Αθλητές,124,Αποτελέσματα Αγώνων,106,Απόψεις,74,Διεθνές Πρωτάθλημα,470,Εκλογές,11,Ελλάδα,707,Ελληνικό Πρωτάθλημα,166,Επιχορηγήσεις,17,Ιατρική στήλη - Διατροφή,93,Καλαντάρι,11,Κανονισμοί και Νομοθεσία,177,Μ@ντης,1,Νέα,264,Νέα στον Κόσμο,274,Νext Εvents,15,Παρεμβάσεις,119,Προπονητές,28,Σεμινάρια Ταεκβοντό,83,Σωματεία,28,info,5,Olympic Games,25,Para-taekwondo,39,podcast,8,tkd itf - news,71,Video,77,
ltr
item
taekwondo greece group: 3ος ο Κωνσταντίνος Χαμαλίδης
3ος ο Κωνσταντίνος Χαμαλίδης
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgaxpt_TTObiLsnNGV-IzNuznTFFTA8jdpFI5AFu8ifslrnwI6Jmp1yYiWUAK_vaHG9zYdMlFw8ugxOQSbiSmZ2XKe7tSXS9dxAxdFX9fH3xSfiBwq4mhx-D2OUdKGo2pxF_Ws555oSih77/s1600/10710725_749220438465982_8687946929926207491_n.jpg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgaxpt_TTObiLsnNGV-IzNuznTFFTA8jdpFI5AFu8ifslrnwI6Jmp1yYiWUAK_vaHG9zYdMlFw8ugxOQSbiSmZ2XKe7tSXS9dxAxdFX9fH3xSfiBwq4mhx-D2OUdKGo2pxF_Ws555oSih77/s72-c/10710725_749220438465982_8687946929926207491_n.jpg
taekwondo greece group
http://www.tkdgr.eu/2014/10/3.html
http://www.tkdgr.eu/
http://www.tkdgr.eu/
http://www.tkdgr.eu/2014/10/3.html
6606764849100239568
UTF-8
Υπήρξαν άλλα ελληνικά μετάλλια ?? Ο δευτερος Έλληνας δεν είναι??
ΑπάντησηΔιαγραφήχιλια μπραβο στον αθληταρά και το προπονητη του. άρα ήταν έτοιμος για αγωνες και η ελοτ δεν τον προτιμησε. ήθελε να εξυπηρετησει τους κολητούς παντα σε βάρος των καλύτερων και του αθληματος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Μεχτερίδης ειναι στην φωτογραφία!
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ αθλητής που σέβεται τον εαυτό του αλλά και την ίδια του την προσπάθεια οφείλει να δείχνει την αξία του μέσω των αγώνων και των κατακτήσεων του και όχι να προωθείται απο τους "δικους" του εις βαρος καλύτερων αθλητών . Συγχαρητήρια στον Χαμαλίδη και στον προπονητή του.
ΑπάντησηΔιαγραφήΡΕ ΓΑΤΑΚΙΑ ΠΕΙΤΕ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑ ΜΠΡΑΒΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΕΥΤΕΡΟ ΜΕΧΤΕΡΙΔΗ .ΚΑΤΑΡΑΧΤΗ ΕΧΕΤΕ:ΜΑΛΛΟΝ ΓΙΑ ΕΣΑΣ Η 3η ΘΕΣΗ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΨΗΛΑ ΑΠΟ ΤΗΝ 2η.ΠΙΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟΣ ΠΕΘΑΙΝΗΣ.
ΑπάντησηΔιαγραφήsostos mprabo soy
ΔιαγραφήΔυστυχώς η εμπάθεια σου για το Blog σε κάνει να παραφέρεσαι, σεβόμαστε το δικαίωμά σου για κριτική και γι αυτό απαντάμε: όποιος στέλνει δελτίο δημοσιεύετε, η δυναμική αυτής της σελίδας βρίσκετε στους Αναγνώστες. Θα μπορούσες λοιπόν να στείλεις ένα Δελτίο για τις διακρίσεις Ελλήνων αθλητών...τόσο απλά, όμως αυτό το απλό για σένα είναι τρομακτικά δύσκολο. Οι χαρακτηρισμοί σου, τουλάχιστον μας αδικούν..
ΔιαγραφήΠΕΣ ΤΑ ΜΕΓΑΛΕΕΕΕΕ!!!!!!!!!!!!!!!
ΔιαγραφήΕνημερώθηκα οτι υπάρξαν πολλά Ελληνικά μετάλλια στους συγκεκριμένους αγώνες ( ειχαμε και χρυσα) Αλλα η ιστοσελιδα δεν μας ενημερωσε για αυτα ουτε σαν απλη αναφορα. Και ΡΩΤΩ Γιατι γίνετε αυτο το πράγμα επανειλημμένως???? Τι έχει μεγαλύτερη αξια για εσας? Οι επιτυχίες των ελλήνων αθλητών στο εξωτερικό ή η προωθηση κάποιων αθλητων που δεν το έχουν και ανάγκη στο κάτω κάτω Αξίζουν απο μόνοι τους
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.nwtu.de/uploads/media/Intl__Masters_NRW_2014_Einzelplatzwertung.pdf
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.nwtu.de/uploads/media/Intl__Masters_NRW_2014_La__nderwertung.pdf
ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ !!
ΔιαγραφήΠροφανώς η ιστοσελίδα ανεβάζει ότι στέλνουν τα σωματεία. Εκεί ψάξτε το ¨"γιατί".......
ΑπάντησηΔιαγραφήΩχ,έμαθα ότι αυριο έρχονται Σερβία.
ΑπάντησηΔιαγραφήΒρε αθεόφοβε πως τολμάς να μην υπακούς τον μπαμπά σου.
Δεν πρέπει να χτυπάς τα δέντρα που έχουν καρπους
Διαγραφή