Αθλητές,124,Αποτελέσματα Αγώνων,106,Απόψεις,74,Διεθνές Πρωτάθλημα,470,Εκλογές,11,Ελλάδα,707,Ελληνικό Πρωτάθλημα,166,Επιχορηγήσεις,17,Ιατρική στήλη - Διατροφή,93,Καλαντάρι,11,Κανονισμοί και Νομοθεσία,177,Μ@ντης,1,Νέα,264,Νέα στον Κόσμο,274,Νext Εvents,15,Παρεμβάσεις,119,Προπονητές,28,Σεμινάρια Ταεκβοντό,83,Σωματεία,28,info,5,Olympic Games,25,Para-taekwondo,39,podcast,8,tkd itf - news,71,Video,77,
ltr
item
taekwondo greece group: Πρωτάθλημα Παίδων Κορασίδων της ΕΤΑΒΕ
Πρωτάθλημα Παίδων Κορασίδων της ΕΤΑΒΕ
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjnGBX3QwbGQ6OmswgDvgu1b3T9DhbvBgu2GdLLrA5XMxKAEAWHLd1_425utnjH9Dsuxj2pnD8e1YRxpw8LUdsyJny4QMiUQSAwrHIywzNEAlX3pvH5VZ7rbbihkzJuS9Hn5yU-qRIgblQY/s200/DSC00133.JPG
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjnGBX3QwbGQ6OmswgDvgu1b3T9DhbvBgu2GdLLrA5XMxKAEAWHLd1_425utnjH9Dsuxj2pnD8e1YRxpw8LUdsyJny4QMiUQSAwrHIywzNEAlX3pvH5VZ7rbbihkzJuS9Hn5yU-qRIgblQY/s72-c/DSC00133.JPG
taekwondo greece group
https://www.tkdgr.eu/2012/02/blog-post_14.html
https://www.tkdgr.eu/
http://www.tkdgr.eu/
http://www.tkdgr.eu/2012/02/blog-post_14.html
6606764849100239568
UTF-8
ΒΓΗΚΕ Η ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ ΤΟΥ ΠΑΝ.Ε/Ν ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΣΤΗΝ ΛΑΡΙΣΑ 9,10,11 ΜΑΡΤΙΟΥ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΒαλανε και παραβολο 30 ευρο στο Πανελληνιο εφηβων. Και σε ανωτερα.
ΑπάντησηΔιαγραφήsignwmi alla sto kalentari tis elot leei oti to panellinio th ginei 2,3,4 martiou .allaxe mipws??
ΑπάντησηΔιαγραφήκαι για να μην ξεχνιωμαστε.. μετα το περας των αγωνων , εσοδα εξοδα .. εκει θα δω την μαγκιασας..
ΑπάντησηΔιαγραφή"Δεν συμφωνώ ούτε με μία λέξη από όσα λες, αλλά θα υπερασπίζομαι και με τη ζωή μου ακόμα το δικαίωμα σου ελεύθερα να λες όσα πιστεύεις", είπε κάποτε ο Βολταίρος
ΑπάντησηΔιαγραφήΑποφθέγματα - Γνωμικά - Ρήσεις, Βολτέρος (1694–1778)
μηπως ξερει καποιος αν δουλευει η ζωντανη μεταδοση του Π/Κ της ΕΤΑΒΕ. Προσπαθω να συνδεθω αλλα δεν μπορω.
ΑπάντησηΔιαγραφήη ETABE δειχνει live τους αγωνες απο τη Μικρα. Μπραβο!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήθεοφιλε θα σου πω κατι και θελω . να μου το εξειγησης.η αγωνες μικρα ολα καλα ειλεκ, θωρακες ,κασκες . γεγικα ολα καλα. αυτο που δεν μου αρεσε και πρεπει να το πω . ειναι οι κανονησμοι λενε . στον αγωνιστηκο χωρο πρεπει . ναβρισκονται . μονο ο προπονητης και ο αθλητης. ειδατε να γινετε , εγω οχι. και αυτο γιατι. πολη απλα εβλεπα . οταν επαιζε .αθλητης του προεδρου . οπροεδρος ειταν εκει. οταν επαιζε αθλητης της ταμια . αυτη ηταν εκει . οταν επαιζε αθλητης καποιου συνβουλου ειταν εκει . οταν επαιζε καποιος αθλητης της ολυμπιονηκισμας ειταν εκει, αυτο δεν λεει κατι. σε καποιον αγωνα , ενας διαιτητης εδωσε μια ολοκληρη ποινη . στον αθλητη . χωρις να γινει κατι. και ρωτησα τον υπευθεινο τερεν καλα δεν τον βλεπετε. μου απαντησε οτι ακομα μαθενει δεν πειραζη αστο. αυτα δεν σου λενε τιποτα . για αυτο φιλε δεν κατηγορουμε , της διοργανωσης, ολλα για το ποσο χημα γινονται. και για το οτι καποιος μπορη να κανη οτι θελη . και για το ιδιο πραγμα αλος μεχρι και να τιμορητε, θελω μια λογικη απαντηση, ευχαριστω..
ΑπάντησηΔιαγραφήΠροσωπικά συμφωνώ απόλυτα με την παρατήρηση σου .
ΑπάντησηΔιαγραφήΣαφώς και είναι απαράδεκτο όταν πάνω από τα κεφάλια των διαιτητών κάθονται άνθρωποι της διοίκησης και επηρεάζουν με τον τρόπο τους το αποτέλεσμα των διαιτητών.
Το βλέπουμε συνέχεια στης διοργανώσεις της ΕΤΑΒΕ και με πολύ πιο άκομψο τρόπο στις διοργανώσεις της ΕΛΟΤ.
Για το θέμα της εμπειρίας των διαιτητών στο οποίο αναφέρεσαι τι να πω.
Μεγάλο θέμα. Υπάρχουν πάντως αρκετοί έμπειροι και σωστοί διαιτητές, υπάρχει ξεκάθαρος κανονισμός διαιτησίας, ηλεκτρονικά θώρακες, κάρτες ενστάσεων, αλλού κολλάμε.
που κολλαμε . αν γινετε θελω να γνωριζω. ευχαριστω..
ΑπάντησηΔιαγραφήοσο για την διαιτησια . συγουρα εχουμε και εικανους αυτο δεν μπορει κανεις να το αρνηθη. τοτε να χρεισημοποιουμε μονο αυτους. για να εχουμε καλητερη εικονα προς τα εξω,. και τα παιδια που θελουν να λεγονται διαιτητες να δουλευουν για να γινουν καλοι .. και οχι να διοριζονται ετσι απλα..ευχαριστω
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα "πέριξ" των τερέν, που λέγανε και κάπου άλλου...
ΑπάντησηΔιαγραφήnai, nai, agapoula koita me...
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίπαμε όλα καταγραφή σε βιντεο και καταγγελία στην ΓΓΑ, μόνο εαν γίνουν μαζικές καταγγελίες θα κόψουν αυτές τις μακακίες
ΑπάντησηΔιαγραφήμηπως μπορεις να πεις κ σε ποια ενσταση αφορουσε, με ονοματα??????? κ οι τρεις οι ενστασεις παντως σωστα γινανε γιατι υπηρχε αλλιωση αποτελεσματος, ευχομαι να μην εχουμε τα ιδια παρατραγουδα κ φετος.
ΑπάντησηΔιαγραφή