Αθλητές,124,Αποτελέσματα Αγώνων,106,Απόψεις,74,Διεθνές Πρωτάθλημα,470,Εκλογές,11,Ελλάδα,707,Ελληνικό Πρωτάθλημα,166,Επιχορηγήσεις,17,Ιατρική στήλη - Διατροφή,93,Καλαντάρι,11,Κανονισμοί και Νομοθεσία,177,Μ@ντης,1,Νέα,264,Νέα στον Κόσμο,274,Νext Εvents,15,Παρεμβάσεις,119,Προπονητές,28,Σεμινάρια Ταεκβοντό,83,Σωματεία,28,info,5,Olympic Games,25,Para-taekwondo,39,podcast,8,tkd itf - news,71,Video,77,
ltr
item
taekwondo greece group: Εκδήλωση , 15 χρόνια ΕΤΑΝΕ
Εκδήλωση , 15 χρόνια ΕΤΑΝΕ
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEijQp5P9-CSLBce1NgdX2xS-ZD_bufWvXTHD8QrNSMpOc2mTwwcisZ2wu4V_6kT5RPJhPy73zX25LF-R3z1DQjf4zWypJTY4YvGJeTWEH780P0_gQublPp4n309CdPXsB1gtISZlQLVt5xd/s1600/%CE%B1%CF%81%CF%87%CE%B5%CE%AF%CE%BF+%CE%BB%CE%AE%CF%88%CE%B7%CF%82.jpg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEijQp5P9-CSLBce1NgdX2xS-ZD_bufWvXTHD8QrNSMpOc2mTwwcisZ2wu4V_6kT5RPJhPy73zX25LF-R3z1DQjf4zWypJTY4YvGJeTWEH780P0_gQublPp4n309CdPXsB1gtISZlQLVt5xd/s72-c/%CE%B1%CF%81%CF%87%CE%B5%CE%AF%CE%BF+%CE%BB%CE%AE%CF%88%CE%B7%CF%82.jpg
taekwondo greece group
http://www.tkdgr.eu/2015/05/15.html
http://www.tkdgr.eu/
http://www.tkdgr.eu/
http://www.tkdgr.eu/2015/05/15.html
6606764849100239568
UTF-8
Γιατί έσβησες το σχόλιο βρε παλιοχαρακτήρα; Το ΙΖΟΛΑ σε πείραξε; Κουτέ; Αυτό που σε λέει φτωχό το πνεύματι σβήστο αν θέλεις. Την επιθυμία μου να αγοράσω ένα καλό πλυντήριο γιατί το έσβησες; Γιατί καταλαβαίνεις πολύ καλά τι εννοούσε, έτσι δεν είναι σαλιάρη; Γλύφτους λοιπόν.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠεστα χρυσοστομε!
ΑπάντησηΔιαγραφήμπας κι ενοχλησε η μαρκα ΕΛΟΤ?ή το καθαριστικο ΕΤΑΒΕ?αν θελετε το συζηταμε με ονοματα πλεον δεν υπαρχει προβλημα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔε θέλουν ρε φίλε οι άνθρωποι να γράφεται κανένα σχόλιο που έστω και απλά κάνει υπαινιγμούς εναντίον των διοικούντων. Οι άνθρωποι είναι διαπλεκόμενοι, μην τσιμπάς. Αλλιώς διαιτητές μαθητές τους θα καλούνταν στους αγώνες; Θα έμπαιναν αθλητές τους στην Εθνική Ομάδα; Για αυτό κάνουν μούγκα αλλά και αποτελούν και ένα μηχανισμό για να βουλώνουν όλες τις φωνές. Και αυτό δεν είναι τόσο κακό (να είσαι ραγιάς δηλαδή, είναι απλά θέμα επιλογής του καθενός αλλά και δικαίωμά του). Η μεγάλη πλάκα είναι ότι νιώθουν (το πιστεύουν, δεν προσπαθούν να σε κοροϊδέψουν) και Μακεδονομάχοι, θεωρούν ότι κάνουν και αγώνα!!! Και έτσι απλά κανένας δεν ασχολείται πια να γράψει σχόλιο στο blog τους. Γιατί ξέρει ότι αν δε γράψει μόνο σάλια και τίποτα ουσιαστικό θα το διαγράψουν το σχόλιό του. Οπότε κανένας δε γράφει. Χρειάζεται πραγματικά ένα ΑΛΗΘΙΝΑ ελεύθερο βήμα γραφής που δε θα λογοκρίνονται τα πάντα. Πάντως με το καθαριστικό ακόμα γελάω. Έχει ανιονικά τασιενεργά;
ΔιαγραφήΠοιοι αθλητές βραβεύτηκαν από τις κατηγορίες Παίδων -Κορασίδων; Δεν υπάρχει κάποιος κατάλογος των βραβευθέντων αθλητών;
ΑπάντησηΔιαγραφή