΤΟ Η ΤΟ ΑΛΛΟ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΕΙ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΜΕΤΟ ΟΝΟΜΑΤΟΥΣ ΓΙΑΤΙ ΑΠΛΑ ΚΡΙΒΟΝΤΕ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟ ΔΑΧΤΙΛΟΥΟΥΣ. ΑΛΛΑ ΞΕΡΕΤΕ ΒΕΒΑΙΑ ΟΤΙ ΕΝΑ ΔΑΧΤΙΛΟ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΡΙΞΗ ΕΝΑ ΣΩΜΑ . ΤΟ ΤΗ ΕΧΕΙ ΠΡΟΣΦΕΡΗ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΣΤΟ TKD ΚΑΙ ΤΟ ΤΗ ΕΧΕΙ ΚΑΝΗ ΜΕΤΑΞΗΜΑΣ ΟΛΛΟΙ ΤΑ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ. ΧΡΟΝΙΑ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΜΙΛΑΕΙ ΚΑΝΗΣ, ΓΙΑΤΙ ΑΠΛΑ ΟΚΑΘΕΝΑΣ ΒΛΕΠΕΙ ΤΟ ΠΡΟΣΟΠΙΚΟΤΟΥ ΓΥΝΦΕΡΟΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΗΝ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΗ ΑΝΑΠΤΗΞΗ ΤΟΥ TKD. KAI OTAN EIΠΙΡΧΑΝ ΔΥΟ ΤΡΕΙΣ ΠΟΥ ΦΩΝΑΖΑΝ ΓΙΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΤΟΥΣ ΟΝΟΜΑΖΑΝ ΓΡΑΦΙΚΟΥΣ. Κ, ΣΙΜΟ ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΕΣ ΠΟΥ ΛΕΤΕ , ΑΥΤΗ ΠΛΕΩΝ ΕΧΟΥΝ ΓΙΝΗ ΛΕΚΤΟΡΕΣ ΠΑΝΕΠΟΙΣΤΙΜΙΟΥ ΚΑΤΑΛΑΒΕΝΕΤΕ Κ.ΣΙΜΟ ΠΕΡΝΟΝΤΑΣ ΜΑΥΡΗ ΖΩΝΗ ΔΕΝ ΣΙΜΕΝΗ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΠΕΡΝΟΝΤΑΣ ΕΝΑ ΔΙΠΛΟΜΑ ΔΕΝ ΣΙΜΕΝΗ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΠΟΝΗΤΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΧΡΙΑΖΕΤΕ ΝΑ ΕΞΙΓΗΣΩ ΠΩΣ ΠΕΡΝΟΝΤΑΙ ΟΛΛΑ ΑΥΤΑ ΕΝΑΙ ΓΝΩΣΤΑ ΟΠΩΣ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΟΙ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΤΟΝ ΑΘΛΗΤΩΝ ,ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΩΝ ΟΠΩΣ ΣΧΕΔΩΝ ΓΙΝΟΝΤΑΝ ΑΚΟΜΑ ΟΤΑΝ ΑΝΙΚΑΜΕ ΣΤΟ ΣΕΓΑΣ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΓΙΑΤΙ ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΤΟ ΜΑΧΑΙΡΙ ΑΥΤΟΣ ΚΟΒΗ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΡΠΟΥΖΗ ΚΑΙ ΜΠΟΡΩ ΟΠΟΙΟΣ ΜΕ ΡΩΤΗΣΗ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΠΑΡΑΔΗΓΜΑΤΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. με τοσους πολλους συλλογους,αθλητες,ταλεντα(το δειχνουν οι διακρισεις στα παγκοσμια εφηβων) που διαθετει η χωρα θα μπορουσαμε να ειμαστε μεσα στις κορυφαιες δυναμεις του κοσμου....και κορυφαιες δυναμεις ειναι αυτες που στις κατηγοριες των ανδρων(κυριως και επειτα των γυναικων) ειναι συνεχεια μεσα στα μεταλλια στα παγκοσμια πρωταθληματα,αλλα και στα 3,4 κορυφαια Α class πωταθληματα(γαλλια,ολλανδια,γερμανια...) και εμεις εχουμε να παρουμε μεταλλιο σε παγκοσμιο στους ανδρες απο το 2001 και στις γυναικες απο το 2003!και στα Αclass εχουμε 3,4 αθλητες που τα εχουν κατακτησει και αυτοι συνηθως πηγαιναν με δικα τους εξοδα...
    τι λειπει ομως???αγαπη για την εθνικη ομαδα πρωτα...οργανωση....και ανιδιοτελεια!!!(οι αθλητες χωρις φραγκο για τα εξοδα τους και τα λουλουδια στα μπουζουκια πηγαιναν και ερχονταν..)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Κυριε Δαλκυριαδη συμφωνω και προσυπογραφω τις προτασεις για τη δομη και τη λειτουργια γυρω απο το αθλημα. Αυτο ειναι το ιδανικο και θα το ηθελε ο καθε υγιως σκεπτομενος ανθρωπος. Υπαρχουν ομως πολλα που ξερεις και εσυ οτι ποτε δε θα συμβουν. Δηλαδη ποτε η ομοσπονδια δε θα δεχθει ουτε καν να δει καποιον που δεν ανηκει στην ''ομαδα'' γιατι αυτοι που ανηκουν σε αυτη δεν ειναι ελευθεροι. Δεν μιλουν ακομη και οταν αδικουνται γιατι προσδοκουν σε καποια αλλη στιγμη να ευνοηθουν 'η να τους στειλουν κανενα ταξιδακι με καμια αποστολη για να το γραψουν στο βιογραφικο τους. Πειτε μου γιατι μεχρι τωρα δεν εγινε συλλογος προπονητων; τα δικα τους δικαιωματα θα υπερασπιζονταν και τις δικες τους προτασεις θα προωθουσαν. εγινε καμια φορα συσκεψη προπονητων για τετοια θεματα; φυσικα οχι. μονο εξουσιοδοτησεις στελνουν για να ανανεωσουν τη στηριξη τους απο την ομοσπονδια. και η ομοσπονδια διαιρει και βασιλευε. οπως ο κυριος Θεοδωρου, εκανε προτασεις που ολοι επιθυμουν για το μελλον.Δεν πηρε ομως θεση για αυτα που εγιναν. Λεει καλως 'η κακως. τι απο τα δυο κυριε θεοδωρου; γιατι χαιδευεις τα αυτια τους; φοβασαι μη μπεις στη λιστα 'η θελεις να βγεις απο αυτη τωρα που εχεις καποιο λογο; Βλεπεις λοιπον κυριε Δαλκυριαδη συμφωνω με τις προτασεις σου, τις θεωρω σωστες, αλλα ειναι ευχες και οραματα για τα οποια πολλοι θα συμφωνησουν μαζι σου αλλα οταν θα ειστε μονοι σας. Καντε καποιες κινησεις εσεις που ζειτε απο το αθλημα γιατι σε λιγο καιρο θα ειναι αργα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. pou ta idate ta talenta kirie mou kathe 5 xronia ksepetagete kai enas i dio se mia xora pou meta apo ta 14 psaxnoume paidia mesa sta gumnastiria logou sxolikon ipoxreoseon . oraia poli kali i mikroi opos tin apokaleite alla mikri gia olimpiakous pisteyo kai aytes pou pigan stin prokrisei poli megales. oi endiameses pou einai ????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. peste oti iparxoun 10 talenta stin ellada i einai perissotera???????

    ti kanei giafto i omospondia ?????

    ti kanoun oi alles omospondies ton allon athlimaton??????

    ti kanoun oi europaioi ?????

    ti kanoun oi amerikanoi????

    ti kanoun oi asiates????

    ti kanoun oi koreates?????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. den yparxei mikros kai megalos..yparxei proponimenos kai se forma kai mi proponimenos i ektos formas....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ταλεντα υπαρχουν(αποψη μου) και αν δωθουν κινητρα αλλα κυριως αν υπαρξει οργανωση θα ρθουν αποτελεσματα....
    κλιμακια....εθνικη ομαδα που θα δουλευει ολο το χρονο και οχι για ενα πρωταθλημα...προπονησεις με αλλες εθνικες....συμμετοχη αθλητων στα μεγαλα τουρνουα...στηριξη και σεβασμος των πρωταθλητων(διαιτολογος..φυσιοθεραπευτης ..γιατρος...γυμναστης...οδοιπορικα)αξιοκρατια....προβολη στα μμε...και αλλα πολλα...
    Υ.Γ δεν ξερω αν πλεον υπαρχουν χρηματα για ολα αυτα αλλα και οταν υπηρχαν δεν πηγαιναν για την εθνικη ομαδα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @Ανώνυμος (31 Ιανουαρίου 2012 12:32 μ.μ.)
    Συμφωνώ με την περιγραφή σας για τις «υπόγειες διαδρομές» και δεν με αρέσει καθόλου που ακολουθούνται και έχουν «παγιωθεί» αυτές οι διαδρομές. Δυστυχώς, θα περιμένουμε το χτύπημα στον πάτο, για να συνέλθουμε. Αφού δεν γίνεται αλλιώς.
    Όμως μέσα από τα γραφόμενα σας, «βγαίνει» και μια πρόταση: «ο σύλλογος προπονητών»
    Δυστυχώς, εγώ απλά είμαι ένας γονιός αθλητή, μόνο με την αγάπη του για το ταεκβοντο και με λίγες γνώσεις παραπάνω στους υπολογιστές λόγω επαγγέλματος. Δεν έχω ούτε την δυνατότητα αλλά ούτε και την θέληση να «αναλάβω πρωτοβουλίες» πέρα από το να γράφω και να βοηθάω όπως μπορώ.
    Σαφώς και δεν είμαι μέσα στην περιγραφή σας «εσείς που ζείτε από το άθλημα», οι προπονητές όμως είναι. Για μια ακόμη φορά θα πω, πως η ευθύνη για πρωτοβουλίες και κινήσεις, πέφτει στις πλάτες των προπονητών.
    Όλοι εμείς οι άλλοι το μόνο που μπορούμε να κάνουμε είναι να περιμένουμε να αλλάξει «η φορά του ανέμου».

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΚΥΡΙΕΣ ΚΑΙ ΚΥΡΙΟΙ. ΟΛΟΙ ΚΑΙ ΟΛΕΣ ΑΝΑΛΩΝΟΥΜΕ ΤΑ ΙΔΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΙΔΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΠΑΛΙ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΟ ΜΗΔΕΝ. ΕΧΕΙ ΚΑΙΡΟ ΠΟΥ ΓΡΑΦΟΝΤΑΙ ΑΠΟΨΕΙΣ ΑΠΟ ΠΟΛΛΟΥΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΟΣΟ ΑΝΑΦΟΡΑ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ TKD. ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΛΛΙΑ ΕΠΟΧΗ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟΥΣ ΟΝΟΜΑΣΟΥΜΕ ΜΕΓΑΛΟΥΣ ΔΑΣΚΑΛΟΥΣ ΝΑ ΑΝΑΠΤΥΞΟΥΝΕ ΤΟ TKD ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΟΠΩΣ ΞΕΡΟΥΜΕ ΗΤΑΝ Ο ΣΤΑΜΑΤΗΣ Ο ΚΑΣΣΗΣ ΕΚ ΤΩΝ ΑΘΗΝΩΝ, Ο ΓΙΩΡΓΟΣ Ο ΣΤΥΛΙΑΝΙΔΗΣ ΣΤΗΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, ΕΤΣΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΩΝ ΘΕΩΡΕΙΤΕ ΑΠΟ ΠΟΛΛΟΥΣ ΟΤΙ ΕΞΑΠΛΩΘΕΙΚΕ ΤΟ TKD ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΠΡΟΓΕΝΕΣΤΕΡΑ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΩΝ ΔΥΟ ΑΥΤΩΝ ΔΑΣΚΑΛΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΕΡΕΤΕΡΩ ΑΝΑΠΤΥΞΗ. ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΟΙ ΠΟΥ ΣΗΜΕΡΑ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΜΙΛΟΥΝ ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΤΟΥΣ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΛΥΠΗΡΟ ΑΥΤΟ ΔΙΟΤΙ ΤΟ TKD ΩΣ ΑΘΛΗΜΑ ΚΑΙ ΩΣ ΠΟΛΕΜΙΚΗ ΤΕΧΝΗ ΕΧΕΙ ΙΕΡΑΡΧΙΑ. ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΣΤΗΝ ΚΟΡΕΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΤΟΥΣ ΣΠΟΡ ΤΗΝ ΤΗΡΟΥΝ ΚΑΤΑ ΓΡΑΜΜΑ. ΤΗΝ ΠΕΙΘΑΡΧΙΑ, ΤΟΝ ΑΥΤΟΕΛΕΓΧΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΣΕΒΑΣΜΟ ΕΙΝΑΙ ΛΕΞΕΙΣ ΠΟΥ ΑΝΗΚΟΥΝ ΣΤΟ TKD. ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΑΥΤΟ ΞΕΧΑΣΕΙ ΟΛΟΙ. ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΓΡΑΦΟΥΝ ΜΟΝΟ ΣΤΑ SITE ΠΟΥ ΚΑΤΕΒΑΖΕΙ Ο ΚΑΘΕ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΟΤΙ ΤΟ TKD ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΤΗΣ ΛΕΞΕΙΣ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΑΜΕ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΠΟΥ ΣΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΤΗΣ ΤΗΡΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΑΥΤΟΜΑΤΟΣ ΒΓΑΙΝΕΙ ΣΤΗΝ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΡΟΠΟΝΗΤΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΩΝ. ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΒΑΣΙΚΗ ΑΡΧΗ ΠΟΥ ΞΕΧΝΑΜΕ ΟΛΟΙ. ΕΓΩ ΩΣ ΠΑΛΙΟΣ ΑΘΛΗΤΗΣ ΚΑΙ ΝΗΝ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ(ΔΑΣΚΑΛΟΣ) ΠΟΛΛΩΝ ΕΤΩΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΕ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΩ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ ΕΠΙ 20 ΧΡΟΝΙΑ ΣΕ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΠΡΟΤΑΘΛΗΜΑΤΑ, ΣΕ ΠΑΝΕΥΡΩΠΑΙΚΑ ΚΑΙ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΔΕΝ ΕΙΔΑ ΠΟΤΕ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΔΙΟΙΚΟΥΝ ΤΟ TKD ΝΑ ΝΙΑΖΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟ TKD ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΘΛΗΤΕΣ. Η ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΙΔΡΗΘΗΚΕ ΤΟ 1987 ΜΕ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΟΡΑΜΑΤΑ ΝΑ ΦΤΙΑΞΟΥΝ ΚΑΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ. Η ΠΡΟΣΠΑΘΙΑ ΑΥΤΗ ΟΥΔΕ ΠΟΤΕ ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ ΓΙΑΤΙ ΣΤΟΝ ΧΩΡΟ ΜΑΣ ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΟΡΑΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΑΘΛΗΜΑ ΜΑΣ ΛΕΓΕΤΑΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΓΡΑΦΙΚΟΣ. ΕΣΕΙΣ ΟΛΟΙ ΟΙ ΝΕΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΕΜΕΣΑ(ΠΑΛΑΙΟΙ) ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΒΛΕΠΕΤΕ ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΒΑΛΑΝΕ ΛΙΘΑΡΑΚΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΦΤΑΣΕΙ ΕΣΤΩ ΕΤΣΙ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΘΛΗΜΑ ΜΑΣ ΕΔΩ. ΠΡΟΓΕΝΕΣΤΕΡΑ ΚΑΠΟΙΟΙ ΣΠΑΓΑΝΕ ΤΑ ΠΟΔΙΑ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΟΙ ΝΕΟΙ ΜΑΣ ΑΘΛΗΤΕΣ ΣΕ ΕΝΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΠΕΡΙΒΛΛΟΝ ΚΑΙ ΠΙΟ ΥΓΙΕΙΣ ΑΛΛΑ ΔΥΣΤΗΧΩΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ. ΠΡΟΚΡΙΣΕΙΣ ΘΕΩΡΟΥΜΕ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ ΜΕ ΤΟΥΣ 4 ΠΡΩΤΟΥΣ ΤΗΣ ΚΑΘΕ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ. ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΚΑΙ ΜΗΝ ΤΑ ΠΕΡΙΠΛΕΚΟΥΜΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ. ΑΠΛΑ ΟΡΙΣΜΕΝΟΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΤΙ ΚΑΙ ΜΕΧΡΙ ΤΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ. ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΑΠΟ ΤΟ 80 ΠΕΡΑΣΑΝΕ ΟΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ ΑΘΛΗΤΕΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΙΑΙ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ. ΗΤΑΝ ΠΟΛΟΣ ΕΛΞΗΣ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΑΠΑΞΙΩΝΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΦΟΒΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΟΤΙ ΑΝ ΔΕΝ ΑΛΑΞΟΥΜΕ ΑΠΟ ΣΗΜΕΡΑ ΘΑ ΧΑΣΟΥΜΕ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ. ΘΑ ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΣΑ ΤΟΥΣ ΔΙΟΙΚΟΥΝΤΕΣ ΝΑ ΒΓΑΛΟΥΝ ΤΙΣ ΜΑΣΚΕΣ ΠΟΥ ΦΟΡΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΟΥ TKD. ΝΑ ΑΓΚΑΛΙΑΣΟΥΝ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΔΩΣΑΝΕ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΤΟΥΣ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΠΟΤΕΛΕΙΩΣΟΥΝ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΟΓΟΣ. ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΓΡΑΨΩ ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΑΛΛΑ ΣΥΓΧΩΡΕΣΤΕ ΜΕ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΩ ΕΔΩ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΣΤΑ ΛΟΓΙΑ ΗΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΠΡΩΤΟΙ ... ΑΝΑΛΥΟΥΜΑΙ ΚΡΙΤΙΚΑΡΟΥΜΕ... ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ... ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΝΕΦΕΡΕ ΓΙΑ ΗΘΟΣ ,ΙΕΡΑΡΧΙΑ, ΣΕΒΑΣΜΟΣ... ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΓΙΑΤΙ ΛΕΙΠΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΑΣ.., ΞΕΧΝΑΜΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΜΑΙΑ ΠΟΛΕΜΙΚΗ ΤΕΧΝΗ... ΟΛΟΙ ΣΚΕΦΤΟΜΑΣΤΕ ΤΟ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΚΟΜΑΤΙ... ΓΙΑΤΙ...ΜΗΠΩΣ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ... ΤΙ ΠΕΡΝΑΜΕ ΣΤΟΥΣ ΑΘΛΗΤΕΣ ΜΑΣ ... ΜΟΝΟ ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΕΠΙΤΥΧΕΙΑ... ΜΕΤΑΛΕΙΟ ΚΑΙ ΕΘΝΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ... ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ Ο ΣΤΟΧΟΣ ... ΚΑΠΟΙΟΣ ΦΙΛΟΣ ΕΙΠΕ ΣΤΑ ΔΙΕΘΝΗ ΦΕΡΝΟΥΜΕ ΜΕΤΤΑΛΕΙΑ ... ΓΙΑΤΙ... ΠΑΜΕ ΜΕ ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΕΞΟΔΑ...Η ΓΙΑΤΙ ΠΑΝΕ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ... ΣΚΕΦΤΕΙΤΕ ΟΤΙ ΤΟ ΚΕΡΔΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ... ΑΛΛΑ Ο ΑΓΩΝΑΣ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ Ο ΚΕΘΕΝΑΣ ΜΑΣ ... ΕΙΤΕ ΑΘΛΗΤΗΣ ΕΙΤΕ ΜΑΘΗΤΗΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΒΑΣΙΚΟΤΕΡΟ ΕΙΤΕ ΓΟΝΙΟΣ ΠΟΥ ΣΤΕΙΡΕΙΖΗ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΤΟΥ ΠΟΥ ΣΤΕΙΡΙΖΕΙ ΤΟΝ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ ΠΟΥ ΣΤΕΙΡΙΖΕΙ ΤΟΝ ΣΥΛΛΟΓΟ ... ΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ... ΑΝ ΒΑΣΙΖΟΜΑΤΣΕ ΠΩΣ ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΝ ΟΙ ΔΙΟΙΚΟΥΝΤΕΣ ... ΜΠΡΑΒΟ ΜΑΣ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΒΓΑΙΝΟΥΝΕ... ΕΥΘΥΝΕΙ ΕΧΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΕΙΤΕ ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΤΕ ΧΘΕΣ ΕΙΤΕ ΓΙΑ ΤΟ ΑΥΡΙΟ ... ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΑΥΡΙΟ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΜΕΘΑΥΡΙΟ ΚΑΠΟΙΟΥ ΑΛΛΟΥ ...ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΚΑΘΕ ΑΘΛΗΤΗΣ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΑΣΧΕΙ ΣΕ ΜΙΑ ΑΠΟΣΤΟΛΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ούτε η Μυστακίδου ούτε η Κούβαρη ούτε η Μιχαηλίδου ΟΥΤΕ ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΛΛΟΣ χωρίς να συμμετέχει σε μια διαδικασία πρόκρισης, ώστε να βγει αυτος/η που θα εκπροσωπήσει την χώρα σε οποιαδήποτε διοργάνωση, είτε είναι Ολυμπιακοί, παγκόσμιοι, ευρωπαϊκοί, Μεσογειακοί, βαλκανικοί αγώνες ακόμα και στα Α-class όταν τα έξοδα πληρώνονται από την ΕΛΟΤ ή ΕΤΑΒΕ-ΕΤΑΝΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Παιζει να ανεβουν οι αγωνες των παιδιων που επαιξαν στην προκριση να τους δουμε??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. "το θέμα δεν είναι να κρίνουμε τώρα μετά την έκβαση των γεγονότων το θεωρώ πολύ άδικο ειδικά για τους αθλητές(* kai fisika auto eprepe na kanoume gia na dior8w8oume*) μας που συμμετείχαν διότι επαναλαμβάνω ότι πραγματικά έδωσαν την ψυχή τους για να πετύχουν ανεξαρτήτου αποτελέσματος και ούτε θα αναφερθώ στις ηλικίες των αθλητών διότι αυτό έχει λιγότερη σημασία μπροστά στη θέληση και την πίστη των αθλητών ,εξάλλου όλοι έχουν δικαίωμα συμμετοχής στο όνειρο.* sth zwh omws opws kai sto taekwondo de metraei (* se toso upsilo epipedo olimpiadas *) oute h prospa8eia oute h 8elhsh oute h pisth , gt apo auta exoun oloi kai tous periseuei kiolas , alla to APOTELESMA kai to 8ema einai oti den eixame apotelesma gia ton ena h tn allo logo me dikaia h adika krithria...!!! to mellon einai mprosta mas kai to parel8on boh8a na mn kanoume ta idia la8h, pros gnwsh kai sumorfwsh... ADE na doume...!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Στον/η ανώνυμο 30 Ιανουαρίου 11:12. Είναι δυστυχία και επικίνδυνο να διοικείται το TAEKWONDO από ανθρώπους σαν και εσένα. Γιατί ποτέ δεν έχεις αγωνιστεί γι' αυτό. Κρίνεις εξ ιδίων τα αλλότρια. Γιατί δεν λες εσύ, σε ποιον οφείλεις την ύπαρξή σου στο TAEKWONDO. Γιατί δεν λες το όνομα σου. Γιατί νομίζεις ότι μπορείς να κρύβεσαι πίσω από την ανωνυμία και να λες ψέματα. Γιατί ένα ψέμα είναι η ύπαρξη σου στο χώρο του ΤΑΕΚWONDO.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Απο φιλοσοφιες πρωτος εισαι κυριε Στεργατο δεν μας λες ομως τις αληθειες που ολοι εμεις που σε γνωρισαμε εκεινα τα χρονια τις γνωριζουμε ..........ευτυχως δεν οφειλω την υπαρξη μου σε σενα!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Καλά! Λύσε πρώτα τα υπαρξιακά σου και μετά τα λέμε. Άντε γεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Η αληθεια ενοχλει κυριε Στεργατο αλλα ετσι ειναι ξυπνησαν ξαφνικα καποια φαντασματα που στην θητεια τους στην ελοτ διεπραξαν κακουργηματα και το παιζουν 'παρθενες'.Κυριοι ξυπνηστε η παλιοι μας δασκαλοι με τα καλα τους με τα κακα τους οτι ηταν να δωσουν το εδωσαν.Ετουτοι εδω θεωρω οτι εκαναν τον κυκλο τους ......τοπος στα νιατα φιλοι μου μπας και δουμε κατι καλυτερο.Πιστευω οτι αθλητες οπως ο Νικολαιδης η Μυστακιδου ο Μουρουτσος και εχοντας διπλα τους ανθρωπους οπως τον κυριο Σιμο το αθλημα θα φυγει πολυ ψηλα.Παρεπιπτοντως κυριοι διαχειριστες εαν μου το επιτρεψετε μπορω να γραψω κανα δυο ιστοριουλες για τον κυριο Στεργατο . .......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Παρακαλούνται οι κ.κ. ελεεινοί κουκουλοφόροι να διατυπώνουν την άποψή τους ενυπόγραφα.
    Γιατί ανώνυμα και πρόστυχα, αδιευκρίνιστου φύλου 7:26 μμ;
    Φοράς την κουκούλα, βρίζεις και τρέχεις να εξαφανιστείς.
    Με τον νόμο υπό μάλης, αδιευκρίνιστου φύλου πράγμα, δεν απειλείς. Προειδοποιείς, για να μην παίζει με την αξιοπρέπειά σου ο κάθε κάφρος, αγράμματος και ψευτοπαλικαράς.

    Γεια σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ΠΩΠΩΠΩ επιπεδοοοοοοο .....ενταξει ενταξει μην χανεις τον ελεχγο δεν θα πω τιποτα!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ο ανώνυμος που προσπαθεί να φανεί κάποιος, προκαλώντας τον κ. Θεοδώρου, τον κ. Στεργάτο, από τον τρόπο που μιλάει δεν πρέπει να ξεπερνάει την ηλικία των 11 ετών το πνευματικό του επίπεδο. Είναι σαν τα παιδάκια τα οποία νιώθουν την κατωτερότητά τους έναντι των άλλων , με απειλές και λαικισμούς αβάσταχτους (όπως πιστεύω) προσπαθούν να κερδίσουν τις εντυπώσεις έναντι των άλλων. Δεν πειράζει κάποια μέρα θα ωριμάσεις. Η ανωνυμία είναι πολύ ισχυρό εργαλείο για αυτούς που δεν την χρησιμοποιούν και έχουν το σθένος την αξιοπρέπεια και τα κότσια να υποστηρίζουν την γνώμη τους να την εκφράζουν και να βάζουν την υπογραφή τους. Αντίθετα όποιος την χρησιμοποιεί φαντάζομαι τι έχει να κρύψει από τις πράξεις του και την πορεία ολόκληρης της ζωής του, από τη στιγμή που δεν έχει την παραμικρή αξιοπρέπεια στην λυπητερή του ζωή και δεν είναι άξιος της ύπαρξής του ούτε στο να μιλήσει ενυπόγραφα... να υπερασπιστεί το όνομά του... το λιγότερο που μπορεί να κάνει. Κρίμα που υπάρχουν άνθρωποι στο χώρο του TAEKWON DO "ΑνΏΝΥΜΟΙ" και αναπνέουν τον αέρα μας. Γιαυτό καταντήσατε έτσι το άθλημα σήμερα, από ανώνυμους που ψήφισαν, που διοίκησαν, που καθοδγήθκαν. Πρώτα αντιμετωπίστε το πρόβλημα της δικιά σας τιμής και ύστερα ελάτε να εκφέρεται άποψη και γνώμη σε ένα άθλημα που χαρακτηρίζεται για την "ΤΙΜΗ" του.

    Δεν χρειάζεται να τελειώσει κάποιος το πανεπιστήμιο για να καταλάβει ότι για να υπάρξει αποτέλεσμα πρέπει να υπάρχει -στόχος- και ακριβές ημερομηνίες για να γίνει η κατάλληλη προπόνηση πάνω σε έναν αθλητή. Εθνικές της τελευταίας στιγμής είναι αποτυχημένες όσο και καλός/ή αθλητής/τρια να είναι, ΄'αλλη απόδοση έχει ο/η αθλητής/τρια 2 εβδομάδες πρίν τους αγώνες άλλη απόδοση ένα μήνα πρίν. Αλλιώς είναι να κατεβαίνεις στο Παγκόσμιο μία εβδομάδα μετά το Πανελλήνιο και αλλιώς μετά από τρείς μήνες. >Είναι απλά τα πράγματα ζητάμε καθαρό και μελετημένο πρόγραμμα αγώνων, από ανθρώπους που έχουν γνώση του αντικειμένου και επίγνωση πάνω από όλα των αποτελεσμάτων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Διαβάζω τα σχολια σας και ταπεινα θα διαπιστώσω ότι ένα ανώνυμο σχόλιο ξεσηκώνει και ταρακουνάει. ΟΧΙ στα επώνυμα σχόλια, τα ανώνυμα κρύβουν τις αλήθειες. Τα επώνυμα σχόλια, το έχω ξαναπεί, μου δημιουργούν καχυποψία και προσωπική μου άποψη, δεν περιέχουν ειλικρίνια.

    Εύγε στον ανώνυμο και σε κάθε ανώνυμο που ξυπνάει τα πλήθη απο το λήθαργο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ΑΓΑΠΟΙΤΗ ΜΟΥ ΦΙΛΟΙ., ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΕΣ. ΔΑΣΚΑΛΟΙ .ΠΡΟΠΟΝΗΤΕΣ .ΓΟΝΕΙΣ , ΜΑΘΗΤΕΣ. ΔΙΟΙΚΟΥΝΤΕΣ.Κ ΣΙΜΟ Κ ΘΟΔΩΡΕ Κ ΘΕΟΔΟΡΟΥ Κ ΣΤΕΡΓΑΤΟ , ΚΑΙ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΓΡΑΦΟΥΝ .οταν η δυναμη δε πρβαλλεται ειναι αληθινη,,οταν η δυναμη επιδεικνυεται τοτε ειναι μηδαμινη,, η υψιστη δυναμη ειναι ηρεμη δεν ειναι αναγκη να δραση αλλα ημικρη δυναμη συνεχως προσπαθει..ΤΑΕΚΒΟΝ ΝΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ.δεν ειναι ητεχνη που επιτρεπεται να διδασκεται ανεξελεγκτα σε μαθητες που δεν ειναι ακομη ετοιμοι. τοποιν του χαρακτηρα τους και οι ηθικες τους αξιες ανυπαρκτες..ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ, ικανοτητα συντριβης και κατεδαφισεων ξυλων τουβλων και λοιπα.. αλλα ικανοτητα ενισχυσης και ανοικοδομησης του χαρακτηρα. και οεξευγενισμος του..ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ αποκτησης δυναμης κυρους και επιβολης στους αλλους ,αλλα αποκτηση πραοτητας. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ.το μεσον για να ικανοποιησει κανεις υλιστικους και ευτελεις σκοπους εκμεταλλευομενος tkd αλλα να υπηρετει και να διαδιδει τα υψηλα ιδανικα του..ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ.ευκαιρια να καταξιωθει καποιος σαν πρωταθλητης η δασκαλοσ με πολλα ΝΤΑΝ. ηεπιτυχημενος προπονητης αθλητων. αλλα να μαθει στο DO.ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ. διοδος αυτοπροβολης και αυτοδιαφημισης .που σκοπο εχουν τον εγωισμο. και να αναδειξουν τους προβαλλομενους αλλα διαδοση .TKD. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ. αποκτηση διαφορων διακρισεων μεταλλια DAN .ηγετιοκες θεσεις προς ικανοποιηση ιδιοτελων και ματαιοδοξων συνμεροντων και εντυπωσεων γυρο απο το ονομα ,, αλλα σκληρη προσωπικη μαχη του εαυτου..ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ,ηενισχυση τησ υπερηφανειας της επαρσης και τησ αλαζονειας ..αλλα της ταπεινοτητας της μετριοφροσυνης και της ευγενιας.. νομιζω πως φτανουν..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Ωραίος ο ανώνυμος 2 Φεβρουαρίου 2012 1:41 π.μ "... τα ανώνυμα κρύβουν τις αλήθειες...", με μπέρδεψες μήπως μιλάς για τον δικό σου λήθαργο; εν πάση περιπτώσει ο κ. Θεοδώρου δεν λέει τίποτα το λάθος, εκφράζει πολλά άτομα στο χώρο μας που σκέφτονται λογικά και είναι γνώστες του αθλήματος μας.
    Έχει δίκαιο ο προηγούμενος για σε μερικά πράγματα, το TAEKWON DO είναι μία πολεμική τέχνη που καλώς ή κακός υπάρχει και το αγωνιστικό κομμάτι που είναι λίγο μακρυά από το κομμάτι της τέχνης, εννοώ ότι κινείται πρός διαφορετική κατεύθυνση. Άλλα ιδανικά προσδοκίες στόχους στο αγωνιστικό μέρος του αθλήματος και άλλα όσο αφορά το TAEKWON DO σαν τέχνη και τρόπος ζωής. Και τα δύο ξεκινούν μαζί, στο δρόμο χωρίζονται και όταν έρχεται ο κορεσμός από το αγωνιστικό κομμάτι, ξαναμπαίνεις στο δρόμο -στάση ζωής- που σου διδάσκεται μέσα από το TAEKWON DO.
    Και γιαυτό πρέπει να υπάρχουν άνθρωποι στο χώρο που να γνωρίζουν τι είναι πραγματικά το TAEKWON DO και όχι "ξένοι" να είναι σε θέση να ακούσουν, και να την υλοποιήσουν, την άποψη, την γνώμη, την ιδέα κάποιου άλλου χωρίς να μπαίνει το "εγώ", συμφέροντα, προβολή και αντιπαλότητες ανάμεσα, αυτή είναι η ταπεινότητα, η μετριοφροσύνη και η ευγένεια που μιλάει ο προηγούμενος. Διαφορετικά το TAEKWON DO δυστυχώς θα σβήσει, οι πράξεις είναι αυτές που μένουν και όχι η αφάνεια.
    Είμαστε Δάσκαλοι τι πρέπει να δείξουμε στα παιδιά μας; Αντιπαλότητα έχθρα μίσος αδικία; Αυτό κάνουν αρκετοί που δεν τους αποδέχομαι για δασκάλους αλλά μπάχαλα, στην ζωή όλοι μπορούν να εξελυχθούν και να αλλάξουν και να διορθωθούν τοτε θα είναι πραγματικά Δάσκαλοι του TAEKWON DO και ταυτόχρονα Δάσκαλοι ζωής των παιδιών που αύριο θα περπατούν ανάμεσα μας στην κοινωνία μας. Αναλογιστται τις συνέπειες των πράξεών σας στο παρελθών, πάρτε την ευθύνη παραδεχτείτε και μην τις επαναλάβετε διδάξτε ότι λάθη κάνουν όλοι, ουδείς αλάνθαστος, να μάθουν από τα λάθη που έγιναν να μαθαίνουν από τα λάθη αλνών και να μην τα επαναλαμβάνουν στην ζωή τους, σε κάθε τομέα της. Πρέπει να γίνουμε μία γροθιά και όχι δάχτυλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. για σενα φιλε που γραφεις για τους παλιους . και τους νεους . μαλον εισαι απο αυτος τους πολη νεους. γιτι θα σου πω κατι για να ξερεις . αυτι που ηταν με τον στεργατο . αυτι ειναι και σημερα. αυτο για να μαθενης . απο την αλλη φανταζεσε να αναλαβουν το tkd νεοι σαν και σενα .μαθε να σεβεσαι ορισμενα πραγματα . μια και εχεις φιλοδοξια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. ανωρθογραφω δεν μπορουν να το διαβασουν τοσους . βλεπεται ολλοι η μορφομενη βρισκονται στο χωρο του tkd. αγορασα μια ποιπα η μαλον πιπα το γραψα σωστα εαν οχι γραψεμου το σωστο για να μαθενω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. γιωργο χαλαροσε λιγο. το να γραφουμε ανωνιμα δεν σιμενη οτι στερουμε οξυγονο απο καποιον. εσυ τολαχιστον λιγο ποιο ομορφα . γιατι τα εζεισες απο μεσα. τωρα οσο για αυτον που σε επιτηθετε .αγνωοισετων .αυτα απο παλοιο φιλο, βλεπεις πως τα φερνη η ζωη..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Αγαπητέ φίλε ανώνυμε 2 Φεβρουαρίου 2012 4:43 μ.μ.
    Δεν έχω σκοπό να ξαναγράψω, ούτε να απολογηθώ σε κανέναν/καμία κάφρο κουκουλοφόρο τραμπούκο.
    Θα ήθελα όμως να τα πούμε. Το e-mail είναι:gstergatos@sch.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. edo iparxei anthropos pou didaskei se panepistimio tkd kai den kseri ti tou ginete kai eseis ta balate me ton k. stergato. kai ti pire bre aytos stin xionismenoi orestiada pou lete .. kai eseis nomizete oti etsi ta pernoun . mathete oti an den iste stin athina kai an den exete politiko prosopo den mporeite na parete tipota
    opoios theli na tou doso kanena DAN as me pari tilefono !!!!!! ekei exete menei akomi sta DAN

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Fights αυτά πες τα στον φίλο σου που μας έχει βάλει φάτσα κάρτα τα 8 Dan ETU, χα χα χα... Ή τον έβαλες για δόλωμα για να τσιμπήσουν κι άλλοι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. TKDFIGHTS θα συμφωνήσω με αυτά που λες για παλαιοτερες εποχές(περι Αθήνας),νομίζω τα τελευταία χρόνια έχουν αλλάξει τα πράγματα ,χωρίς να γνωρίζω και σίγουρα γιατί απεχω απο το χώρο.

    Τέλος νομίζω ότι τα dan της wtf είναι αξιοκρατικά.ΕΛΟΤ και ΕΤU σε τι αποσκοπούν να έχουν δικά τους?...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. ola gia to xrima filoi mou . tina ta kano ego ta dan den mopu lete napapagalizo stous goneis oti eimai gnostis

    akomi ekei imaste epoxi pou aimnistou master ZAXOPOULO !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. γραφετε και λετε στον στεργατο να ντρεπετε για αυτα που εκανε στη θητιατου στο tkd.. ερωτηση μηπως μπορει καποιος να μου πει πιοι ηταν τοτε μαζι με τον στεργατο..γιατι μονο τοτε εχει σημασια..δεν γραφω ονοματα γιατι βλεπετε καποια ονοματα απογορευτε να γραφονται .. γιατι θεοριται οτι τουσ βριζουμε.οσο για των φιλο που λεει για τους δασκαλουσμας οτι αυτι τελιοσαν. γραψε και το ονομα του δασκαλου σου . γιατι πρεπει να νιωθει πολυ περιφανος ,. που εχει μαθητη σαν και του λογου σου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. για το πορισμα 200 σελιδων. βλεπω δεν γινεται λογο ,, νομιζετε οτι εχει ξεχαστη ,,κολαφος η κατασταση,, και ολλοι αυτη που κανατε μηνησης . κατα αθωον . ελπιζω να σας λυπηθηθουν . γιατι αλιος δεν σας ξεπλενη τιποτα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. 31 Ιανουαρίου 2012 1:33 μ.μ.

    akomistin ierarxeia iste eseis filoimou , den to gnorizete oti oi mathites sas ginanan kaliteroi apo sas me tin parodo tou xronou kai tin didaskalia toso apo esas kai allo toso apo allous daskalous

    oi epitixia enos daskalou einai na bgazei kaliterous mathites apo ton eafto tou

    dil na proskiname ton kirio kassi kai ton kirio stilianidi

    aytoi pou einai tora den mou lete ?????

    giati den asxolounte pleon

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. afiste na megalosei bre to koritsi exei xronia mprosta tou , den itan nomizo etoimi i se thesi na paei apo prokrisei se olimpiakous agones

    ΑπάντησηΔιαγραφή
Σχόλια που περιέχουν προσβολή της προσωπικότητας, δυσφήμηση ή εξύβριση δεν θα γίνονται αποδεκτά.

Όνομα

Αθλητές,113,Αποτελέσματα Αγώνων,82,Απόψεις,69,Διεθνές Πρωτάθλημα,411,Ελλάδα,694,Ελληνικό Πρωτάθλημα,149,Επιχορηγήσεις,16,Ιατρική στήλη - Διατροφή,84,Καλαντάρι,7,Κανονισμοί και Νομοθεσία,167,Νέα,134,Νέα στον Κόσμο,263,Νext Εvents,5,Παρεμβάσεις,117,Προπονητές,23,Σεμινάρια Ταεκβοντό,78,Σωματεία,26,info,5,Olympic Games,18,Para-taekwondo,36,podcast,8,tkd itf - news,71,Video,75,
ltr
item
taekwondo greece group: Θέλω να νιώθω υπερήφανος για τους αθλητές μας.
Θέλω να νιώθω υπερήφανος για τους αθλητές μας.
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgg_HFIVMwXv3RF_t1qq8n9T0SSWTWzRwMTCubgFAARxS05KBXe4he4CHJwIb16hVdHLFfb4kjfBWmLj5q-tIRRxMpA0sEGV3CXd_l0P-cmO0MLd2SUypEUrEVZ4Qbh8_hulC5VAlL7_4Np/s200/%25CE%25B8%25CE%25B5%25CE%25BF%25CE%25B4%25CF%258E%25CF%2581%25CE%25BF%25CF%2585.jpg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgg_HFIVMwXv3RF_t1qq8n9T0SSWTWzRwMTCubgFAARxS05KBXe4he4CHJwIb16hVdHLFfb4kjfBWmLj5q-tIRRxMpA0sEGV3CXd_l0P-cmO0MLd2SUypEUrEVZ4Qbh8_hulC5VAlL7_4Np/s72-c/%25CE%25B8%25CE%25B5%25CE%25BF%25CE%25B4%25CF%258E%25CF%2581%25CE%25BF%25CF%2585.jpg
taekwondo greece group
https://www.tkdgr.eu/2012/01/blog-post_30.html
https://www.tkdgr.eu/
https://www.tkdgr.eu/
https://www.tkdgr.eu/2012/01/blog-post_30.html
true
6606764849100239568
UTF-8
Loaded All Posts Not found any posts VIEW ALL Περισσότερα Reply Cancel reply Delete By Home PAGES POSTS View All Επιλογές για σένα LABEL ARCHIVE SEARCH ALL POSTS Not found any post match with your request Back Home Sunday Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat January February March April May June July August September October November December Jan Feb Mar Apr May Jun Jul Aug Sep Oct Nov Dec just now 1 minute ago $$1$$ minutes ago 1 hour ago $$1$$ hours ago Yesterday $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago more than 5 weeks ago Followers Follow THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share to a social network STEP 2: Click the link on your social network Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy Table of Content